• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

.ORG goes Imatra 2016!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Goofy S
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Mukaan Imatralle?

• Kyllä, olen mukana.

Ääniä: 53 34,4%
  • Kiinnostaa mutta en uskalla luvata.

Ääniä: 90 58,4%
  • Tuskin lähden mukaan.

Ääniä: 11 7,1%

• Ääniä yhteensä
    154
  • Äänestys suljettu .
Yleensä olen aika skeptinen näihin windows phonen appseihin, mutta tämähän on hyvin tehty.

Pistetään tännekin vielä ilmoitus, että huomenna (sään salliessa) mopoilla lähdetään Nikkilän ABC lta joskjs n 16:00-16:30 maissa mutkia kohti Imatraa, reipas matkavauhti. Jos joku muu vielä sattuis oleen vasta iltapäivällä lähdössä. Laittele yv niin katotaan tarkempi aika vielä.

Pistetään tännekin vielä ilmoitus, että huomenna (sään salliessa) mopoilla lähdetään Nikkilän ABC lta joskjs n 16:00-16:30 maissa mutkia kohti Imatraa, reipas matkavauhti. Jos joku muu vielä sattuis oleen vasta iltapäivällä lähdössä. Laittele yv niin katotaan tarkempi aika vielä.
Säädäs vähän tätä starttiaikaa :bye: -pitää ehtiä hotlalle 20:30.
Kuulin varmalta taholta (juvanmalmin taksitolppa) että vuoden örkit tarjoo kierroksen viirien jakotilaisuudessa
- parhaille kavereille kaksi... :grin:

Säädäs vähän tätä starttiaikaa :bye: -pitää ehtiä hotlalle 20:30.
Kuulin varmalta taholta (juvanmalmin taksitolppa) että vuoden örkit tarjoo kierroksen viirien jakotilaisuudessa
- parhaille kavereille kaksi... :grin:

Voin kumota huhun ainakin omalta osaltani. Kymiskin on niin saita, ettei sekään varmaan. Toivottavasti Herra Heinäkuulla on Amexi matkassa.

Kylläpä on hyvä palvelu Imatran moottorikerholla!
Soittelevat ja kyselevät että mihin voivat toimittaa mun VIP-liput ja niihin liittyvät vermeet.
Lupasivat toimittaa hotellille valmiiksi odottamaan.

Lisäksi lupasivat samaan kassiin myös Holtsun PRESS-lipun.

Siis meillä on ihan oma ja virallinen kuvaaja paikalla.:thumbup:
Vähänks on hianoo...?

Tässsähän alkaa tuleen melkein paineita harrastuksesta :kääk::grin:

Voin kumota huhun ainakin omalta osaltani. Kymiskin on niin saita, ettei sekään varmaan. Toivottavasti Herra Heinäkuulla on Amexi matkassa.
Mitä?! :kääk: -eiks espoolaisten taksikuskien tietotoimistoon oo enään luottamista? Toista se oli ennen :right:

Taksikuskien tietotoimistoon voi luottaa aina, yleensä kylän viisaimpia. Tietävät joka asiasta kaiken, omasta mielestään:right: Toinen varma tietolähde on esson baari:respect:

Ainut varma tieto on et meidän retkikunta starttaa 30 minsan päästä kohti Imatraa:bye:

Forecan ennuste on muuttunut sellaiseksi, kuin olisi Orgin ratapäivä tulossa :grin: Nooh, onneksi noihin ei kannata luottaa. Hyvät kapinat tulossa, joko mennään! :WAZAAP:

Se on parhaimmat juorunlevittäjät siirtyneet Juvanmalmilta Karamalmille ja osa jopa Malmille.
Vain luontainen hienovaraisuuteni :right: esti minua kirjoittamasta Juvanmalmin sijasta M..ala. :)-
Be careful out there, jäätelökauppiailla sesongin viimeiset varainkeruukampanjat käynnissä :blink:

Vain luontainen hienovaraisuuteni :right: esti minua kirjoittamasta Juvanmalmin sijasta M..ala. :)-
Be careful out there, jäätelökauppiailla sesongin viimeiset varainkeruukampanjat käynnissä :blink:

Eikös tietotoimisto tuolla jokin aika sitten heittänyt "varmana tietona", ettei
letka etene mitään tikkarivauhtia :p.

Jos tuohon olis luottaminen, voisi laittaa tulosvedon pystyyn......

Millä kilometritolpalla luovutetaan ensimmäinen kortti....
tai kuka naulaa tauluun mellevimmät päiväsakot :p.

Noo... Eihän se ole mies eikä mikään, ei pirssimieskään....
joka ei sanojaan uskalla syödä :p.

Mutta mutta.....mahtaako ne pirssimiesten pulleat pikkumasut sitte kuitenkaan
olla ihan vaan liiallisten Burgereiden syytä :p.

No ei menty tikkaria nuollen eikä silti ole kortit kuivumassa. Oma taitonsa osata valita reitit, joissa ei sinivuokot kuki reitin varrella...

Back