• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

.ORG goes Imatra 2016!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Goofy S
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Mukaan Imatralle?

• Kyllä, olen mukana.

Ääniä: 53 34,4%
  • Kiinnostaa mutta en uskalla luvata.

Ääniä: 90 58,4%
  • Tuskin lähden mukaan.

Ääniä: 11 7,1%

• Ääniä yhteensä
    154
  • Äänestys suljettu .
Motorg ry:lle on varattu 43 kpl 2 hengen huoneita Center Hotel Imatrasta.
Hotelli sijaitsee nimensä mukaisesti aivan Imatran keskustassa kävelykadun varrella.
http://www.centerhotelimatra.fi/

Huoneet tulevat myyntiin helmikuun alussa ja niitä myydään ainoastaan 2016 jäsenille.
Majoitukset myydään per jäsen per viikonloppu, hinta tullee olemaan reilun satasen ja hintaan sisältyy aamiaiset, saunatilat ja ainutlaatuinen .ORG!-ylläri.

Pyrimme ottamaan toiveet huonejaoista huomioon, palataan siihen kunhan saadaan kauppa käymään.

No voi vittu. Ei tartte näköjään nukkuu, vai oiskohan hotellilla kelmit jo peruneet mun varaukset ihan omakätisesti.

Good point.

Jokainen hoitaa kisalippunsa itse, Motorg ry järjestää ja myy ainoastaan majoitusta.

Thanks W-P, vkl-paketti lunastettu. Enään puuttuu majoitus... :thumbup: .Org! :smoking::bisseä: :crash:
...ja joku stanan joustava vaijerilukkotsydeemi että saa ton maksuvälineen pysyyn mukana koko reisuun... :right:

Thanks W-P, vkl-paketti lunastettu. Enään puuttuu majoitus... :thumbup: .Org! :smoking::bisseä: :crash:
...ja joku stanan joustava vaijerilukkotsydeemi että saa ton maksuvälineen pysyyn mukana koko reisuun... :right:

:D Hahhahhaaa....mulle tatska handuun et muistaa tunnarin...:kääk::bisseä:

Mutta joo; kiitos tähänasti ja tosiaan innolla odottelemaan; enään 258 päivää:orgmp:

Back