• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

.Org! goes Imatra 2019

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Goofy S
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Paitani koko olisi

• S

Ääniä: 2 6,7%
  • M

Ääniä: 3 10,0%
  • L

Ääniä: 7 23,3%
  • XL

Ääniä: 11 36,7%
  • XXL

Ääniä: 1 3,3%
  • XXXL

Ääniä: 2 6,7%
  • Olen yläosattomissa

Ääniä: 4 13,3%

• Ääniä yhteensä
    30
  • Äänestys suljettu .
HUH! Vihdoin on orgin mies -viitta karistettu harteilta. Mahdankohan enää kuulua paljon puhuttuun sisäpiirin kultapossukerhoonkaan? Pitääkin aloittaa kyräily. :p

HUH! Vihdoin on orgin mies -viitta karistettu harteilta. Mahdankohan enää kuulua paljon puhuttuun sisäpiirin kultapossukerhoonkaan? Pitääkin aloittaa kyräily. :p

Mä en laskenut sua lukuun kun sä oot ite hoitanut akkreditoinnin ja taidat oikeesti edustaa mediaa.
Pahoittelen tätä suurta kömmähdystäni. :right:

Otetaan oluet tälle.

Mä en laskenut sua lukuun kun sä oot ite hoitanut akkreditoinnin ja taidat oikeesti edustaa mediaa.
Pahoittelen tätä suurta kömmähdystäni. :right:

Otetaan oluet tälle.

Viimeks Imatralla oli myynnissä Hölmöä. Sellasen tarjoot.

Sekin on muuten .org!-bisseä. Mikähän se Lapin Villen nick mahtoikaan olla? Demonos? Kuulemma herra korkeimman omakätisesti nimennyt ko. tuotteen.

Mistäs porukat katselee kisaa? Mietin tässä istumapaikan ostamista mutta mites te muut? Alue, yhteiskäyttökatsomo vai määritelty katsomo?

Mistäs porukat katselee kisaa? Mietin tässä istumapaikan ostamista mutta mites te muut? Alue, yhteiskäyttökatsomo vai määritelty katsomo?

Omalta osalta jää valitettavasti kisat tänä vuonna väliin paluumuuton johdosta, mutta aiempina vuosina olen ottanut aluelipun, ja kierrellyt katsomassa kisoja hieman eri paikoista. Nähnyt livenä kaikki mielenkiintoiset paikat, eikä ole ollut "sidoksissa" yhteen katsomoon. Itse ainakin olen ollut tyytyväinen, enkä ole missannut mielestäni mitään itse kisoista.

Ja kun on ollut kamera matkassa, niin ollut mukavaa saada kuvia hieman eri paikoista. Erityisesti tykkään navetan mutkasta, jossa on säpinää, ja ehtii napata kuvia kuskeista :thumbup: Eikä se vieressä oleva iso screenikään ihan haitaksi asti ole ollut.

Telttajakkara repun kera ei ole turhan paljoa painanut, ja istualteen on kisoja saanut katsella.

Myöskin skippaavana olen kyllä luottavainen, että Faceen ilmestyy key eventeistä livekuvaa. Koitan vilkuilla puhelinta, jos vaikka livenä pääsis etäileen. :)

Joo. Edellisen kerran olin vain aluelipulla ja ihan hyvin näki. Paikkaakin tuli vaihdettua vähän väliä. Retkituolia tuli kaivattua jo silloin mutta sen roudaaminen riippuu paljolti siitä tuleeko lähdettyä mopolla vai autolla reissuun.

Kulta-VIP :)
Ei tarvii haahuilla ympäriinsä ja juomat sopivan hintaisia (sisältyy lipunhintaan) :WAZAAP:

Tänään se alkaa!!!!

Uskon itse olevani hotellilla ennen klo viittä.
Pyritään siihen että jaetaan osallistujille tänään klo 17-18 välillä
- .ORG! Imatra 2019 pikeepaidat
- Eurobikerin tarjoamat drinkkiliput

Klo 18 jälkeen hoidetaan itsemme jollain kimppataksikyydillä saunalautalle osoitteeseen Vuoksen kalastuspuisto, Kotipolku 4. Osallistumismaksu 30€ olet varmaan jo shoitanut kaupassamme.
Oma pyyhe ja saunajuomat kannattaa ottaa mukaan.
Paluu keskustaan klo 21 jälkeen.

Paitojen ja Eurobiker-drinkkilippujen jakoa jatketaan tilanteen mukaan myöhemmin.

Löytyykö hotlalta huone nimellä?

Ei malta enää olla duunissa joten lähden tästä kohtapuolin kohti Imatraa. Perillä varmaan joskus ennen kolmea.

Löytyykö hotlalta huone nimellä?

Ei malta enää olla duunissa joten lähden tästä kohtapuolin kohti Imatraa. Perillä varmaan joskus ennen kolmea.

Juurikin omalla nimellä, niinkuin aiemminkin on ilmoitettu, muistaakseni, vai olikohan naamakirjan puolella.

Saunalautatta lähtee etuajassa, ilmeisesti kaikki on kyydissä. Laittakaa yv jos haluatte matkalta kyytiin.

Back