• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Org goes Karting

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ~Candice~
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eeeääää.. mut piti kyllä ilmottaa niin että en välttis ajais.. ei oikeen nappaa noin isolla porukalla.
Kerroppas nyt Elina mahdollisimman pian ajamisestasi
smile_org.gif
Mattipoeka vaan ilmoitti että tuutte molemmat mutta jos et aja niin sille paikalle on ottajia.

talktohand.gif

Joo sen kyllä uskon helposti että mun paikalle on ottajia..
lookaround_orig.gif

Kyllä mä tairan skipata sen ajelun.. kun en oo ennen ajanu ni mä alottelen sit joskus pienemmällä porukalla.

Mä ajelen sit joskus.. jos ajelen.. ei oikeen noi ryhmähäspäkissä opettelut oo mun juttu.

----Liikuntasetelit käyvät myös maksuvälineenä, ilmoitathan jos sellaisilla meinaat maksaa!
smile_org.gif

----Maksu SUORITETAAN 30.11. mennessä tililleni 144935-147823 (maksukenttään nikki+karting formula center), jos maksusuoritusta ei näy 2.12. mennessä, menee paikkasi jakoon!
----
Kertaapa Candice vielä miten haluat suorituksen.
Meinasin maksaa Smartumin seteleillä mutta niitä en saa tilillesi tungettua...  
nixweiss.gif

Onko siis ok jos maksaa vasta paikan päällä?
(toki tiedän että kaipaisit osallistujilta sitoutumista)

----Liikuntasetelit käyvät myös maksuvälineenä, ilmoitathan jos sellaisilla meinaat maksaa!
smile_org.gif

----Maksu SUORITETAAN 30.11. mennessä tililleni 144935-147823 (maksukenttään nikki+karting formula center), jos maksusuoritusta ei näy 2.12. mennessä, menee paikkasi jakoon!
----
Kertaapa Candice vielä miten haluat suorituksen.
Meinasin maksaa Smartumin seteleillä mutta niitä en saa tilillesi tungettua...  
nixweiss.gif

Onko siis ok jos maksaa vasta paikan päällä?
(toki tiedän että kaipaisit osallistujilta sitoutumista)
Liikuntasetelit

käy maksuvälineenä, jos aiot niillä maksaa koko vasta paikan päällä niin ilmoitathan siitä minulle 30.11.2010 mennessä niin tiedän ilmoittaa siitä Formula Centeriin.

Pitäis olla nyt maksettu. Vai että ihan luolassa päästään ajamaan, mielenkiintonen paikka varmaan.

Tallipäällikön viimeiset ohjeet:
Kilpailijat muistakaa... tärkeintä ei ole voitto, vaan Murskavoitto !  
062802jumpie_prv.gif

Back