~Candice~
New member
Kerroppas nyt Elina mahdollisimman pian ajamisestasiEeeääää.. mut piti kyllä ilmottaa niin että en välttis ajais.. ei oikeen nappaa noin isolla porukalla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kerroppas nyt Elina mahdollisimman pian ajamisestasiEeeääää.. mut piti kyllä ilmottaa niin että en välttis ajais.. ei oikeen nappaa noin isolla porukalla.
Älä nyt. Sitten meitä olisi siellä kaksi aloittelijaa.Joo sen kyllä uskon helposti että mun paikalle on ottajia..![]()
Kyllä mä tairan skipata sen ajelun.. kun en oo ennen ajanu ni mä alottelen sit joskus pienemmällä porukalla.
Heiii.... miekään en oo ku joskus snadina skidinä ajanut viimex omalla mikroautolla... sen jälkeen en kertaakaanJoo sen kyllä uskon helposti että mun paikalle on ottajia..![]()
Kyllä mä tairan skipata sen ajelun.. kun en oo ennen ajanu ni mä alottelen sit joskus pienemmällä porukalla.
Kyllä ne käy -> KliksJa selvitän tuon liikuntaseteli-jutun, uskoisin että ne käy myös maksuna![]()
Ja jos ei muuta niin radan reunalle kannustamaan!tuun mukaan jos paikkoja avautuu.
Ja jos ei muuta niin radan reunalle kannustamaan!tuun mukaan jos paikkoja avautuu.
![]()
Kertaapa Candice vielä miten haluat suorituksen.----Liikuntasetelit käyvät myös maksuvälineenä, ilmoitathan jos sellaisilla meinaat maksaa!![]()
----Maksu SUORITETAAN 30.11. mennessä tililleni 144935-147823 (maksukenttään nikki+karting formula center), jos maksusuoritusta ei näy 2.12. mennessä, menee paikkasi jakoon!
----
LiikuntasetelitKertaapa Candice vielä miten haluat suorituksen.----Liikuntasetelit käyvät myös maksuvälineenä, ilmoitathan jos sellaisilla meinaat maksaa!![]()
----Maksu SUORITETAAN 30.11. mennessä tililleni 144935-147823 (maksukenttään nikki+karting formula center), jos maksusuoritusta ei näy 2.12. mennessä, menee paikkasi jakoon!
----
Meinasin maksaa Smartumin seteleillä mutta niitä en saa tilillesi tungettua...![]()
Onko siis ok jos maksaa vasta paikan päällä?
(toki tiedän että kaipaisit osallistujilta sitoutumista)
Minä puolestani panostan downforceen. Pito kurveissa on parempi, mitä enemmän painoa renkaaseen kohdistuu. Kiihtyvyys hiukan kärsii, mutta otetaan kurveissa kiinni.Painoa on ennakoivasti tiputettu jo lähes kymmenen kiloa kesästä, piru kun ovat muuttaneet rataa sitten viime talven..
Mukaan vaan, sinne yleisöön tarvitaan kunnon kuuluttaja ja muutenkin mekatsuja.Vähänkö te ootte nopeita! ( siis varaan paikkoja ) No ei mul kyl just nyt ois ollu massiakaan laittaa yhtään ylimäärästä näihin moottoriharrastuksiin... eli en tartte varapaikkaa, kunhan ny piti avautua..
Hengessä voin olla mukana..