Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vaikka sä kolmeen kertaan ilmoittauduit eri salanimilläPahoitteluni antamani väärä informaatio mut mä olin ajattelemattomalla tuulella.
Esteenä matkaan osallistumiseen on lomapäivien puute (tammikussa toinen reissu) ja muuten pitääkin koittaa elää kaurapuurolla kesään asti jos vaikka olis rahaa sitten kesällä puuhastella prätkän parissa![]()
Joo mä olin sillon hyvinkin innokas lähtemään (ja olisin toisaalta vieläkin) mutta seuraavan aamun tullessa todellisuus iski mun tajuntaan-ja päänsärkyVaikka sä kolmeen kertaan ilmoittauduit eri salanimilläPahoitteluni antamani väärä informaatio mut mä olin ajattelemattomalla tuulella.
Esteenä matkaan osallistumiseen on lomapäivien puute (tammikussa toinen reissu) ja muuten pitääkin koittaa elää kaurapuurolla kesään asti jos vaikka olis rahaa sitten kesällä puuhastella prätkän parissa![]()
![]()
Fiinnmatkoilla näkyy olevan maaliskuun lopulla 26.03.2011,noin 600€ hintaluokan hotelleja tarjolla! Ja vielä Las Palmasissa!!!Yllättävän kallista. Mulla tilanne sellainen, että 700 euroa on paljon. Josko sais vielä tarjouksia ja hinnan puristettua max 600? Viikot 12-13 parempia, mielellään ei tuo 7. Mutta mukana edelleen, vaikka Markun tarjooma hinta on vähän jo yli kipurajan.