• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

.ORG! Goes Museotie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja moukku
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

moukku

New member
05.09.2009 .ORG! porukalla kurvailemaan yhdelle suomen parhaimmalle mutkatielle, Hamina-Virolahti väliselle museotielle. Toki sää varauksella.

Tapaaminen klo:10:30 ABC Amiraali Kotka
Osoite: Haminantie 1, 48770 Karhula

ABC Amiraali sijaitsee E18-tien varressa, muutaman kilometrin Karhulan keskustasta itään.

Aika on toki liukuva käsite, joten kauhean kauaa ei viitsisi odotella, max. 20min annetaan anteeksi
smile_org.gif

Tästä siirrytään kohti Haminaa kun ollaan saatu porukka kasaan, matkaa on noin 15km.

Museotie Kartalla

Ajellaan tuo museotie läpi, käydään Vaalimaalla, rajan tuntumassa kahvittelemassa josta kurvaillaan reitti toisesta suunnasta. Myös mahdollisuus kävästä parissa motoristikahvilassa, Kotkansaarella Tulikukko sekä hurukselantien varrella sijaitsevalla Susikosken kahvilalla.

Virolahdelta vaalimaalla about 7km-13km

Keskustellaan vielä ennen lähtöä tuossa ABC Amiraalilla miten toteutetaan ja minkälaiset aikataulut kenelläkin on.

Lenkin pituus on n. 38km / suunta, ajettava molempiin suuntiin ;) (museotie)

Tie on erittäin mutkainen, haastava joten ajellaan sitä pari kertaa tutustumisen vuoksi jonka jälkeen jokainen osaa arvioida oman vauhdin kyseiselle tielle.

On syytä pysyä hereillä oikovien autojen takia, on myös mahdollista että ovat kotilot menoa jarruttelemassa joten maltti on kaikki kaikessa tuolla pätkällä. Mahdollinen irtohiekka tien sivussakin on otettava huomioon(VARSINKIN SATEIDEN JÄLKEEN). Myös tielle pyrkivät traktorit ovat vaaraksi, joten HEREILLÄ.

Ajojen jälkeen voidaan mennä takaisin ABC:lle purasemaan ja höpöttelemään niitä näitä
smile_org.gif

Aikaa tuohon saadaan menemään joten varatkaa sitä, tarkempia tunteja en tähän vielä laita.

Tähän kerätään osallistujat:

moukku
Paso
Nasu
Johanna500
SkinTeck
Flippo
Naakka
zpete
*10r*
Thomaas
mattipoeka
AF-1
Borsas
wesba
jac0
premier

HUOM HUOM ! AIKAA SIIRRETTY, KLO:10:30 ABC:LLÄ KOTKASSA

Alustavasti mukana etanoimassa, eli peränpitäjän paikka on mun, voitte ottaa kierroksella kiinni jos usemman kerran ajatte sen.
biggrin.gif

Jos joku ottaa mut kyytiin ni oon mukana  
biggrin.gif

Saapi laitella boxiin viestiä, jos tahtoo hidasteen mukaansa
tounge.gif

062802moto_prv.gif

Tarkistan työvuorot tänään kun yöhön menen ja jos olen vapaalla niin lähden ehdottomasti mukaan!
062802moto_prv.gif

Pienellä varauksella mukana ollaan.

Jaa niin..muistakaas sitten ne sadepuvut mukaan. Minä kun olen mukana niin varmasti sataa.
blush.gif
Minkäs minä sille voin ettei ole vissiin asiat yläkerran kanssa kunnossa.
biggrin.gif

Kattoppas hyvää mutkapätkää tarjolla. Vieläkö on paikkoja nopeeseen tai keskinopeeseen?
tounge.gif
Ostaisin yhden lipun, eli siis mukana ollaan.

Back