moukku
New member
Hehahamoukku, lisääppäs sinivuokot listaan![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hehahamoukku, lisääppäs sinivuokot listaan![]()
ei tuo olis vaikeetaVahva ehkä, täytyy sumplia työvuorot ja saaha jonkun luota unipaikka edelliseksi yöksi![]()
Oon muuten sun kanssa peränpitäjänäAlustavasti mukana etanoimassa, eli peränpitäjän paikka on mun, voitte ottaa kierroksella kiinni jos usemman kerran ajatte sen.![]()
Oliks toi unipaikan vahvistus?ei tuo olis vaikeetaVahva ehkä, täytyy sumplia työvuorot ja saaha jonkun luota unipaikka edelliseksi yöksi![]()
![]()
Noi lauseet vois kirjottaa näin...Tie on erittäin mutkainen, haastava joten ajellaan sitä pari kertaa tutustumisen vuoksi jonka jälkeen jokainen osaa arvioida oman vauhdin kyseiselle tielle.
Ajojen jälkeen voidaan mennä takaisin ABC:lle purasemaan ja höpöttelemään niitä näitä![]()
Lyhyesti ja ytimekkäästi sanottuna:Noi lauseet vois kirjottaa näin...Tie on erittäin mutkainen, haastava joten ajellaan sitä pari kertaa tutustumisen vuoksi jonka jälkeen jokainen osaa arvioida oman vauhdin kyseiselle tielle.
Ajojen jälkeen voidaan mennä takaisin ABC:lle purasemaan ja höpöttelemään niitä näitä![]()
Tie on erittäin mutkainen, haastava joten ajellaan sitä pari kertaa tutustumisen vuoksi jonka jälkeen poliisi saapuu mittaamaan nopeudet kyseiselle tielle.
Ajojen jälkeen voidaan mennä takaisin ABC:lle purasemaan ja höpöttelemään saaduista pikavoitoista sekä korttinsa menettäneiden kotiinkuljetuksista![]()
Höpsisvoikin sit jäädä himaan hyvin mielin.![]()
No ei kait, ei vaan sovi minulle koska samana päivänä motoparkin rata-ajot tuolla Virtasalmella...eli bussi lähtee liikkuvaksi sikaaniksi sinne, ja korttikin säilyy niissä kaarrenopeuksissa.Höpsisvoikin sit jäädä himaan hyvin mielin.![]()
![]()
mie varmaan körryyttelen sen virojoelta haminaan, kun meen tuonne aabeeseelle oottelee muitap.s : käykää joku vetäsees tie päästä päähän ennen ku letka kulkee sieltä![]()
No voi daamnNo ei kait, ei vaan sovi minulle koska samana päivänä motoparkin rata-ajot tuolla Virtasalmella...eli bussi lähtee liikkuvaksi sikaaniksi sinne, ja korttikin säilyy niissä kaarrenopeuksissa.Höpsisvoikin sit jäädä himaan hyvin mielin.![]()
![]()
Museotie on kyllä makea pätkä.
Harmittaa, että ei pääse tuohon museotie tapahtumaan.
p.s : käykää joku vetäsees tie päästä päähän ennen ku letka kulkee sieltä![]()
Pitkiä sairaslomia teillä siellä, kun pari vkoa ennen jo tietää kahden olevan saikulla...Juu ei, ei pysty. Työvuoron vaihto on mahdotonta kun saikulla 2 ja kesäjussit ja -justiinat on jääny pois avittamasta. Ehkä sit ens kerralla.. Ajelkaa nätisti![]()