.ORG! Goes Ruunaa 4.-6.7.2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TeeVee
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Aloinpa laitteleen noita mökkivarauksia ihan vaan tulojärjestyksessä,  jos toiveita muihin mökkeihin, niin kommenttia sitten vaan!

Lisäsin myös tuon rammuksen majoituksen + koskenlaskun ilmoittautuneiden kohdan tuohon, niin on minne ilmoittautua. Rammus, toivottavasti OK?!?
Juu kyllä.

Saadaan varmaan tuota koskenlaskun hintaa alemmas, frendi kun on tuolla duunissa.

Kun tiedetään monta lisäkseni aikoo osallistua, niin soittelen frendille ja saa sitten pomonsa kanssa jupailla hinnoista.

Aloinpa laitteleen noita mökkivarauksia ihan vaan tulojärjestyksessä, jos toiveita muihin mökkeihin, niin kommenttia sitten vaan!

Lisäsin myös tuon rammuksen majoituksen + koskenlaskun ilmoittautuneiden kohdan tuohon, niin on minne ilmoittautua. Rammus, toivottavasti OK?!?
Juu kyllä.

Saadaan varmaan tuota koskenlaskun hintaa alemmas, frendi kun on tuolla duunissa.

Kun tiedetään monta lisäkseni aikoo osallistua, niin soittelen frendille ja saa sitten pomonsa kanssa jupailla hinnoista.
Onko sulla rammus hajua millainen porukka kumiveneellä laskee tai toisaalta, onko noilla järjestäjillä useitakin veneitä? Kosket olen tuolla laskenut useita kertoja, mutta kumivene on mulle täysin uus kokemus..

Joo kumiveneeseen mäkin haluan enkä puuveneeseen, niillä kun pääsee koska huvittaa vetää. Toisaalta nopeampi vauhtista tuo on puuveneellä, mutta kun se on istumista jos ei itse pääse ajaa.
Noilla on useampia kumiveneitä, mutta vain 12 hlön veneitä ja niissä kannattaa mennä suunnilleen 8 hlö per vene korkeintaan 10 hlö per vene tai muuten on ahdasta.
Reissusta saa juuri sen mittaisen kun haluaa ja niillä mätöillä kun huvittaa. Kaikki tietenkin maksaa kun yrittäjä koittaa elantoaan hommata. Tosin myös lyhyempäänkin on mahdollisuus.
Kysyn kaikille yhteishinnan ja katsellaan sitten kuka haluaa ja kuka ei.

Reissusta saa juuri sen mittaisen kun haluaa ja niillä mätöillä kun huvittaa. Kaikki tietenkin maksaa kun yrittäjä koittaa elantoaan hommata. Tosin myös lyhyempäänkin on mahdollisuus.
Kysyn kaikille yhteishinnan ja katsellaan sitten kuka haluaa ja kuka ei.
Kysele ihmeessä, mulla on toki kysely sisällä myös tuon ruunaan retkeilykeskuksen kautta jo sisällä, mutta jos saat edukkaammin tai samalla rahalla paremmat mätöt, niin aina paree. Jollain tavalla kuitenkin tuon reissun pituus saattaa olla ihan optimi, ei se ainakaan lyhyempi saa olla, muuten loppuu systeemit ennenkuin ehtii alkaakaan.

Tuolla Ruunaan retkeilykeskuksella he ovat aloittamassa tuon laskun myös tuolta neitikoskelta, joka tietysti tuolla alueella majoittuville olisi helpoin ratkaisu, ei tarvis siirtä minnekään. Onnistuukohan se frendis avulla, vai onko se noille kumiveineille joku vakiostarttipaikka?

Mä luulen että frendin kautta onnistuu mikä vaan kun ajoissa sovitaan. Mulla on ollut pikkasen kiireitä ja en oo saanut hoidettuu asioita eteenpäin, mutta ehkä ensi viikolla
wink.gif

Eipä meillä tässä vielä mitään kiireitä ole
wink.gif
... Kahtellaan kahtellaan...

Olen nyt tehnyt alustavan varauksen kuudesta mökistä tuonne Ruunaalle. Varaus on huhtikuun loppuun asti alustava, mutta sen jälkeen varaus täytyy muuttaa sitovaksi.

Maksuasiohin palailen tämän suhteen sitten myöhemmin...

rammus, voisit udella sitä koskenlaskua nyt esim n. 30-36 hlön porukalle, tiedä sitten miten päästään yksimielisyyteen safkoista, mutta kai siellä joku kesken matkan saattaisi maistuakin.

Toihan on tuttu paikka, vois lähtee hillumaan.
Mikäli mukaan mahtuu? Ja mökkiin nro4 tai viis?

Kivaa kun nykyää ei tarvii enää ite ilmottautuu mihinkää vaa se hoituu automaattisesti jonkun muun toimesta
biggrin.gif

Et kiitos vaan rimmon, kyl me lähetään ellei satu mökin remppa just samaan aikaan. Se selvii vasta tosta loppukeväästä ku porukan kesälomat varmistuu.

Mut olis kyl sika makeeta lähtee laskee koskea. Enpä oo aikasemmin kokeillu joten pitäähän se saada pois "ei koettu" listalta
smile_org.gif

Milloin on vimeisen ilmoittautumisen päivä... kun tuo heinäkuun alku on vähän auki vielä... Tulen ilmanmuuta jos vaan aikataulu sopii.

Milloin on vimeisen ilmoittautumisen päivä... kun tuo heinäkuun alku on vähän auki vielä... Tulen ilmanmuuta jos vaan aikataulu sopii.
Mun pitää tehä sitova varaus mökeistä toukokuun puoliväliin mennessä. Ilmottautumiset siis muuttuu sitoviksi toukokuun alussa, ja sen jälkeen vois alkaa myös rahastamaan.

Eli siis... Huhtikuun loppuun asti ainakin ehtii ilmottautumaan... Ja tilaahan riittää varmasti
cool.gif

EDITTIÄ... Siis prkl, ajatus katkeilee huolella, siis ilmot sitoviksi todellakin toukokuun ALUSSA!

Kivaa kun nykyää ei tarvii enää ite ilmottautuu mihinkää vaa se hoituu automaattisesti jonkun muun toimesta
biggrin.gif

Et kiitos vaan rimmon, kyl me lähetään ellei satu mökin remppa just samaan aikaan. Se selvii vasta tosta loppukeväästä ku porukan kesälomat varmistuu.

Mut olis kyl sika makeeta lähtee laskee koskea. Enpä oo aikasemmin kokeillu joten pitäähän se saada pois "ei koettu" listalta
smile_org.gif
RIMMON ottaa niin hienosti kaikki huomioon, ettette vaan jää paitsi tästäkään kivasta
062802jumpie_prv.gif

Ja mökkiremonttihan ei karkaa, tuollainen kevyt "rentoutuminen" ennen remonttia tekee eetvarttia
thumbs-up.gif

Jassulla alkaa näköjään ikä painaa ku unohtelee juttuja
biggrin.gif
Selkeää alkavaa dementiaa...

Toivottavasti kukaan ei pahastu jos paikallisia muusikoita ankee muutama mukaan?
Ovat hyvää seuraa ja eivätkä harrasta yletöntä meuhkaamista.
(paitsi tietenkin soittimiensa kanssa.)

Back