Org goes Tahko 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja suzukai
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
hmm jos ei laskettele, ei snoukkaile, ei dokaa eikä osaa ajaa bussia, niin saaks jättää tän reissun väliin?  
Osaan just ja just istuu pulkassa..
baaa.gif
Voihan siellä myös moottorikelkkailla, keilata, ratsastaa heposella ja uiskennella, ****kennella ja ties mitä muuta ihan selevinpäinkin...

hmm jos ei laskettele, ei snoukkaile, ei dokaa eikä osaa ajaa bussia, niin saaks jättää tän reissun väliin?  
baaa.gif
Ohan siellä eräät käyneet pelkästään pulkkamäessä mäkeä laskemassa. Jos ei pulkkamäkeä osaa niin sitten kannattaa hakeutua jonnekin kansanopiston " miten selviydyn arjesta"-kurssille.

Ei tämä Tahko juuri hirveästi eroa muista orgin kokoontumisista, paitsi että pääsee laskettelee ja on talvi.

Niin ja villi huhu kertoo etteivät jotkut ole aina edes käyneet missään mäessä koko viikonlopun aikana. Paitsi ehkä elämä on ollut alamäessä sunnuntaina..

Eikös siinä jäällä ole mahdollista päästä myös ralliauton rattiin ? Ainakin viime talvena oli näin. En kyllä kokeillut, kelkkailemassa kävin. Suksia ei ollut jalassa kertaakaan.

baaa.gif
Ohan siellä eräät käyneet pelkästään pulkkamäessä mäkeä laskemassa. Jos ei pulkkamäkeä osaa niin sitten kannattaa hakeutua jonnekin kansanopiston " miten selviydyn arjesta"-kurssille.

Ei tämä Tahko juuri hirveästi eroa muista orgin kokoontumisista, paitsi että pääsee laskettelee ja on talvi.

Niin ja villi huhu kertoo etteivät jotkut ole aina edes käyneet missään mäessä koko viikonlopun aikana. Paitsi ehkä elämä on ollut alamäessä sunnuntaina..
Itsekin otin viime reissun ainoat tyypit Tahkon rinteistä jätesäkillä. Ihan toimiva laskuväline pienissä tumuissa.
biggrin.gif

Työpaikan pikkujouluja hoitaneena Helsingin sisäisiin kuljetuksiin Tyllilän Linja on ollut halvin. Kannattaa varmaan ainakin kysäistä tarjousta? www.tyllila.com

Juu, mä ainakin vaan ryypiskelin, lojuin, jauhoin shaibaa, saunoin, dokasin ja söin. vaativin urheilusuoritus oli käppäillä aamiaiselle, joka olikin oikein herkku. eikä sunnuntai ollut kuin tiputusta kartalla alaspäin, kohti etelä rannikkoa, autolla. liskot tuli vasta tiistaina.

baaa.gif
Voihan siellä myös moottorikelkkailla, keilata, ratsastaa heposella ja uiskennella, ****kennella ja ties mitä muuta ihan selevinpäinkin...
Moottorikelkkailemaan oon jo menossa toisella porukalla, keilaamiseen turhan tyyris reissu, en erityisemmin pidä hevosista, vesi on sitten ihan saatanan kylmää ja vittu mä oon aina ollu pihtari ja oon nytkin. Tosi nuiva hattara. Sokerin sijaan käytetty ruokasoodaa
033102ass_1_prv.gif

Ei vaine, mukava seura tietysti houkuttaa, mut suunnittelen dyykkireissua keväälle joten tän joutuu jättää väliin. Ihan kaikkeen ei yhden naisen ja yhden bulldogin talous ratkea. Varsinkin kun bulldoggini on pitkäaikaistyötön. Meillä on vähän rankkaa. Toivon ymmärrystä.
lookaround_orig.gif

Eikös siinä jäällä ole mahdollista päästä myös ralliauton rattiin ? Ainakin viime talvena oli näin.
Jep, Aaltonen Motorsport ajattaa Tahkolla porukkaa Focuksilla ja Bemareilla. Ainakin viime vuonna oli tarjolla myös tunnin settejä. Itse olin pari talvea sitten veivaamassa koko päivän (en orgin reissulla :P), ja olihan se hiton hauskaa

Ainakin tuossa pitkässä tapahtumassa sai teoria- ja ajotekniikkaopetusta ja runsaasti vinkkeja ja palautetta ajamisesta. BMW- ja takavetomiehenä on pitkin hampain myönnettävä, että Focukset olivat autoista selvästi hauskempia, ne on aivan upeita ajaa. BMW:n kanssa joutuu tekemään töitä, Ford menee juuri sinne mihin sen tahtoo menevän.

EDIT: Ja olihan se pirun siistiä saada ajo-opetusta Rauno Aaltoselta
biggrin.gif
Äijä nyt kuitenkin on melkoinen moottoriurheilulegenda ihan maailmankin mittapuulla

baaa.gif
Moottorikelkkailemaan oon jo menossa toisella porukalla, keilaamiseen turhan tyyris reissu, en erityisemmin pidä hevosista, vesi on sitten ihan saatanan kylmää ja vittu mä oon aina ollu pihtari ja oon nytkin. Tosi nuiva hattara. Sokerin sijaan käytetty ruokasoodaa  
033102ass_1_prv.gif

Ei vaine, mukava seura tietysti houkuttaa, mut suunnittelen dyykkireissua keväälle joten tän joutuu jättää väliin. Ihan kaikkeen ei yhden naisen ja yhden bulldogin talous ratkea. Varsinkin kun bulldoggini on pitkäaikaistyötön. Meillä on vähän rankkaa. Toivon ymmärrystä.  
lookaround_orig.gif
...tuo bulldoggijuttu ei ihan täsmää mutta kysytään ny ootkohan sinä se joka on naimisissa mun kaa...

baaa.gif
033102ass_1_prv.gif

lookaround_orig.gif
...tuo bulldoggijuttu ei ihan täsmää mutta kysytään ny ootkohan sinä se joka on naimisissa mun kaa...
En. Olen naimisissa työni kanssa. Ja rakkaan bulldoggini on oikeasti hankala löytää töitä. Bulldogeilla kun ei ole peukaloita niin raksallekaan ei pääse.

En. Olen naimisissa työni kanssa. Ja rakkaan bulldoggini on oikeasti hankala löytää töitä. Bulldogeilla kun ei ole peukaloita niin raksallekaan ei pääse.
Se vois heittää pimeitä keikkoja vartijana, mutta se on kyllä niin koiran virka, että Bruno taitaa olla niihin hommiin liian älykäs.
biggrin.gif

Sille vois sopia sellaiset hommat joissa erikoistaitoihin kuuluu kuolaaminen ja läähätys. Pääsihän Kanervakin noilla taidoilla ulkoministeriksi.

Daa, kalenteriin merkattu ja vakaa tarkoitus siirtyä kotoa Tahkolle ko. ajankohdaksi. Jos vaan mukaan otatte...
crazy.gif

Se vois heittää pimeitä keikkoja vartijana, mutta se on kyllä niin koiran virka, että Bruno taitaa olla niihin hommiin liian älykäs.
biggrin.gif

Sille vois sopia sellaiset hommat joissa erikoistaitoihin kuuluu kuolaaminen ja läähätys. Pääsihän Kanervakin noilla taidoilla ulkoministeriksi.
Iso Bee eduskuntaan!!

Koirapuistoihin nurmikkoa, ei hiekkaa!
Koirien kuivamuonan tuottamisesta sanktiot!
Päiväunet viisituntisiksi!
Kynsienleikkuu vapaaehtoiseksi!
Puudeleiden vahingossa syöminen rangaistuksettomaksi!

Äänestä numerolla 8
sillä niin monta kertaa ajattelen päivässä!

Ellei Turun suunnalta saada järkevää kimppakyytiä järjestymään niin bussivaihtoehtokin kiinnostaa.

Turun suunnalta on ainakin Mini lähdössä, noin alustavasti, mutta te olitte suksi porukkaa... ei mahu autoon sellasia.

Kyytiläisiä kyllä, kolme pienikokoista ihmistä...

smile_org.gif

Moi

Täältä Stadin suunnalta vois olla lähdössä mukaan yksi lyhyt ja lihava. Jos mukaan vaan mahtuu. Omalla(firman) autolla tullaan kyytiin mahtuis 3-4 ukkoa/akkaa. Voin ajaa sinne päin toivottavasti joku muu ajaisi takasin. Sillä varauksella että töistä ei tule mitään yllätyksiä( tiedetään n.1kk aikaisemmin).

Back