• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Org goes Tahko 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja suzukai
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Työnantajan vaihtumisen johdosta taidan päästä minäkin mukaan.

Näillä näkymin kyydissä pääsee 2-3 muutakin matkalaista Espoon suunnalta. Kyydin saa sillä hinnalla, että ajelee takaisinpäin. Itselläni krapulat on yleensä sitä luokkaa noiden reissujen jälkeen, että paluu siirtyy erittäin myöhäiseksi jos toista kuskia ei löydy...
biggrin.gif

Kiinnostaa lähteä mutta lähtökaupunki on arvoitus kulkuvälineen lailla. Mutta tuskin ongelma kunhan ei ole Turku  
biggrin.gif

edit: ei pysty lähtee, pari laivareissua ja iltaopiskelu (heh legendaarista) rajottaa osallistumista. Meinasin sanoa lompakko mutta tarkemmin mietittyäni vklopun toimintaa totesin että älä milla puhu paskaa..
biggrin.gif
Have fun!
033102beer_1_prv.gif

Näillä näkymin kyydissä pääsee 2-3 muutakin matkalaista Espoon suunnalta. Kyydin saa sillä hinnalla, että ajelee takaisinpäin. Itselläni krapulat on yleensä sitä luokkaa noiden reissujen jälkeen, että paluu siirtyy erittäin myöhäiseksi jos toista kuskia ei löydy...
biggrin.gif
Vaihdoit sitten duunia Tahkon reissun takia. Ihailtavaa sitoutumista Ry:n eteen
biggrin.gif

biggrin.gif
Vaihdoit sitten duunia Tahkon reissun takia. Ihailtavaa sitoutumista Ry:n eteen
biggrin.gif
Onhan asialle pakko jotain tehdä, kun työt alkaa haitata harrastamista...
biggrin.gif

Koska retkue aukeaa myyntiin?
confused_orig.gif
Ja onko valittavissa perjantai sunnuntai vaihtoehtoa siltä varalta että pitää olla torstaina tienaamassa??? Onko iltapala yhtä hyvää kuin viime vuonna??

biggrin.gif
Jos bussikuljetusta ei tule niin mie oon vapaaehtoinen paluukuljettaja..  
biggrin.gif
Jos nyt vaan pääsee lähtemään..  
tounge.gif
Ja siis Helsingistä.

Etäistä kiinnostusta hommaan. Kyytiin mahtuu (lähtiessäni), jos alustavasti suostuu ajamaan ainakin alun takaisinpäin. Reittihän kulkee akselilla Turku-Vaajakoski-Nilsiä (herranjumala, kun on Vaajakosken jälkeen perseestä ajettava pätkä). Lähtö riippuu mm. seuraavista sekoista:

Nykyduunissa ei liene ongelma järjestää to & pe vapaaksi (ja konttorin saa aina mukaan). Pieni riski on aina, että jossain helvetti repeää, enkä saa ketään paikkaamaan ja reissu tyssää.

No, lähiviikkkoina ratkennee:

A: huolitaanko minut toiseen firmaan
B: kiinnostaako siinä tapauksessa tarjous minua

Joka tapauksessa, jos työkuviot muuttuvat, niin palettia on vaikea ennustaa.

Niin, montas sinne reissuun mahtuu ylipäänsä mukaan, tai olisihan tämän lorun voinut kiteyttää seuraavasti:

Pitäisi tietää monen aikoihin torstaina siellä Tahkolla pitäis olla, niin voi pistää suunnitelman korvan taakse ja ostaa lippuja, jos ja kun elämä heittelee oikeaan suuntaan, ja paikkoja on vielä jäljellä, kun lähtöä tilaa.

Mikään pakkohan paikalle ei ole saapua torstaina. Paikalle voi tulla vaikka vasta perjantaina. Saapuminen on ihan itsestä kiinni. Jos jotain ohjelmaa järjestetään (päämestarina tällä reissulla Suzukai) niin sitten vain itse valitsee tuleeko sillai, että ehtiikö ko. ohjelmanumeroon vai skippaako sen.

Paikat tulevat jossain vaiheessa myyntiin ja menevät tyylillä "nopeat syö hitaat". Viime metreillä usein on ollut myynnissä niitä paikkoja, kun jonkun lähtö ei onnistukaan, mutta sen varaan ei kannata välttämättä laskea - koska voi hyvinkin olla, ettei sellaisia paikkoja kenekään ole välttämätöntä myydä
smile_org.gif

Oliko tarpeeksi sekavasti ilmaistu
biggrin.gif
?

Rapakon toisella puolella, joten ei pysty.
cool.gif

Pitäkää maine yllä ja jos kunniasta on jotain jäl... Jooei.. Ei taia olla.
tounge.gif

Jokos Tahkon kuviot alkaa selvitä? Millos pääsee ilmoittautuu? Uuteen duuniin anottu lomat hyvissä ajoin, joten messissä to-su
smile_org.gif

Tahkon reissu tulee myyntiin vuoden 2011 jäsenmyynnin jälkeen. Joten varmastikin parin viikon kuluessa tulee reissu myyntiin. Tämä tosin on täysin meikäläisen mutu-tuntuma, joten aikataulu voi heittääkin.

Myynnissä tulee olemaan To - Su lähtö ja Pe - Su lähtö työnorjille.

Torstain ja Perjantain saapumiselle ei ole mitään aikarajaa. Mökki on torstaina vähintään klo 14 eteenpäin meidän käytössä. Voipi olla että on aikaisemminkin. Vai mitä sinä JMH tarkoitit kysymykselläsi?

Iltapalaa on mökeissä torstaina ainakin. Vai mitä sää Makeka meinasit kysymykselläsi? Lauantainahan me mennään sinne muuailman saunalle saunoo ja sieltä porukalla syömään. Perjantaille ei ole varattu mitään virallista syömistä, mutta eiköhän sekin saada porukalla hoidettua vaikka epävirallisesti.

Valitettavasti en ole tähän mennessä saanut mitään järkevän
hintaista bussikuljetusta järjestettyä Tahkolle. Mielestäni 70 euroa per naama on hieman liikaa tuosta kuljetuksesta..
Hyviä ideoita tosin otetaan edelleen vastaan tuon isomman luokan kimppakyydin suhteen.

hmm.. off topic, mutta mihin katos minimoto? Mä luulin et olin tulossa sinne, mut en bongaa sitä enää..
Mun piti mennä egyptiin dyykkaileen eikä tulla tahkolle, muuta kas ne päätti sotia. Sotatilassa dyykkihinnat ois saleen ollu edukkaammin mutta nyt sinne ei pääse millään
sad_orig.gif

hmm.. off topic, mutta mihin katos minimoto? Mä luulin et olin tulossa sinne, mut en bongaa sitä enää..
Mun piti mennä egyptiin dyykkaileen eikä tulla tahkolle, muuta kas ne päätti sotia. Sotatilassa dyykkihinnat ois saleen ollu edukkaammin mutta nyt sinne ei pääse millään
sad_orig.gif
Nyt kun olet pyramidi huijauksen uhri, nin suosittelen lähtöä Tahkolle. Tosin mitään minimotoajeluja ei Tahkolla ole ollut ohjelmassa, tosin oman minicrossin voi ottaa mukaan. Saadaan varmaan hyvät minicross-kisat aikaiseksi.

sad_orig.gif
Minimoto peruuntui, kun ei saatu 30 kiinnostunutta kasaan, mikä sinänsä on käsittämätöntä.

Tota noin? Olen uusi näihin(kin) kekkereihin  
withstupid.gif

Siis kun on kolme mökkiä niin miten suuri joukko on lähdössä=mahtuu majoittumaan?

sad_orig.gif
Hei!

Valitettavasti tosin emme saaneet kasaan 30 kiinnostunutta mutta uusinta yritys tulee eri ajankohdalle
smile_org.gif

Ilmoittelen siitä tarkemmin!

biggrin.gif
oletko lähdössä to vai pe?

biggrin.gif
oletko lähdössä to vai pe?
Näillänäkymin torstaina iltapäivällä olisi tarkoitus päästä liikenteeseen. IP = 15 tienoilla pois töistä.

Back