• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

.ORG! Goes Tallinna 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jassu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mulla olisi myytävänä reissulle yksi paikka + illallinen, yht. 87e Orgin jäseneltä. Yhteyttä yksityisviestein!
buttrock.gif

Nonni, 1 ulkkis paikka olis ny tarjolla. Eli 117€ ja pääset mukaan risteilemään ja syömään kalaruokaa (safkaa voi varmaan vaihtaa?!?) Nopeet syö hitaat.

Hoplaa...

Multa irtoaa nyt myöskin peruutuspaikka, jäsenhintaan ja liharuoka päälle. Ruoan vaihtamiset saattaapi onnistua, Acea voi siitä kiusailla sitten.

Lähtisin mielelläni mukaan, ja suorastaan ottaa päähän perua.. Mutta oman äitinsä hautajaisista ei oikein voi mistään syystä jäädä pois..
sad_orig.gif

Joten pistäkää viestiä mulle tms jotain.. Niin joku onnekas pääsee matkaan mun sijaan..

Pääsääntöisesti safkoja en ala vaihtamaan, ilmoitettu ja osa jo maksettu ravintolalle.
Allergia jne katsotaan erikseen tapauskohtaisesti.

Mulla olisi myytävänä reissulle yksi paikka + illallinen, yht. 87e Orgin jäseneltä. Yhteyttä yksityisviestein!  
buttrock.gif

Mä taidan ostaa tän matkan itelleni, kun safkavalintakin oli oikea.

Yleisön pyynnöstä (huolimatta?) siis mukana. Kaipa Sumppa kelpuuttaa mut huonekaveriks  
biggrin.gif

biggrin.gif

On näköjään maanantai ja tiistaikin viel vapaata töistä joten ehtii toipumaan...

buttrock.gif

Yleisön pyynnöstä (huolimatta?) siis mukana. Kaipa Sumppa kelpuuttaa mut huonekaveriks  
biggrin.gif

biggrin.gif

On näköjään maanantai ja tiistaikin viel vapaata töistä joten ehtii toipumaan...
Juu tervetuloa
smile_org.gif

buttrock.gif

biggrin.gif

biggrin.gif

Vastailtu privaan.

Tiedoksi tulevia reissuja varten:
Jos joku haluaa leikkiä henkilötiedoillaan, nimillä / syntymäajoilla, niin ne poistetaan pysyvästi listoilta ainakin sen reissun osalta.

Onkos muita tulossa idän suunnasta junalla, sillä jonka pitäis olla Helsingissä 8:48? Tuli vaan mieleen, että vois ottaa kimppataksin rautatieasemalta.

Mitämitä? Vasta 10.30 lähtö?
omg.gif
Eihän kukaan jaksa ryypätä läpi yön ja tulla samoilla silmillä suoraan satamaan, jos noin myöhään on lähtö.

järvenpäästä lähdetään klo 8.15 aikoihin kohti länsisatamaa,pari mahtuu vielä kyytiin,jos tarvetta vastaa privaan tai 0407798378

Back