• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

ORG! Goes Tallinna 2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja suzukai
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eiköhän tämäkin tapahtuma tarvitse lähteä tarkastamaan, sen verran mukavia olleet nuo missä olen lyhyen jäsenyyteni aikana kerennyt käymään :)

No jos kumiankka niin kait mä joudun kans lähtee ku , sen verran mukavia olleet missä olen lyhyenä aikana kerennyt käymään tapahtuMAT PorukKa
Tai katotaan nyt!! ostettu lippu on yhtäkun tehty lähtö päätös

^ oliskohan sun kannattanut jo maksaa se jäsenmaksu.. jo Posarista olisit saanut puolet takaisin ja tästäkin kekkeristä tulee 40e hyvää jäsenmaksun suorittaneille. :D

Saattaispa lähteä tälläkertaa, ei mene päällekkäin isänpäivän kanssa.

MotOrg Ry järjestää Orgin perinteisen ajokauden päättäjäiset Tallinnassa.

Lähtö on 16.11.2013 Viking Line XPRS:llä
Yöpyminen Meriton Grand Spassa.
Paluu helsinkiin 17.11.2013.

Epäselväksi jää onko tämä jo ns. virallinen ilmoittautumisketju??
Tai sitten se on vaan niin että kun reissu tulee myyntiin kauppaan niin se on se virallinen ilmoittautuminen??

Epäselväksi jää onko tämä jo ns. virallinen ilmoittautumisketju??
Tai sitten se on vaan niin että kun reissu tulee myyntiin kauppaan niin se on se virallinen ilmoittautuminen??

Matkalle pääsee mukaan kun ostaa nettikaupasta matkan. Matkat tulee myyntiin tämän viikon aikana, mikäli jumalat ovat meille suotuisia, kuut ovat oikeassa asennossa ja ylläpidon jannut ovat jälleen kerran superahkerina.

Terveisin

Virallinen matkanjohtaja.

Joo. Maanantaille vapaapäivä. En kehtaa tiistaille..
Lapsenhoitajaa etsimään.

Ps. Täytyy yrittää pysyä erossa niistä ämpärinkokoisista mojitoista :paikallatuulee:

Viimeksi muokattu:
Me lähdetään rouvan kanssa mukaan jos/kun saadaan
lapset ämpättyy mummolaa. :dunno:

Viimeksi muokattu:
Kai sitä pitää kokeilla josko tuonne pääsis tulemaan.

Edittiä: Eipä saa maanantaita vapaaksi niin pitää passata reissu.

Viimeksi muokattu:
Edellis kerrasta taitaa olla 5 vuotta? Eiköhän sitä taas vois lähteä mukaan. :bisseä:

Back