Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä luulen että jossain vaiheessa iltaa homma menee komiikan puolelle ihan ilmaiseksiMeneekö liian teennäiseksi? Eiköhän tää remmi saa itsekin ohjelmaa tehtyäHei!
Oisko saunomaan tulijat valmiit maksamaan Taikuudesta, Close Up:sta/Stand Up-komiikasta muutaman euron?
Ilmoitelkaas mielipiteitänne![]()
![]()
Joo, Muukka on ilmoittautunut, että eiköhän ainakin penisorigameja ole tarjollaMä luulen että jossain vaiheessa iltaa homma menee komiikan puolelle ihan ilmaiseksi..![]()
Nyt tarkkana sen suhteen, mihin väliin näitä kommentteja työntää, juuri on puhuttu Muukan penisorigameista ja se sitten kirvoitti halajamaan sylitanssia?Sylitanssista voin maksaa pari euroa.
Ei oo ongelma... Perse ku perse... Juodaan kauniiksi ensin, jos meinaa tökkiä vastaanNyt tarkkana sen suhteen, mihin väliin näitä kommentteja työntää, juuri on puhuttu Muukan penisorigameista ja se sitten kirvoitti halajamaan sylitanssia?Sylitanssista voin maksaa pari euroa.
Mä voin maksaa molemmille sen pari euroa jos tuon pääsen todistamaan.![]()
Siellä kannattaa käydä ottamassa hikeä pintaan paikassa nimeltään Rachel's SteakhouseMulta vapautuu sittenkin tää paikka. "Saunon" tuolloin Orlandossa, Floridassa![]()
Kiitoksia tiedosta, eli jonotuslistalla ensimmäisenä olevalle vapautuu saunapaikka eli romilleMulta vapautuu sittenkin tää paikka. "Saunon" tuolloin Orlandossa, Floridassa![]()
kiitoooosKiitoksia tiedosta, eli jonotuslistalla ensimmäisenä olevalle vapautuu saunapaikka eli romilleMulta vapautuu sittenkin tää paikka. "Saunon" tuolloin Orlandossa, Floridassa![]()
![]()
kyllä se käyMä voisin romi alustavasti varata sulta paikan autosta? Onnistuuko mahdollinen paluukyyti myös tähän kirkonkylälle?
juu se käyHieno homma! Palataan asiaan lähempänä, voi tosin olla, että en kyytiä tarvitse, mut aina pitää olla back up.![]()
Prkl...toinen tapahtuma samaan aikaan, joten joku onnellinen jonotuslistalta saa paikkani.![]()
![]()
Saunokaa kunnolla minunkin puolesta. Candice varmaan päivittää listan?
no voi harmi, mutta paikalle on kyllä ottajia sekä lista on päivitetty!Prkl...toinen tapahtuma samaan aikaan, joten joku onnellinen jonotuslistalta saa paikkani.![]()
![]()
Saunokaa kunnolla minunkin puolesta. Candice varmaan päivittää listan?