• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

.org:in stylesheet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jty
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

jty

New member
Huomasin että .orgin style.css tiedosto on virheellinen, ainakin loppuaaltosulku puuttui. Muutenkin firefox rutisi tuntemattomista declaraatioista.

Rupesin kaivelemaan kun en enää pääse Mansesterin valloittajiin. Siellä on ilmeisesti niin rankkaa tekstiä
smile_org.gif
että Ubuntu-Linuxin (6.06-fi) FireFox (1.5.0.9) coredumppaa muistiylivuotoon kun salasanaa pitäis päästä antaan... Aika hyvä saavutus kun ton yhdistelmän pitäis olla about turvallisin, helppokäyttöisin ja stabiilein webbiympäristö mitä nyt suomessa voi ajatella käyttävänsä....

Hei.käyttäkää Microsoftin Internet Exploreria, sillä tuntuu ainakin mulla pelittävän hyvin nää sivut
eek.gif

Huomasin että .orgin style.css tiedosto on virheellinen, ainakin loppuaaltosulku puuttui. Muutenkin firefox rutisi tuntemattomista declaraatioista.
Korjasin tuon css:n loppusulkeen, mutta en kyllä toiminnallisuusvaikeuksia nää eikä selaimet fedoralla (6), debianilla (woody) tai windowsilla (xp sp2) mitään valita - enempää ei tässä ole testipenkkiä nyt käsillä.

sanoi:
Rupesin kaivelemaan kun en enää pääse Mansesterin valloittajiin. Siellä on ilmeisesti niin rankkaa tekstiä
smile_org.gif
että Ubuntu-Linuxin (6.06-fi) FireFox (1.5.0.9) coredumppaa muistiylivuotoon kun salasanaa pitäis päästä antaan... Aika hyvä saavutus kun ton yhdistelmän pitäis olla about turvallisin, helppokäyttöisin ja stabiilein webbiympäristö mitä nyt suomessa voi ajatella käyttävänsä....
Näköjään kaatuu se neekerilinuxikin joskus sukkiinsa.

Pitää asentaa ubuntu jonnekin pataan ja testailla vaiheessa, tosin itse varmaan suoraan kyllä siirtyisin tuohon tuoreimpaan stableen firefoxissa, eli 2.0.0.1, mutta pitänee tuota vanhempaakin kokeilla.

Sinänsä jännä että esim fedora ei valita mitään orgista tuolla samalla firefoxilla.

Sitä firofoxia kannattaa päivitellä, alkuversioissa oli rankkojakin bugeja. Nyt testaan hommat kakkosversiolla, ja elämä on helpompaa
smile_org.gif
1.5 tais jo jotenkin toimia. Tosin win-versioista puhun nyt.

Alotusviestin vois joku vielä kääntää suomeks
thumbs-up.gif
Sorry nörtteily, tää oli tarkoitettu forumin admineille. Jäi vähän eri foorumin "kieli päälle"
withstupid.gif
. Lyhyesti ongelma oli että mun Ubuntu-Linuxissa nettiselain tilttas kun olin menossa suojatulle forumille ja kun rupesin tutkimaan syytä, huomasin että tämän forumin ulkoasua ohjaavissa tiedoissa oli hieman virheitä, joskaan niillä tuskin oli osuutta tuohon mun ongelmaan.

Korjasin tuon css:n loppusulkeen, mutta en kyllä toiminnallisuusvaikeuksia nää eikä selaimet fedoralla (6), debianilla (woody) tai windowsilla (xp sp2) mitään valita - enempää ei tässä ole testipenkkiä nyt käsillä.

sanoi:
smile_org.gif
Näköjään kaatuu se neekerilinuxikin joskus sukkiinsa.

Pitää asentaa ubuntu jonnekin pataan ja testailla vaiheessa, tosin itse varmaan suoraan kyllä siirtyisin tuohon tuoreimpaan stableen firefoxissa, eli 2.0.0.1, mutta pitänee tuota vanhempaakin kokeilla.

Sinänsä jännä että esim fedora ei valita mitään orgista tuolla samalla firefoxilla.
Hmm.. mulla sekä Firefox 1.5.0.9/Ubuntu 6.06-fi että Firefox 2.0.0.1/Win XP Prof-FI sp2 valikosta "Työkalut->Virhekonsoli/Javascript konsoli" näyttävät pitkän listan tämännäköisiä ilmoituksia:
<table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="0" cellspacing="0"><tr><td>Koodi esimerkki </td></tr><tr><td id="CODE">
Varoitus: Tuntematon ominaisuus "scrollbar-face-color". Määrittely sivuutettiin. Lähdetiedosto: http://www.moottoripyora.org/style.css Rivi: 4
[/QUOTE]

Mutta eipä sillä, ei näillä varmaankaan ole muuta merkitystä kuin ulkoasuun jos sitäkään.

Alotusviestin vois joku vielä kääntää suomeks  
thumbs-up.gif
Sorry nörtteily, tää oli tarkoitettu forumin admineille. Jäi vähän eri foorumin "kieli päälle"
withstupid.gif
. Lyhyesti ongelma oli että mun Ubuntu-Linuxissa nettiselain tilttas kun olin menossa suojatulle forumille ja kun rupesin tutkimaan syytä, huomasin että tämän forumin ulkoasua ohjaavissa tiedoissa oli hieman virheitä, joskaan niillä tuskin oli osuutta tuohon mun ongelmaan.
No ehkäpä olit kuitenkin oikeassa paikassa esittämässä kyssäreitä ja MÄ, ITE MÄ, eksyin väärälle palstalle...

JATKAKAA!

Mä poistun jonnekin josta tajuun jotain... Kuitenkin, ettei aihetta sivuutettas, MULLA kaikki toimii, käy ja kukkuu... Selaimena IE 7 tjms

Back