Piki1100 New member 21.12.2010 #321 Lähes neljänkymmenenkahdeksanvuoden kokemksella väittäisin, että Miespuolinen oon.
claymore New member 7.5.2011 #331 Muutaman kerran viikossa (4-5 krt) aamuin, tai illoin, sekä aina saunan jälkeen, kerran jopa työaikanakin, kun ollaan samassa firmassa töissä! Mitä hittoa! Luinkin väärin tuon otsikon, että siinä kysyttiin orggilaisten sukupuolielämästä ..juu, juu, äijä olen tietenkin, sori!!
Muutaman kerran viikossa (4-5 krt) aamuin, tai illoin, sekä aina saunan jälkeen, kerran jopa työaikanakin, kun ollaan samassa firmassa töissä! Mitä hittoa! Luinkin väärin tuon otsikon, että siinä kysyttiin orggilaisten sukupuolielämästä ..juu, juu, äijä olen tietenkin, sori!!
ace76 New member 23.5.2011 #332 Viimeisen tarkistusreissun jälkeen.....mies, vaikka vaimo joskus muuta väittääkin
Miisu New member 30.6.2011 #335 Nainen, joskus "hyvä jätkä" useimmiten "kiukkunen akka"... Mene ja tiedä mistä semmonen nimitys tullu...
Nainen, joskus "hyvä jätkä" useimmiten "kiukkunen akka"... Mene ja tiedä mistä semmonen nimitys tullu...
-prätkähiiri- New member 6.9.2011 #337 I'm a bitch, I'm a lover..... kappaleen sanoja lainatakseni Ihka oikee nainen täältä löytyypi