• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

.ORG! moottoripyöräonnettomuuksien EA-teoriakoulutus ke 26.6.2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Anu-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mä oon kovin pieniruokainen, mut kai sitä vähän vois buffetista käydä syömässä 🙂

Hyvä kun ilmottauduit. Soitan ravintoloitsijalle että "parikyt syöjää mut kolmellekymmenelle vois tehä, mitään ei jää yli" :grin:

Noniin, tähänhän ei ole kuin pari päivää aikaa 🙂

Vielä kerkeis ilmottautua ruokailijoiden joukkoon, kaikille riittää ruokaa kyllä mutta jos varotettais isäntäväkeä etukäteen.

Motobuffahan oli seuraavanlainen:

Vihersalaattia
Leipää, tuorejuustolevite
Aurajuustobroileri, maustettu riisi
Kesäkurpitsa-tomaattilasagne

Buffan hinta 11,50

Ravintola Lämmön osoitehan on

Kaasutehtaankatu 1
00540 Helsinki
Puh 045 118 6333

http://www.ravintolalampo.fi/

Ravintolan edessä erittäin hyvin parkkitilaa sekä prätkille että autoille 🙂

Joudun perumaan osallistumiseni, sorry myöhäinen ilmoitus. Varapaikoilta siis yksi mukaan !

Muistutus kaikille että buffa on katettu klo 17 alkaen 🙂 Hinta vain 11,50, taatusti ei jää nälkä.

Paikkana siis Ravintola Lämpö, Kaasutehtaankatu 1, 00540 Helsinki

Se on siinä vanhan pyöreen tehdasrakennuksen kupeessa, paikalle pääsee sekä Sörnäisten rantatieltä (siinä on se portti mistä festareille jne mennään sisään) ja sitten sinne pääsee Suvilahden kautta. Ei voi eksyy 🙂

http://www.ravintolalampo.fi/

Tuo osoite on ilmeisesti väärä postinumeron osalta, tai sitten kuukkelin kartta ei tunne Snadia kovin hyvin. Tuon osoitteen kun heittää niin ainakin minulla antaa tälläisen lokaation. Oikeampi osoite lienee Kaasutehtaankatu 1, 00580 Helsinki, joka löytyy täältä. Ne jotka tulee lähempää tai kauempaa navin opastuksella niin tarkastakaa, että kohteen lähellä kulkee Itäväylä, ei Länsiväylä.

En pääse tulemaankaan! Sukulaiset tulossa jo tänään niin pitää laittaa paikat ojennukseen! Pahoittelen!

Kiitos RiderOnTheStorm tästä infosta! En itse edes tajunnut tarkistaa. Toivottavasti kaikki löytävät.

Jos joku jäi ilman paikkaa ja haluaa iltasella oven suuhun tulla kuikuileen ei ketään käännytetä pois.

Allekirjoittaneella mukana muutamia kappaleita heijastinvöitä, hinta kurssilaisille 25€ (norm. 29,50€), nuorisokoko 20€ (norm. 25€).

Niin se mitä tuosa eilen kyselin, niin tonne vissiin pääsee myös ihan normaalisti ajamalla tota Hermannin rantatietä suoraan itäväylän ali ja eteenpäin tonne ns. laiturille asti tönön eteen?

Back