.Org Pohjoinen Goes MP-Messut 2017

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JSK
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onko muita yöpymässä ku bikerbabe hotelli Helsingissä, Oulun Qrgilaisista? Itse en tohi risteilylle lähtä:O, mut messuilla pejantain ja lauantain.

No, eipä ole ainakaan minun korviin muita tullut. Osa porukkaa käy päiväseltään perjantaina ja sillai... Baben kanssa sovittin lauantaille klo 16.00 pönötykset Smoton osastolle ja klo 18.00 jälkeen Motorgin mööttiin Dublineriin ja sitten seilaamaan. Laivalle ei ole " hehkutus" biisistäni huolimatta ( tai juuri sen takia) lähdössä muita karjuja kuin minä ja 4 naispuolista "bilettäjää, joten ei yhtään hullumpaa...😀❤️❤️❤️❤️.

No, eipä ole ainakaan minun korviin muita tullut. Osa porukkaa käy päiväseltään perjantaina ja sillai... Baben kanssa sovittin lauantaille klo 16.00 pönötykset Smoton osastolle ja klo 18.00 jälkeen Motorgin mööttiin Dublineriin ja sitten seilaamaan. Laivalle ei ole " hehkutus" biisistäni huolimatta ( tai juuri sen takia) lähdössä muita karjuja kuin minä ja 4 naispuolista "bilettäjää, joten ei yhtään hullumpaa...❤️❤️❤️❤️.

En ees tonne Dublineriin taija ehtii..Mut katotaan

Kiitoksia reissu seurasta Marika&kump:nit. Sen verran oli hauskaa, että kotimatkalla viimeinen 4.5 tunnin siirtymä kotilolla välillä Oulu-Sodankylä vaati Napskun Shellillä varttosen tirsat.  Ensvuonna kuiten taas...

Back