• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

.ORG! Summermeeting 2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zapster
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kyl toi oli kertakaikkisen hieno tapahtuma. Laastarollekaan ole kovin helppo saada vkoloppua varattua ja yllättävän hyvin tavarantoimittajiakin paikalla. Sattu myös säänhaltija olemaan suopea :)

Äkkiseltään väittäisin että oli Orgin kaikkien aikojen tapahtuma kun katsotaan arvioituja osallistuja- / pyörämääriä.
Näin on... jos osallistujia oli vaikkapa 300 (karkea arvio) ja niistä suurin osa jäseniä niin prosentuaalisesti koko jäsenistöstä oli jo varsin merkittävä osa paikalla!!!

Hieno ja yhteenkuuluvuutta lähentävä tapahtuma, kiitos.

Makeka näkyi jaksavan liikkua alueella kuin sähköjänis, aina auttamassa kaikkia avun tarvitsevia.
Teki tosi hienon vaikutuksen ainakin meikäläiseen sivusta seuraavana, ISO KIITOS ainakin Makeka:lle erikseen sattumalta sivusta seuranneena.
Koko tapahtuma oli menestys, see you next year, I hope so.

Ai jummiJammi et kävi tuuri tai tosi hieno homma et tää yks kaveri oli ottanu yli tuhat kuvaa luulis löytyvän omakin kuva jos viittii selata. Mä löysin 9 kpl omia hienoja hyvä laatusia kuvia joita pystyi viellä ladata omalle koneelle SUURKIITOS:respect:

Kiitoksia järjestäjille ja osallistujille hienosta tapahtumasta! Tämä oli itselleni ensimmäinen ORG-tapahtuma letkoja lukuunottamatta ja ensimmäinen kerta Alastaron radalla.

Kiitos myös kuvaajille, hyviä kuvia olette ottaneet! Itsenikin löysin monesta :)

Jees kiitokset mahtavasta tapahtumasta ja hyvistä kuvista! Alla vielä sarjakuvamuodossa omia tuntemuksia tapahtuneestaa (lievästi liioiteltuna), parhautta oli siis lepattavat liivit :D

Liitetiedostot

• Summermeeting.jpg
    Summermeeting.jpg
    103,6 KB · Katselut: 401
Jees kiitokset mahtavasta tapahtumasta ja hyvistä kuvista! Alla vielä sarjakuvamuodossa omia tuntemuksia tapahtuneestaa (lievästi liioiteltuna), parhautta oli siis lepattavat liivit :D

Aivan MAHTAVAT kuvat :wanna: Sä olet lahjakas piirtäjä ja hyvin kuvasit tunnelman :wanna:
Mä yritin oman liivini kunnolla kiinnittää ettei vain tulisi mitään vahinkoa, toisaalta, ei se mun vauhdissa tollai voinu edes lepattaa :)-

KIITOS, ihan loistavat kuvat ja sait nauramaan todellakin :WAZAAP:
Tästä nauramisesta ei meinaa tulla loppua :wanna: Pelastit mun päivän :respect:

K1mben sarjakuva, oletteko te muut huomanneet sitä? Ajattelin vain, ettei noin hieno taide saa jäädä vähälle huomiolle :) :WAZAAP:

Mä nauroin eniten sille että liivimies kiskoo rataa vielä väärään suuntaan :grin:

K1mblellehän pitäs raivata etusivulle tilaa viikottaiselle örggisarjikselle !

Juu on tuo huomattu ja hienosti tehty sarjis,GW:n huomio oli kyllä pikantti lisäys tuohon.
Kahvilan mutka vois olla hiukan tiukka noinpäin.

Hyvä sitten et te muutkin ootte huomanneet sen :) Mä sain niin hyvät naurut ja hyvän mielen, että pakko oli teille muille kans hehkuttaa tota sarjista :jippikaijee: Mä en edes tajunnu et liivi mies ajo väärään suuntaan :blink: Nyt se on VIELÄKIN parempi :grin:

No jopas... kiitosta vaan kehuista ja hyvä että siitä iloa oli :right:

Enköhän noita enempiki aikaseks saa jos kerran tykkäätte... ja parempi laatusina kun jaksaa kaivaa skannerin jostain kaapista eikä laiskana vaan ota kännykameralla kuvaa niin kuin tuossa saattoi käydä (piti kyllä koneella säätää kontrasteja kun oli niin tumma valokuva) :p

Aika batman olo oli kyllä ajellessa ympäri rataa :orgmp2:

Aika batman olo oli kyllä ajellessa ympäri rataa :orgmp2:

Enemmän tuo meno minusta robinia muistuttas. :grin: Sillähän oli muistaakseni punanen viitta ja niissä leffoissa ajeli viel mopollakin :;):

Ite tuli kans ajeltua "viitta" päällä ja hieno fiilis oli. :WAZAAP: :cruising:

Back