Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No worries... nythän on se kärrykin. Sinne mahtuu kuski sekä pyörä.
Juuri saamamme tiedon mukaan suurta suosiota kerännyt uudempi fiiatti tulossa paikalle Karkovin ohjastamana. Kiihdytysajot is a GO! Ketäs tulee kaveriks, PoS ?![]()

Joo, kyl se rampit tarttee, muuten pääsee tutustumaan vaa'an sielunelämään vähän tarkemmin. Eihän muuten vaan ollu Team Punalippu taas vauhdissa?
Ihan siltä varalta, että joku ajaa vaa'alle matkalehmälle kannattaa varata isommalla näyttämällä olevat puntarit. Ei se ole kanttura eikä mitään jos ei paina 400 kg ilman kuskia. Itse mietiskelin kahden pumppukärryn systeemiä. Tosin ei mitää tietoa niiden mittaustarkkuudesta.
PoS jos laittaa rusettia putkeen, ni ainakin se on varmaa että äänitaso tapahtumassa desibeleissä mitattuna laskee.
Kaikki varmaan muutenki jännittää kumpi jaksaa maaliin saakka, JMH vai Fiiatti. Fiiatille tuollainen riuhtaisu on jo haaste, mutta kyllä se 11s keskittymistä laittoi hyvin marinoituneen kuskinkin koville...
Mä epäilen, että jos solmulla meinaa mogulin äänitasoo hillitä, pitää se sijottaa mopon sijasta hartioiden ja leuan välimaastoon.
Jos kultakutri tulee suoraan Imatralta tuonne niin se ei kyllä viikkoon pysty ajamaan mitään moottoroitua vehjettä.
Jos kultakutri tulee suoraan Imatralta tuonne niin se ei kyllä viikkoon pysty ajamaan mitään moottoroitua vehjettä.
Toiseksi, Imatra on tän jälkeen, ja sinne mennään tourinkiasenteella, joten alkoholia ihan vain pikkasen. Ei tartte mua sekoittaa siihen yhteen puliukkoon, vaikka on samassa seurassa nähtykin.
http://www.bike.fi/bildspel/cannonball-bike-run-2015?main=24566&delta=91
Ei mulla muuta...
P.S. Testasin ookko hereillä kalenterin kans.![]()
Olis kyllä kiva jos pääsisi kokeilemaan rusetti Katanaa vastaan, jos se pysyisi vauhdissa edes ensimmäiset 50 metriä![]()
Perinteikkäät Motorg ry:n kesäpäivät vietetään tänä vuonna lauantaina 13.8.2016.
Osa porukasta on tapahtumapaikalla tietysti koko viikonlopun 12.-14.8.2016.
Tapahtumapaikkana on viime vuoden tapaan Räyskälän Ilmailukeskus Lopella.
http://rayskala.fi/
Varsinainen tapahtumapäivä on siis lauantai jolloin ohjelmassa on mukavan yhdessäolon lisäksi mm. kiihdytysajot virallisella ajanotolla, ajokoulutusta, yms. yms. unohtamatta tietenkään illanviettoa mm. maankuulun saunabändimme vauhdittamana.
Tapahtuman tarkempaa ohjelmaa olemme vasta kehittämässä, kerromme kun asiat etenevät.
Majoitukset tulevat myyntiin myöhemmin, tiedotamme niistäkin ajoissa.
Kaikki ideat Teiltä ovat tietysti tervetulleita.
Tapahtuma on avoin kaikille mukaville ihmisille, merkitsethän ajankohdan kalenteriisi sillä tätä et voi jättää kokematta.

Ei ole boforiasteikolla kummoinenkaan laitamyötäinen, ehkä kuusi (Navakka tuuli, Suuret oksat heiluvat; puhelinlangoissa suhisee; sateenvarjoa vaikea pidellä.) Mulla sentäs pysy kamat tallessa, enkä kävellyt ovia päin.