• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

.ORG! Summermeeting 2016

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Goofy S
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Olisikos niitä vapaaehtoisia kiihdytystiimiin? Pyritään jakamaan hommat 2h vuoroihin.
Tehtäviin kuuluu line-up järjestelyä ja burnis-vahdin hommia. Ilmoittautua voi minulle YV:llä tai sähköpostilla Salmon (ät) moottoripyora.org

Laitoin yyveetä.

Mää kans talkoisiin. Tuollainen 2 tunnin setti onnistuu helposti, koska voi osallistua oman vuoron ennen/jälkeen kinkereihin. :thumbup:

Kesäpäivä infoa talkoolaisille löytyy salasanalla suojatut osioista.
Pitäisi näkyä kaikille jo ilmoittautuneille talkoolaisille ja lisäillään näkyvyyttä sitä mukaa kun lisää tulee.

Kiihdytystiimissä olisi vielä kaksi paikkaa vapaana. Ilmoittautua voi minulle YV:llä

Viimeksi muokattu:
Mä kerkeen talkoisiin.
Olisin paikalla vain Lauantain aamusta iltaan. En tarvi majoitusta.
kiva olisi jos homma olisi semmoinen, josta voisi poistua vetämään pari kiihdytystä.

Mä kerkeen talkoisiin.
Olisin paikalla vain Lauantain aamusta iltaan. En tarvi majoitusta.
kiva olisi jos homma olisi semmoinen, josta voisi poistua vetämään pari kiihdytystä.

Bolt menee sitten koulutukseen, alustavasti siihen MP69 rastille avuksi.
(Siinä kerkee käydä vetäseen pari vetoo)

2-3 vapaaehtoista tarvitaan myös "Portille" eli sinne mihin porukka ensimmäisenä ajaa. Mielellään YV:tä mulle.

Summermeetingissä on taas mahdollista teettää itselleen muotoonvaletut korvatulpat jos ostajia on vähintään 10.
EarInc yksillöllisiä korvatulppia on silloin paikan päällä tekemässä virallinen maahantuoja/valmistaja.

Hinnat tulpille on seuraavat:

Ear-Inc Instamold -perustulppa ovh. 60€
Ear-Inc-perustulppa, jossa Ear-Inc-suodatin ovh. 90€
Ear-Inc-perustulppa, jossa ER:n suodatin ovh. 130€
Kaiuttimellisen tulpan tämän hetkinen hinta ei ole selvillä, mutta kun tietoa saan lisäilen tänne.

Ja Motorg ry:n jäsenkortilla 20% alennus.

Jos olet tulossa teettämään tulpat itsellesi, laittaisitko siitä ennakkoilmoituksen minulle YV:llä tai spostilla salmon (ät) moottoripyora.org

Viimeksi muokattu:
Edelleen kaivataan talkoolaisia.

Kiihdytystiimiin tarvitaan yksi , samoin punnistuspisteelle. Näistä paikoista kiinnostuneet voi ilmoittautua minulle YV:llä

Ja on siellä muitakin hommia mihin vapaaehtoisia kaivataan. Olkaa aktiisia, kiitos.

Mä voisin tulla auttamaan johonkin, kunhan silti ehtii jossain välissä riipasemaan... ?

:bye: paas ny joku nakki sit mullekki. Lauantaina käytössä kunhan ei mielellään ihan ekana aamusta eikä viimesenä illasta.

Noista ajokoulutuksista:

Tarvitseeko niihin osallistuakseen olla örkki?

Koulutukset arvatenkin järjestetään käyttäen ensimmäistä kotimaista?

Yks Latvialainen kaveri saattaa ehkä olla tulossa paikan päälle ja kyselee onko mikään ajokoulutus lontoon murteella kun ei tuo härmä oikeen taitu...

Tuohon kieliasiaan vielä odottelen vastausta... varmaan parhaan vastauksen saisi kysymällä Bandit-r:ltä suoraan?

Toinen juttu mitä mietin tuossa oli että onko koskaan ollut harkinnassa/toteutuksessa järjestää näiden kesäpäivien yhteyteen swäppi/rompetori? Ja jos, niin mihin kaatui? Omasta mielestä olis omiaan tälläseen tapahtumaan.

Moi,

Kielitaitoisia kouluttajia on yleensä aina ratapäivällä mukana.
Kesäpäivällä ei ole vielä kaikki ilmoittautuneet kouluttamaan mutta kai sinne yksi lontoota puhuva eksyy.

Rompetori/ prätkänäyttely kaatuu puuhamiehen uupumiseen, jokaisella nykyisellä puuhamiehellä on jo omaalueensa jota koittaa parhaansa mukaan hoitaa.
Delegointi on ollut puutteellista ja rompetori jos kerkee joku viel organisoimaan niin ainakin kiitosta on samassa siitä palkaksi.

Muistaahan viel kaikki että Goofy S lupasi täyttä auringon paistetta tänä vuonna Räyskälään joten muistaakaa otta hattu mukaan tai ainakin aurinkorasvaa

Toinen juttu mitä mietin tuossa oli että onko koskaan ollut harkinnassa/toteutuksessa järjestää näiden kesäpäivien yhteyteen swäppi/rompetori? Ja jos, niin mihin kaatui? Omasta mielestä olis omiaan tälläseen tapahtumaan.

Tuo saattaisi olla hyvä ja toteutuskelpoinen idea.
Millä keinoin saisi porukan innostumaan niin että roinaa olisi riittävästi tarjolla...

Mutta kuten Pändiitti yllä mainitsee kyse on enimmäkseen resursseista.
Kuka ehtisi ottaa hoitaakseen?

Jos haluat niin ota tuosta vetovastuu.

Heh, tänä vuonna on sinänsä saavutus päästä yleensäkään paikalle mutten pitäisi täysin mahdottomana joskus hämärässä tulevaisuudessa vaikka ottaisinkin.

Hyvä homma tuo enkkujuttu, välitän viestin että jyrkkä ehkä :thumbup:

Back