Org Tampere pikkujouluilee (6.12.)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja iama
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

iama

New member
Yleisön pyynnöstä:

- lauantai 6.12. klo 18 alkaen
- paikka sama kuin viime bileissä eli Mr. Pickwick Kalevassa
- varattuna koko peräkabinetti + tarvittaessa lisäpöytiä
- ei ruokailupakkoa
- jokainen tilaa mitä tykkää listalta tai ei tilaa
- yhtään en tiedä onko jouluruokia saatavissakaan
nixweiss.gif

- pubin puolellakin saa taas olla
- jengi tulee kuitenkin taas eri aikaan, ja se on keittönkin mieleen, sillä kokit eivät selviä suuresta ruokailijamäärästä kerralla.

Tonttulakki ei ole pakollinen.

Ravintolapäällikkö toivotteli taas tervetulleeksi. Oli katsonut koneelta, että edellisten bileiden seurauksena oli ollut vuoden paras myynti. Terdäänkö uusi ennätys?

TERVETULOA!

Ravintolapäällikkö toivotteli taas tervetulleeksi. Oli katsonut koneelta, että edellisten bileiden seurauksena oli ollut vuoden paras myynti. Terdäänkö uusi ennätys?
Jaa ihme kun en yllättynyt tästä tiedosta
biggrin.gif

Ennätystehtailuun en en tällä kertaa osallistu, mutta luulen että siellä on kovan tason edustus anyway
biggrin.gif

Muistakaa sit pyytää tarjoilijalta orkesterinjärjestäjä tuplana
ghostface.gif

Vielä ehtii treenaamaan iltaa varten esim. tyhjennysharjoituksella
biggrin.gif
.
Iama, pistätkö tapahtuman .ORG! in kalenteriinkin.

Hmm, Iitun kanssa on mietintämyssy päässä, vähän vois kiinnostaa tulla riekkumaan Tampereelle. Oon kyllä joka tapauksessa tulossa sinne 9.pv keikalle
062802jumpie_prv.gif
Mutta joo, kahtellaan
033102beer_1_prv.gif

Just mietin että millonkohan nää setit ois jos lähtis kuokkimaan.. mut eikös ookin sit tietenkin samaan aikaan RaMP:n pikkujoulujen kanssa.

Lisätty kalenteriin.
Harmi, etten kyllä mitenkään pääse, kun on noi linnanjuhlat ja kaikkee.
Viimeks oli niin lystiä teitillä siellä.

Voivoi, joudun oleen Kiukaisten vanhalla vaivaistentalolla lauantai-iltani odottelemassa josko pyörätuolimummu tulis kummittelemaan alakertaan..

^ Lisäyksenä viestiin varoitus: lennolla saattanee olla turbulenssia, joka seuraavana päivänä mitä todennäköisemmin oireilee pahoinvointina ja päänsärkynä.

^ Lisäyksenä viestiin varoitus: lennolla saattanee olla turbulenssia, joka seuraavana päivänä mitä todennäköisemmin oireilee pahoinvointina ja päänsärkynä.
Mä oon joo huomannu et Tampereella tulee aina paha olo, yleensä vasta aamulla  
biggrin.gif

Mä oon varma et Näsinneula lähettää jotain säteilyä josta se johtuu, te paikalliset ootte vaan jo tottunu siihen. Ei se voi vedestäkään johtua, sitä kun ei siellä tuu juotua...

Onneks on kuski  
033102beer_1_prv.gif

Back