PoS
Super Retard
Mä joudun kyl tosta huolimatta lähtee huomen Treelle, kun oikeen erikseen pyydettiinJust mietin että millonkohan nää setit ois jos lähtis kuokkimaan.. mut eikös ookin sit tietenkin samaan aikaan RaMP:n pikkujoulujen kanssa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä joudun kyl tosta huolimatta lähtee huomen Treelle, kun oikeen erikseen pyydettiinJust mietin että millonkohan nää setit ois jos lähtis kuokkimaan.. mut eikös ookin sit tietenkin samaan aikaan RaMP:n pikkujoulujen kanssa.
Voidaankin sitten lähtee peikkiksen kanssa takas kotiin, kun Turku on jo edustettuna. Tultiin Manseen vaan varoiks, jos ei ketään muuta ilmesty Turuust kuakkimaanMä joudun kyl tosta huolimatta lähtee huomen Treelle, kun oikeen erikseen pyydettiin![]()
Joo sulla kieltämättä oli näin selväpäisen silmin katsottuna aika hyvä zoomi päällä siinä vaiheessa kun olin lähdössä kotiin! Onko tänään ollu sellanen olo että olis vähän liikaa tullu edellisiltana Zoooomailtua?Kiitokset vielä kaikille mukana olleille.
Oli hauska nähdä teidät noin monena.![]()