Org Tampere pikkujouluilee (6.12.)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja iama
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Just mietin että millonkohan nää setit ois jos lähtis kuokkimaan.. mut eikös ookin sit tietenkin samaan aikaan RaMP:n pikkujoulujen kanssa.
Mä joudun kyl tosta huolimatta lähtee huomen Treelle, kun oikeen erikseen pyydettiin
biggrin.gif

Mä joudun kyl tosta huolimatta lähtee huomen Treelle, kun oikeen erikseen pyydettiin
biggrin.gif
Voidaankin sitten lähtee peikkiksen kanssa takas kotiin, kun Turku on jo edustettuna. Tultiin Manseen vaan varoiks, jos ei ketään muuta ilmesty Turuust kuakkimaan
tounge.gif

Noh, voi olla että tullaan käymään, mutta ei ainakaan olla kovin myöhään. Ja jos ollaan myöhään niin ei ainakaan oteta liikaa. Ja jos otetaan liikaa niin ei ainakaan...

Saatan tulla moikkaamaan tuttuja ja tuntemattomia, tosin varmaan autolla ja ilman avecia...

Kiitokset vielä kaikille mukana olleille.

Oli hauska nähdä teidät noin monena.
tounge.gif

Kiitokset vielä kaikille mukana olleille.

Oli hauska nähdä teidät noin monena.  
tounge.gif
Joo sulla kieltämättä oli näin selväpäisen silmin katsottuna aika hyvä zoomi päällä siinä vaiheessa kun olin lähdössä kotiin! Onko tänään ollu sellanen olo että olis vähän liikaa tullu edellisiltana Zoooomailtua?
biggrin.gif

Kiitokset lunastarille mukavista kuvista naamakirjassa..(taisin olla selittämässä jotain tosi tärkeää juttua kuvassa
tounge.gif
)

biggrin.gif
joo ja kivaa oli! aamuun asti
tounge.gif

Oli kyllä kivaa kuokkimassa teidän pirskeissä, voipi olla et tuun toistekin  
tounge.gif
biggrin.gif

Kiitoksia kaikille
smile_org.gif

Back