• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

ORG. Tarra kotiloon !

ORG. Tarra kotiloon ! - Oliskos Kiva ??

• Tarra 1.  ORG! I'd rather be driving my Bike!

Ääniä: 1 14,3%
  • Tarra 2.  ORG! Ajelen mieluiten Moottoripyörällä!

Ääniä: 3 42,9%
  • Tarra 3.  ORG! Moottoripyörä Rules!

Ääniä: 0 0,0%
  • Tarra 4.  ORG! Jysärissä tavataan 2003! Moottoripyörillä tietenkin!

Ääniä: 1 14,3%
  • Tarra 5.  ORG! Emmä tarvi tarroja, mä vaan ajelen Prätkällä!

• Tarra 6.  ORG! Moottoripyörällä Jysäriin 2003!

• Tarra 7.  ORG! ORG! JYSÄRI 2003!

• Tarra 8.  ORG! Mulla on oma hyvä idea. Katsokaa vastaukseni..

• Tarra 9.  ORG! OMA MP ON IHANA!

• Tarra 10. En tartte tarraa..

Ääniä: 2 28,6%

• Ääniä yhteensä
    7
Miten toimisi lisäksi entisen kansallisuustunnuksen tyyppinen tarra, jossa musta kehys, valkoinen pohja, musta teksti tai sen negatiivi. Näkyisi joka vehkeestä hyvin.

Prätkässä oltava lyhyt ja vaikka läpinäkyvä, kuten monet ovat ehdottaneet.

Alkuperäinen ajatus tuli kuitenkin siitä, että nimenomaan autolla suhatessa prätkäkuskit hiffais, että toi on yks meistä, ja ajattelis ehkä jotain myönteistä sillä hetkellä...
wink.gif

Ohessa piristykseksi mun uuden ite tehdyn V-2 prätkän kuva. Siitä tuli vähän pieni, mutta voi sillä ajella pöydällä.. Ai merkkikö? Ihan oma, Dukey Von Tuutitson
biggrin.gif

JOO TALLOJA JEE!!!!

Isin autossa on kyllä tilaa vaikka millämitalla.

niin siis en tarkota kumminkaan tuota tekstiä siihen tarraan, vai oisko tuo hyvä.
biggrin.gif
biggrin.gif

Väsäilin ajankuluksi pari sommitelmaa rätkän pleksiin liimattavasta tarrasta, voisi olla kaiketi vaikka tällainen..?:

tarra_1.jpg

tarra_2.jpg

eli läpinäkyvä tarra, musta teksti jossa valkoiset reunat.

Ja tässä luonnos puskuritarraksi, siis tausta valkoinen. Ikkunatarrahan olisi tokikin näkymättömällä taustalla ja valkosella tekstillä...en oo varma onko mahdollista tehdä joka merkille omaa tarraa joten ton vois periaattees jättää poiskin.

Hyvältä näyttää pojat. Käytännön asia: Tarra on liimattava autossa lasin ulkopuolelle, muuten se ei näy nykylaseilla juuri ollenkaan. (tai koriin..) Valkopohjainen tarra mustalla tekstillä näkyy aina hyvin ja valkoinen läpinäkyvällä vain tummalla pohjalla. Tarkoitan siis, että läpinäkyvä ei ole kovin toimiva yleisesti ottaen autossa.

Prätkässä toimii toisetkin ratkaisut, mutta siinä se on minusta ihan sama, koska se ei ollut alunperin ajatukseni edes.

wink.gif

-RD-.... millois he*****ssä meistä on tullut joku Kasawika foorumi??  
wink.gif
 Muuten näyttää ihan hyvältä tuo mielenkiinto foorumeihin ja tuo -RD-:n idea tuosta tarrasta on hyvä lukuunottamatta tuota ISOA... hmmm.... öö

</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus </td></tr><tr><td id="QUOTE">Tarkoitan siis, että läpinäkyvä ei ole kovin toimiva yleisesti ottaen autossa.[/QUOTE]<span id='postcolor'>

Kyllä läpinäkyvä valkoisella tekstillä näkyy autossa hyvin... vai mitä Jassu? Jos laitetaan jokin taustaväri niin menee mun mielestä vähän mauttomaksi...

</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (JP-800 @ Syys. 05 2002,21:00)</td></tr><tr><td id="QUOTE">-RD-.... millois he*****ssä meistä on tullut joku Kasawika foorumi??  
wink.gif
 Muuten näyttää ihan hyvältä tuo mielenkiinto foorumeihin ja tuo -RD-:n idea tuosta tarrasta on hyvä lukuunottamatta tuota ISOA... hmmm.... öö[/QUOTE]<span id='postcolor'>
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus </td></tr><tr><td id="QUOTE">en oo varma onko mahdollista tehdä joka merkille omaa tarraa joten ton vois periaattees jättää poiskin.

[/QUOTE]<span id='postcolor'>
biggrin.gif

Sitä paitsi Kiwasikan logo ei tarraa juuri pahenna, toki senhän tietää vasta kun on Kawaa ajanut...
wink.gif

</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (JP-800 @ Syys. 05 2002,21:00)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Kyllä läpinäkyvä valkoisella tekstillä näkyy autossa hyvin... vai mitä Jassu? Jos laitetaan jokin taustaväri niin menee mun mielestä vähän mauttomaksi...[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Juu takalasissa valkoinen teksti läpinäkyvällä pohjalla kyllä näkyy ihan tyylikkäästi jees, mutta korissa tietty riippuu väristä...

Ja kunhan nyt vain se tarra saadaan, niin mä oon eka käyttäjä
biggrin.gif

Veikkaan että kaikki pistelevät tuon tuohon takaikkunaansa. Enpä uskaltaisi Volvon maalilpinnalle paljoa tarroja liimailla
confused.gif

Minä olen heti sitten toinen käyttäjä, tilaan

Org-tarran autoon
2 x ORG tarra pyörään (pleksiin ja takajarruvaloon)

Jotain taisin höpistä tuolla aikaisemmin niistä jarruvalon päälle tulevista tarroista tai vastaavista...ohessa kuva siitä mitä tarkoitin, tuommoinen löytyy omasta autosta, eikä ole koskaan tullut mitään sanomista.

3bl01.jpg

</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (JP-800 @ Syys. 05 2002,21:36)</td></tr><tr><td id="QUOTE">JUM****TA... johan on hieno! Tuollaisen kun saisi ORGgina niin johan näkyisi :)[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Tuo kyseinen tuote on semmonen "levy" joka laitetaan jarruvalon ja lasin väliin...mutta sama mies tekee myös autojen takalyhtyihin liimattavia vinyylejä, jotka kestää käyttöä
wink.gif
 Pitäskö kysellä hintaa....

Ja noita levyjä saa tilata haluamallaan tekstillä...

Jokainen varmaan joutuisi sitten omalta osaltaan leikkailemaan levystä oikean kokoisen... tuo olisi kyllä PRO!!

Ehdottomasti kaikenlaisia tarroja meille, autoihin ja pyöriin. Olen joskus nähnyt volvon perässä tällaisen "mielummin ajan moottoripyörälläni" ja tiesin et mun tarttee saada se kanssa. Tosin nyt äänestin, etten mä tarvi tarroja, mä vaan ajelen prätkälläni... Kaikki käy tänne.

Ja pyörään ihan pieni .ORG! Jep!
biggrin.gif

No tuossapa olisi sitten linkki kyseisen miehen ja firman sivuille, sieltä voi katsella vaihtoehtoja ja hintoja. Ja täytyy todeta, että on muuten varmaan yksi niistä viimeisistä rehellisistä kauppiaista, kertaakaan ei ole pahaa kuulunut. Nyt vaan mittailemaan 3BL kokoja...

Ja se linkki on Tässä

OI !!!  SE ON  H I E N O  
exclamation.gif

exclamation.gif

Voihan video, jospa tsiipompi versio syntyisi läpinäkyvällä pohjalla negana, niin päivällä näkyisi joko valkoinen nega-org tarra tai mustana ei mitään ja jarruvalon palaessa tuo hauska efekti.

Tarroja siis pitäis olla esim. 4 eri tyyppiä:
- takalasitarra autoon
- Jarruvalotarra 1. autoon 2. prätkään
- plexitarra prätkään

1. Olisko tuo auton takalasitarra siis nyt:
Läpinäkyvällä pohjalla ensin tuo mutkamerkki, ja sitten valkoisella tekstillä:
.ORG ! I'd rather be ridin' my Bike !

2. Jarruvalotarra autoon: Punarasteri- tai valko/mustapohjalla negareikä:
.ORG !!

3. Jarruvalotarra prätkään:Punarasteri- tai valko/mustapohjalla negareikä:
.ORG!

4. Plexitarra prätkään: Läpinäkyvällä pohjalla valkoisella tekstillä:
.ORG !  tai .ORG ! I love my Bike !

Olisko tää jees?
confused.gif

exclamation.gif

</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus </td></tr><tr><td id="QUOTE">2. Jarruvalotarra autoon: Punarasteri- tai valko/mustapohjalla negareikä:
.ORG !!
- Tämä on vaikea. Löytyy sitten vaikka minkä kokoista jarruvaloa. Ehkä on parempi aluksi ottaa vain toinen näistä vaikeista eli MP

</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus </td></tr><tr><td id="QUOTE">4. Plexitarra prätkään: Läpinäkyvällä pohjalla valkoisella tekstillä:
.ORG ! tai .ORG ! I love my Bike ![/QUOTE]<span id='postcolor'>
- Mielestäni pelkkä selkeä .ORG - myös etupleksiin. Ehkä ensi vuonna Jyväskylän Suurajoissakaan ei sitten tarvitse ihmetellä ja pällistellä että onkohan tämä nyt sitten sen ja sen jäsenen pyörä vaan selkeästi erotettavissa ollaan on sitten pyörä pers edellä kadulle tai keula edellä.

öööö... siis tarkoititko, että otetaan se auton vai prätkän jarruvalotarra??

Autotarrassahan esim. mustapohjainen tarra vois olla riittävän isolla pohjalla varustettu, jotta peittää muun kuin tekstin osalta jarruvalon ja ylimääräisen mustan voi sitten leikata veks ihan vain saksilla... vai?

Juu pelkkä .ORG plexitarra on minusta iha hyvä. (siis huutomerkki pois vai?) (niinja tuliks se mutkapätkän merkki vaiko eikö?)

</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus </td></tr><tr><td id="QUOTE">Ehkä on parempi aluksi ottaa vain toinen näistä vaikeista eli MP

Eli MP= moottoripyörä
wink.gif

</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus </td></tr><tr><td id="QUOTE">inja tuliks se mutkapätkän merkki vaiko eikö?)[/QUOTE]<span id='postcolor'>

Veikkaan että tuo mutkapätkän merkki tulee jäämään viimeistään pois siinä vaiheessa kun selvität mitä maksaa neliväri tulostus eli punainen, musta, keltainen, valkoinen... yksivärisenä tuo .ORG tulee paljon halvemmaksi. Vielä jonkun pitäisi kehittää tuohon hyvä fontti.

ORG......yksinkertainen on kaunista......ja en itse ainakaan mopooni mitään kamalan näkyvää tarrahäsmäkkää mielellään laita.....se plexi tarra oli hyvä idea!
hienoa kuitenkin kun jotain tällaistakin saadaan aikaan! Taas is RESPECTI koko porukalle!

Back