• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

ORG Triumph meeting

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NewmanRS
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mahtaakohan turkulainen Triumph-heebo sopia joukkoon ylvääseen mukaan ?
tounge.gif

(...)
Uudeksi paikaksi ehdotettu Keppanakellaria Forssasta hiukan Hkiin päin.
Ei ole edelleenkään pitkä matka mistään, joten mahd. moni paikalle.
(...)
Matkan pituus on tietysti aika suhteellinen käsite (Kuopio-Forssa 385 km)... Ja jos ei halua nukahtaa tankoon, pitäisi ajaa ysitien asemesta pikkuteitä, jotka lisäävät matkaa huomattavasti, joten taidanpa jättää tällä kertaa väliin (tosin samaan aikaan on muitakin menoja).

Seuraava trumppa-kokoontuminen voisikin sitten olla lähempänä Keski-Suomea, esim. Ruovedellä samoihin aikoihin kuin tuo Britti-ralli
wink.gif

062802moto_prv.gif

Onkos juhannuksena mitään kokoontumisajoja ?
Mulla olis ensimmäistä kertaa 13 vuoteen vapaa juhannus..
062802jumpie_prv.gif

Britti-ralli on edellisenä viikonloppuna Ruovedellä, jos haluttaa osallistua Trumppa yms. porukan viikonlopun viettoon.
062802moto_prv.gif

Tarkoituksena on tulla tuonne Ruovedelle, jos vaan tuo pahuksen työnantaja ei laita kapulaa rattaisiin

Hyvä ajatus, saattaa olla että täältä Turusta ajelen paikalle
062802moto_prv.gif
, merkkasin jo almanakan kulmaan. Muuten sieltä sai ainakin vielä viime kesänä mp:llä liikkuvat kahvin maksutta
062802jumpie_prv.gif
Tulin just ajelulta, mut eipä enää ole tuota "ilmaiskaffetta" motoristeille. Muutama viikko sitten motoristit sai vielä, mutta nyt on kuulemma säännöt muuttuneet...

Hyvä  paikanvalinta!

Olkaa äijiä ja syökää Harmageddon.
Tuli testattua viime Walkasta palatessa.
Ei ne mausteet nautittaessa vaan se pelko tulostettaessa...  
crazy.gif

Lueskelin tuota tapahtumakalenteria, ja tämän happeningin kohdalla näyttää olevan vähän vanhaa tietoa. Onkos ilmoittajalla muokkausmahdollisuus, vai pitäiskö pyytää ylläpitoa auttamaan?

..Jollakulla voi muuten olla tylsää humppilassa keskenään..  
wink.gif

Lueskelin tuota tapahtumakalenteria, ja tämän happeningin kohdalla näyttää olevan vähän vanhaa tietoa. Onkos ilmoittajalla muokkausmahdollisuus, vai pitäiskö pyytää ylläpitoa auttamaan?

..Jollakulla voi muuten olla tylsää humppilassa keskenään..  
wink.gif
Aikanaan lähettelin ylläpidolle viestin tuosta muutoksesta.
Heitä ei ole kiinnostanut tähän päivään mennessä..  
nixweiss.gif

Pitäisköhän tämäkin meetinki tämä olla tuolla org tapahtumat jne. osiossa ? Ja kait sinne voi tulla muutkin kuin trumpetistit. Vaimo ainakin tulee hondallaan mukaan, luulen.

tuleekos sinne ketään perinteisesti trumpetistien joukoissa taajaan esiintyviä rottamotoristeja? meinaan jos kohalle sattuu voisin ehkävaikkajopa ajella rottakärpiöllä rumentamaan parkkialuetta.

Ajattelin mainostaa erästä tapahtumaa, joka sopii hyvin
tähän meidän Trumppa-miitingin yhteyteen.

Meillä on SaloMC hidasajokilpailu Hela Motor Show'n yhteydessä.
Hela Motor Show -tapahtuma alkaa virallisesti klo 12, itse menen paikalle klo 11 kun olen
lupautunut tuon hidasajon vetämään.

Enemmän infoa:
http://www.finnbike.com/salomc/tapahtumia.htm
Tämä on siis sellainen tapahtuma jossa esittäytyvät salonseutulaiset
moottorinpärinään jotenkin liittyvät kerhot.
Ko. tapahtumaan on tervetulleita kaikki motoristit ja muutkin ihmiset.

Jos kiinnostaa, niin tule tuonne viettämään moottori-iltapäivää.
Ajellaan siitä sitten klo 14 alk. letkassa Keppanakellariin.

Edit: Kavilannummi löytyy kun Salosta lähtee KT52 Tammisaareen(Hankoon) päin. Sitä n. 5km, tulee metsäinen
pitkä suora, jonka keskeltä vasemmalle ylös jyrkkää hiekkatietä. Jos KT52:lla tulee oikealle kyltti "Tottola", olet ajanut ohi.

Itse olen menossa torstaina Saloon hakemaan Newmanilta taka-akselin suojia ja samalla katsastamaan tuota tapahtumaa. Ja sieltä Keppanakellariin. Jospa vaikka kokeilisi miten Trumppa matelee.
Olisiko p-k seudulta lähdössä muita Trumpetisteja samaan suuntaan? Itse ajattelin, ilmoista riippuen, ajella hieman mutka-pätkiä sinne mennessä ja paikalla Salossa noin klo 12:00. Eli lähtö Vantaalta noin 09:00 höntteillä.
062802moto_prv.gif

Joo
062802jumpie_prv.gif
, Keppanakellariin ois tarkotus lähteä.Salokin ois kiinnostanut mut olen töis puoleenpäivään asti.
confused_orig.gif

Back