Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samoilla seuduilla tulee käytyä ajamassa, oikeastaan talven aikana olen käynyt vain Ruutanassa, joko hirviaitaa taikka linjaa. Nyt taas menossa lauantaina ja sunnuntaina. Pyörä on puna-valko CR250 -91 ja kuski ei oo kummone, hidas ku mikäOikeestaan kaikki lähiympäristön spoorit on enempi tai vähempi tuttuja.Eli Ruutanan Shellin reitit,Lakalaiva,Kuru,Tehotankki Lentolassa.Huomen aamulla olis tarkoitus mennä Pirkkalan reitti tarkistaan.
Tänään ollaan menossa Kuruun mut huomenna sunnuntaina olis tarkoitus ajella kans Shellin reiteillä varmaan joskus puolenpäivän aikoihin.Sininen Gas Gas 300,pyörässä numero 32 ja kuskilla keltainen Shoein potta.Josko satutaan oleen yhtäaikaa???Samoilla seuduilla tulee käytyä ajamassa, oikeastaan talven aikana olen käynyt vain Ruutanassa, joko hirviaitaa taikka linjaa. Nyt taas menossa lauantaina ja sunnuntaina. Pyörä on puna-valko CR250 -91 ja kuski ei oo kummone, hidas ku mikäOikeestaan kaikki lähiympäristön spoorit on enempi tai vähempi tuttuja.Eli Ruutanan Shellin reitit,Lakalaiva,Kuru,Tehotankki Lentolassa.Huomen aamulla olis tarkoitus mennä Pirkkalan reitti tarkistaan.![]()
Tomi
Taisivat olla vaan rauhallisella makkaranpaisto reissulla nuo kelkkailijat...Tuli taas käytyä ajelemassa kelkkareiteillä. Auttaskohan keulan nostaminen yhtään kun vetelee jonkun verran urista? Olis pari senttiä vara nostaa. Toisaalta kun ajaa vaan kovempaa ni ei vetele nii paljoo, mut jos mutkat pystys lujempaa ajaa?
Ei taida kelkoista olla muuhun ku noitten reittien tekemiseen, tuli pari "kisakelkkaa" kiinni ajettua.
ite ajellut ilman kilpee mut voishan vapaa-aikana tehä jonkin laisen kilven mikä näyttää viralliselta,onneks ei oo pahemmin näkynyt virkavaltaa vaikka kerran lomalla vastaan tuliKannattaa tehä ite kilvet, jos ajelee vähän syrjemmässä. Ittellä on vielä valkokilpi, mut ei oo nyt vakuutuksissa. Parilla kamulla on omatekoset kilvet. Siis ei oo ite vankilassa tehny![]()
Hei, jos mulla on vakuutukset voimassa, täyskasko ja lippaan radalla tai metässä, korvaako vakuutus? Korvaahan se rr radallakin jos ei oteta aikaa.
Edit. typot.