• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Osta elämä... Osta Ducati

Double Trouble

New member
No niin ensi metrit takana ja olen kuin kismetin syönyt lähes sanaton.
Toi laite on jotain sanoin kuvaamatonta.
biggrin.gif

Mahtavat äänet ja se vääntö.
Yhtään ei tule Kawasakia ikävä ei yhtään.

biggrin.gif

Samat mahtavat fiilikset täälläkin kun saa ajaa Ducatilla! Ei tee kyllä mieli edes k*sta Suzukien suuntaan.  
biggrin.gif
Sain kans Gixxerin myytyä ja oon ajatellu, jos ostais 749 Darkin. Kuulemma Gixxeri tuntuu täysin lelulta sen jälkeen.

Samat mahtavat fiilikset täälläkin kun saa ajaa Ducatilla! Ei tee kyllä mieli edes k*sta Suzukien suuntaan.  
biggrin.gif
Vaikka itsekin pidän Ducatista, niin eiköhän tuo nyt ole hieman liioittelua. Suhnallakin ehtii ihan kivasti. Olen tainnut aiemminkin mainostaa, että kaverini veti brinigillä matalaa 1.11 tai korkeaa 1.10:ä vakiolla gixulla vanhoilla renkailla. Ei se tonnigixu nyt niin kömpelö/hidas ole kuin tällä foorumilla usein mainostetaan. Siinä on aika kiva alusta vakiopyöräksi.

biggrin.gif
Vaikka itsekin pidän Ducatista, niin eiköhän tuo nyt ole hieman liioittelua. Suhnallakin ehtii ihan kivasti. Olen tainnut aiemminkin mainostaa, että kaverini veti brinigillä matalaa 1.11 tai korkeaa 1.10:ä vakiolla gixulla vanhoilla renkailla. Ei se tonnigixu nyt niin kömpelö/hidas ole kuin tällä foorumilla usein mainostetaan. Siinä on aika kiva alusta vakiopyöräksi.
Joo se oli hieman provosoiva mielipide, mikä puri aika hyvin näköjään.

Tosiaan ei se tonnigixu huono moottoripyörä ole... enkä niin edes väittänyt. Silti itse en sellaista todennäköisesti koskaan osta, mutta ymmärrän niitä jotka sellaisen haluavat.

biggrin.gif

Minkäs Ducatin ostit ?
Täälläkin kiinnostaisi tietää, missä pyörässä sitä nyt niin sanoinkuvaamattomat väännöt on?

Onnea uudelle pyörälle, joka selkeästi vaikuttaa nappivalinnalta!
smile_org.gif

Noh ei japsirimpuloissakaan mitään suurempaa vikaa ole puuttuu vaan se oikea tunnelma.

Ja toi vääntö on mulle kyllä ihan riittävä vaikka aina löytyy jostain vahvempi.

Onnea valinnallesi ja kiva että olet tyytyväinen kun noin hehkutat, meitä on moneen junaan ja aika monelle onneksi löytyy mieleinen peli alle. Kyllä se Ducati varmaan ihan kiva on, mutta yhtään italiaista berlusconia ei mun katokseen tule, se on varma. Vääntöä ja fiiliksiä onneksi löytyy muiltakin merkeiltä kuin makarooneilta. Toisaalta kawan jälkeen varmaan tuntuu ihan mikä vaan paremmalta ja mukavammalta, senkin ymmärrän
biggrin.gif
.

Ei muuta kuin paljon turvallisia kilometrejä.
062802moto_prv.gif

Onnea valinnallesi ja kiva että olet tyytyväinen kun noin hehkutat, meitä on moneen junaan ja aika monelle onneksi löytyy mieleinen peli alle. Kyllä se Ducati varmaan ihan kiva on, mutta yhtään italiaista berlusconia ei mun katokseen tule, se on varma. Vääntöä ja fiiliksiä onneksi löytyy muiltakin merkeiltä kuin makarooneilta. Toisaalta kawan jälkeen varmaan tuntuu ihan mikä vaan paremmalta ja mukavammalta, senkin ymmärrän
biggrin.gif
.

Ei muuta kuin paljon turvallisia kilometrejä.
062802moto_prv.gif
makarooni mikä makarooni vai olisiko jopa raketti spaketti
tounge.gif

makaroonin olen löytänyt käymällä lähes kaikki riisit läpi
wink.gif

Noh ei japsirimpuloissakaan mitään suurempaa vikaa ole puuttuu vaan se oikea tunnelma.

Näinhän se menee. Ensin ajellaan hevosvoimat silmissä värittömillä peleillä, kunnes jossakin vaiheessa oivalletaan mistä moottoripyöräilyssä on kyse ja vaihdetaan Ducatiin tai muuhun asialliseen Twiniin. Kyllähän ne Ducatin äänet on jo niin hienot, ettei rivikoneeseen ole paluuta.

Näinhän se menee. Ensin ajellaan hevosvoimat silmissä värittömillä peleillä, kunnes jossakin vaiheessa oivalletaan mistä moottoripyöräilyssä on kyse ja vaihdetaan Ducatiin tai muuhun asialliseen Twiniin. Kyllähän ne Ducatin äänet on jo niin hienot, ettei rivikoneeseen ole paluuta.
biggrin.gif

Tämä kuulostaa mielenkiintoiselta. Kertokaas nyt muillekin mistä ihmeen kummallisesta moottoripyöräilyssä on oikeasti kyse, ja miksi ihmeessä siihen vaaditaan twini?

Back