Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Mielestäni sukupuolella ei väliä, tämän päivän asiakas on vaan aika valveutunut tietää jo kauppaan tullessaan mitä haluaa, oli kyseessä sitten auto tai pyörä. Hinnan vääntö on mielestäni se tärkein.
Ekan pyörän ostin miesmyyjältä, joka ku**tti huolella, toisen pyörän ostin naispuoliselta myyjältä, ku**tusta ei ainakaan vielä ole huomattu... Mutta kuten äänestetty, ei sillä sukupuolella mitää välii kuhan hoitaa hommansa
se vähän riippuu mitä on ostamassa, jotenkin se mies myyjä tuntui pyörää ostaessa luontevammalta(johtuiko siitä että en yhdessäkään liikkeessä havainnut naismyyjää pyörä puolella) kun taas nais myyjät ovat mielestäni ehdottomasti tietotaidoiltaan pätevämpiä vaatepuolella mp-liikkeissä ja muissakin vaatekaupoissa.
monesti tullut sellainen olo että naismyyjä on asiallisempi varsinkin nuorempaa asiakasta kohtaan kun taas miesmyyjällä on monesti "et sä kumminkaan mitään osta"-asenne
mutta kertokaapas onko varsinais-suomessa sellaista pyöräliikettä missä voi tehdä pyöräkauppaa naismyyjän kanssa
Viimeksi kun olin autoa vaihtamassa, tuli miesmyyjä esittelemään. Kerroin hakevani tilavaa farmaria. Mies puhui mulle lässyttämällä, ja esitteli mulle pienen kauppakassin, joka "on kivan värinen, helppo parkkeerata ja takaluukkuun mahtuu lastenvaunut". Siis
Sanoin sedälle, että "a) sun hallissas ei ole yhtään autoa jota en sais parkkeerattua, b) näyttääkö toi farmarilta, c) näetkö mulla muksua" Kyllä se mulle pitkin hampain sitten yhtä farkkua näytti. En edes koeajanut siltä paskiaiselta.
Noh, enimmäkseen oon saanut auto- ja pyöräliikkeistä asiallista palvelua, tää oli vaan yks tapaus. Mutta en usko etä naismyyjä olis tollee käyttäytynyt naisasiakasta kohtaan.
´Muutamassa paikassa on nais myyjiä. Selvästi kuitenkin vähemmistönä. Kunhan asiansa osaa niin ei mulla ole mitään vastaan, enemminkin on kivaa vaihtelua, kun ei tartte kuunnella mies myyjää joka on ajanut kaikilla mahdollisilla ja mahdottomillakin laitteilla.