Ostin Minimoton

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harkkis
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

harkkis

New member
Voihan sitä rahansa järkevämminkin käyttää, mutta nyt voi jättää kolme viikonloppua väliin alkoholin osalta ja keskittyä uuden ratakireän laitteen saloihin....
tounge.gif
tuli ostettua tommonen Pocket Bike III.
062802moto_prv.gif

http://www.minimopo.com/shop/products.php?p=cd1541

Onkos oulun suunnalla noita monellakin?

Ratakireä? Eikös tuo ole ihan lelu
confused_orig.gif
Pääsee tuollakin varmaan harrastuksessa alkuun.. ei oo meinaan helppoa hommaa..

Kyllä 60km/h on noin pienelle värkille aika paljo.. tuntuu kovemmaltakin vauhdilta...
Itsellä on vanha manki, jousituksesta ei enää tietoakaan ni tuntuu niin rempulalta oikeiden mopetien jälkeen että eipä sillä uskalla ajaa täysillä...
smile_org.gif
vauhdin hurman saa vähemmilläkin vauhdeilla..
Ja sanompahan että isotkin miehet kapuaa mankin puikkoihin kun pihassa sen huomaavat...
cool.gif

HASSUTTELU ON SALLITTUA!!!!
bowdown.gif

Kannattaa varautua kunnon (kaatuma)varusteilla, kuulemani mukaan aika kiikkeriä pelejä noissa 60kmh vauhdeissa kun ei mitään jousitusta whatsoever. Kilpailukelpoinenhan tuon hintaluokan vehje ei taidakaan olla (ja tuskin mikään valmistuslaadun huipentumakaan), mutta fun factor kohdallaan, uskoisin.

Eipä oo Oulun seudulla vastaan tullut, mutta epäilemättä niitä täältäkin löytyy. Turha kai tuommosta on liikenteessä odottaakaan vastaan tulevan
smile_org.gif
Mitenkähän on Iinatin radan laita, pääseeköhän sinne tuommosella ajelemaan kuka tahansa?

Kannattaa varautua kunnon (kaatuma)varusteilla, kuulemani mukaan aika kiikkeriä pelejä noissa 60kmh vauhdeissa kun ei mitään jousitusta whatsoever. Kilpailukelpoinenhan tuon hintaluokan vehje ei taidakaan olla (ja tuskin mikään valmistuslaadun huipentumakaan), mutta fun factor kohdallaan, uskoisin.

Eipä oo Oulun seudulla vastaan tullut, mutta epäilemättä niitä täältäkin löytyy. Turha kai tuommosta on liikenteessä odottaakaan vastaan tulevan
smile_org.gif
Mitenkähän on Iinatin radan laita, pääseeköhän sinne tuommosella ajelemaan kuka tahansa?
on todellakin kiikkerä vehjes.koeajoin tommosta jonkin aikaa sitten ja totesin,että mielummin rytkösellä 200 km/h ku tolla 60 km/h
biggrin.gif

Onpas peli! Ajoin eilen tollaisella ja kun sain varteni (183 cm)soviteltua kyytiin niin sitten alkoi jo hirvittää: kuinkas ne jalt pannaan kun käännytään. Pieni lenkki ja takas parkkiin. Loppuvaikutelma: ei ole minun peli.
smile_org.gif

Moro,

On noita Oulussa aika montakin, me ostettiin vasta noita 15kpl.
Me ajetaan iinatissa joka maanantai, jolloin rata on varattu mopoille.

Tervetuloa kisaamaan..:)

Kuva mun moposta

Ihan noita halpiksia.
Yleensä ollaan n. 17.30 - 21 ajettu, nyt tietty kesälomat voi muuttaa aikoja.

Rata on avoinna 12-21.

10v tyttäreni ajaa moisella vehkeellä kotinurkissa niin että ilma on sakeana 2-t käryä. Hänen allaan, 40 kg, vehje kulkeekin melko iloisesti. Jalkatapit on lyhennetty, jotta kallistusvaraa on enemmän.

Olen itse kokeillut pyörää karting-radalla, ja meno on kokolailla hurjaa, kun päästelee huippuja. Kisakuskit tosin ajavat kurvitkin kovempaa kuin minä suoralla
062802moto_prv.gif
.

Back