G
Guest
Guest
tietääks joku nettikaupan mistä vois tilata minimoton varaosia kun meni jalkatappi poikki ja aika vaikee ajaa ilman sitä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toihan ei edes ole kallis. Pennit jonoon vaan.Tämmönen pitäs saada!![]()
Ei tuo nyt ihan mahdottomalta näytä:pitää kyllä olla melkoinen akrobaatti,että tommosella saa vedettyä pitkät keulat.on niin pirun lyhyt ja pieni,että se on het ympäri.netistä katoin yhtä videota jossa kaveri yritti moneen otteeseen,mutta aina nurin.tonnisella gixulla se kyllä osas molemmilla pyörilläPystyykös noilla minimotoilla keulimaan? Siis ihan kunnolla eikä mitään pieniä ja hetkellisiä nostoja.siis etu ja takapyörällä![]()
![]()
Katopa täältä: Minimopo.tkMitä kaikkee tuosta piti purkaa, kasata ja tarkastaa ennen ajoa?
vieläkö tuo on tosiaan läjässä...???Voi pe...le kun on hieno leikkikalu! Ensimmäiset tyypit purkamisen,tarkastusten ja kasauksen jälkeen tuntui tosi makeelta.![]()
Kyllä mä purkasin koko hoidon paloiksi ja sitten uudestaan taas kasaan. Tulipa samalla tarkistettua jokainen ruuvi ja mutteri. Oli ainakin helppo purkaa, kun yksikään ruuvi tai mutteri ei ollu todellakaan tiukassaMitä kaikkee tuosta piti purkaa, kasata ja tarkastaa ennen ajoa?
Samanlainen tulossa.. Väristä ei vielä tietoa.![]()
(Eihän nuo mitään huippulaatuisia ole, tiedetään, mutta satunnaiseen "leikkimiseen" sopinee).
![]()
Huuto.netistä tuli tilattua.Kyllä mä purkasin koko hoidon paloiksi ja sitten uudestaan taas kasaan. Tulipa samalla tarkistettua jokainen ruuvi ja mutteri. Oli ainakin helppo purkaa, kun yksikään ruuvi tai mutteri ei ollu todellakaan tiukassaMitä kaikkee tuosta piti purkaa, kasata ja tarkastaa ennen ajoa?
(Eihän nuo mitään huippulaatuisia ole, tiedetään, mutta satunnaiseen "leikkimiseen" sopinee).
![]()
![]()
Mistä muuten tilasit? Ei varmaankaan oo huippulaatua mutta johan on mahtavava tunne ajaa tommosta. Ja jos menee rikki, niin sitte korjataan![]()
-Katteet naarmuillaHuuto.netistä tuli tilattua.Kyllä mä purkasin koko hoidon paloiksi ja sitten uudestaan taas kasaan. Tulipa samalla tarkistettua jokainen ruuvi ja mutteri. Oli ainakin helppo purkaa, kun yksikään ruuvi tai mutteri ei ollu todellakaan tiukassaMitä kaikkee tuosta piti purkaa, kasata ja tarkastaa ennen ajoa?
![]()
![]()
Mistä muuten tilasit? Ei varmaankaan oo huippulaatua mutta johan on mahtavava tunne ajaa tommosta. Ja jos menee rikki, niin sitte korjataan![]()
Olen tosiaan kuullut niin paljon juttua näiden "kiinanihmeiden" laadusta, että täytyy tosiaan tarkastaa ja purkaa laite atomeiksi ennenkuin sillä uskaltaa ajaa. Löytyikö omastasi jotain huomautettavaa tarkistuksessa?