Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No en itse, mutta edellinen omistaja oli porannut tuosta omasta Duccestani alkuperäiset alumiinipöntöt takaa auki...Onkos kukaan tehnyt köyhänmiehen mölyjä niin kuin mm, minä, eli pöntöstä se loppupilli pois ja pellille paineilmavinkua ettei pärise
On se ääni vain niin tärkeää joillekin...No en itse, mutta edellinen omistaja oli porannut tuosta omasta Duccestani alkuperäiset alumiinipöntöt takaa auki...Onkos kukaan tehnyt köyhänmiehen mölyjä niin kuin mm, minä, eli pöntöstä se loppupilli pois ja pellille paineilmavinkua ettei pärise![]()
Ääni niillä poratuilla vaimentimilla on enintään:stä.![]()
Heh.. Mölyä ne poratut putket nimenomaan tuottivat, ei ääntä tai sitä tuttua Ducatin papatusta.Toisin sanoen, että ne tuottavat muutakin, kuin mölyä ja ovat hinnaltaan kohtuulliset.
Ja varmaan suunnittelit ja toteutit tuon virityksen siten, että ne helppo palauttaa ennalleen kun mökä onkin sietämätön?Antti: Miten nuo oli oikein siis porattu, en oikein ymmärtänytMinä porasin ne popniitit auki ja otin takalaipan pois ja sen loppupilli niiteistään irti. Sitten vielä vinkua sille peltilaipalle mikä muuten tuppasi resonoimaan kaasua päästettäessä. Sitten takalaippa takaisin poppareilla kiinni. Nyt en ole vielä kuunnellut ääniä kun on tankki maalattavana ja toinen vaimennin hitsattavana sekä ilmanputsarikin on rikki![]()
![]()
ahaaJa varmaan suunnittelit ja toteutit tuon virityksen siten, että ne helppo palauttaa ennalleen kun mökä onkin sietämätön?![]()
Tuossa Antin tapauksessa on varmaankin porattu reikiä sen pienen putken ja ulommaisen, isompihalkaisijaisen putken välissä olevalle alueelle.
Ne on siinä tapauksessa helppo korjata.
Siihen loppupillin (vai mikät ne pienet putket siinä niiden pakoputkenpäiden keskellä on) ympärille on porattu samalle säteelle aböyt kahdeksan reikää.Antti: Miten nuo oli oikein siis porattu, en oikein ymmärtänytMinä porasin ne popniitit auki ja otin takalaipan pois ja sen loppupilli niiteistään irti. Sitten vielä vinkua sille peltilaipalle mikä muuten tuppasi resonoimaan kaasua päästettäessä.![]()
Tai sitten vain opetella äidinkieltä.Tuossa Antin tapauksessa on varmaankin porattu reikiä sen pienen putken ja ulommaisen, isompihalkaisijaisen putken välissä olevalle alueelle.