• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ottiko poliisi kuvan?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja likis
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

likis

New member
Tänään noin klo.19.00 itäväylällä itään päin poliisien kamera-auto räppäs kuvan meikäläisen ollessa pyörällä kohdalla,edestä päin.Ottaako ne kuvia moottoripyöräiliöiden kasvoista,vai kuvasko ne jotain takana ajanutta ja ottaako ne kuvia prätkistä muutenkaan eli onko niillä kameraa joka ottaa kuvaa prätkän kilvestä?Joudunko vankilaan ajettuani mittarinopeutta n.100km/h,70km/h alueella?

Kyllä tuosta pari vuotta linnaa tulee
cool.gif

Kamerat eivät kyllä mp:iin pure, mutta jos kysymyksessä oli miehitetty kamera-auto, voivat ne tietysti päätä kääntämällä katsoa kilven jos haluavat.

Vaikka et rangaistuksia saisikaan, suosittelen itse rankaisua... koska olet paha paha ihminen!! käy poimimassa risuja,myös hevosraippa käy, ja pyydä ohikulkijoita ruoskimaan sinua!! Sukulainen ei käy-->voit saada liian lievää kohtelua! Hyi olkoon....ylinopeutta!!
veryangry.gif

Tyhmä jätkä... Takuulla otti lähikuvan. Pudotit sitte vielä hiuksen ja nyt niillä on sun dna minigrip-pussissa.

Vankilaan vaan, mutta ota nykänen mukaan. Matin mielestä sun tilanne on fifti-sixti...
biggrin.gif

onko noissa kamera-autoissa kamerat kumpaankin suuntaan
nixweiss.gif
.jos on niin sittenhän tilanne on jo ihan toinen.

Katsoppas huomenna iltapäivälehtien lööppejä.. siellähän sinä poseeraat pyöräsi kanssa hurjassa ylinopeudessa.. Ja lööppii kuuluu: Kesä tulee ja moottoripyörien hurjat ylinopeudet!!!
033102bebe_1_prv.gif

Olit lainannut pyörän satunnaiselle pyörän ostajalle, jonka henkkaria et tarkistanut, joku pekka se oli tjsp.

(mutta nyt myönsit ajaneesi, joten se siitä pekasta)

Kyseinen Pekka pyörii paljon ajamassa erinäisiä moottoripyöriä...
tounge.gif

Olit lainannut pyörän satunnaiselle pyörän ostajalle, jonka henkkaria et tarkistanut, joku pekka se oli tjsp.

(mutta nyt myönsit ajaneesi, joten se siitä pekasta)

Kyseinen Pekka pyörii paljon ajamassa erinäisiä moottoripyöriä...
tounge.gif
*reps*
biggrin.gif
...pitää muistaa tää Pekka tulevaisuudessa kun tarvetta on..  
cool.gif
Muistelet vaan että Pekka se oli, sukunimiki oli, alko L:llä, pitääki muistella tarkemmin...(samalla soittelee ORG.Shoppiin ja pyytää erikoisalennuksia renkaista...)
biggrin.gif

Nooh, ei vaineskaa.
buttrock.gif

Sunnuntaina ajoin rauhaisaa vauhtia Porvoosta Mäntsälään, Maija tuli vastaan Monninkylän risteyksen kohdalla, no problemo.... lähellä Myrskylän risteysta tuli MP-polliisi vastaan ja näytti pysähtymismerkkiä. Mopo parkkiin ja ihmettelemään mikä hätänä? No, paljon puhetta radioon ja alko valkenemaan... sininen mp oli jättänyt pysähtymättä em. maijan merkkeihin. Sattu mullakin olemaan sininen pyörä, mut tiesin 100 varmasti et ei huolta
tounge.gif
. Puoli tuntia odotusta ja partio paikalle; oikeen värinen mopo, mut väärä kuski
wink.gif
. Uteliaana kysyin, et mikä nyt oli näin kiinnostuksen kohteena?
Kaveri näytti tutkan lukemia: 197,2km/h! Ei ihme et olivat kiinnostuneita
biggrin.gif
. Kohtaamisnopeus oli ollut noin 300km/h, eikä tietenkään saaneet rekkaria ylös, onneks kaverilla oli punaista kypärässä..mut mulla EI
buttrock.gif

Taakse kuvaava kamera olis ottanut kaverilta kortin pois kesäksi
wink.gif

Tänään noin klo.19.00 itäväylällä itään päin poliisien kamera-auto räppäs kuvan meikäläisen ollessa pyörällä kohdalla,edestä päin.Ottaako ne kuvia moottoripyöräiliöiden kasvoista,vai kuvasko ne jotain takana ajanutta ja ottaako ne kuvia prätkistä muutenkaan eli onko niillä kameraa joka ottaa kuvaa prätkän kilvestä?Joudunko vankilaan ajettuani mittarinopeutta n.100km/h,70km/h alueella?
Kamera-autoissa on videokamera eteenpäin suunnattuna ja sen tehtävänä on mm. väijyä meitä viattomia teiden pikkuritareita tai meidän antisuojakilpiämme, joskus auto on kuitenkin ajettu sellaiseen asentoon taikka kameraa ei ole jaksettu kääntää oikeaan suuntaan jolloin kilpesi ei nauhalle tartu mutta mahikset on fifti siksti. Itse ajoin viimekaudella kehä1 samaan ansaan ja laskua ei tullut (n.100km/h 80alue) salaman välähdys oli kyllä pirun kirkas
ghostface.gif
Missä kohdassa itäväylää tapahtui ja mikä auto vastustajalla oli käytössä
confused_orig.gif

biggrin.gif
. Kohtaamisnopeus oli ollut noin 300km/h, eikä tietenkään saaneet rekkaria ylös, onneks kaverilla oli punaista kypärässä..mut mulla EI
buttrock.gif

wink.gif
Mitäköhän olisi tapahtunut, jos ois ollu vielä samanlaiset ajokamppeetki ja vaikka samanlainen pyöräkin? Siinäpä ois hyvä selitellä: "En se minä ollut". Miten poliisi todistaa tuommoisen vai tarviiko niiden todistella? Syyttömänä voisi olla ikävä tilanne.

biggrin.gif
buttrock.gif

wink.gif
Mitäköhän olisi tapahtunut, jos ois ollu vielä samanlaiset ajokamppeetki ja vaikka samanlainen pyöräkin? Siinäpä ois hyvä selitellä: "En se minä ollut". Miten poliisi todistaa tuommoisen vai tarviiko niiden todistella? Syyttömänä voisi olla ikävä tilanne.
Luulisi että tuommoisessa tapauksessa pitäisi poliisin olla nähnyt rekisterikilven... Mutta mitenkä sitä itse tuommoista voisi todistaa? Itseä ainaki **tuttas jos tultas syyttää suotta.
confused_orig.gif

Joudunko vankilaan ajettuani mittarinopeutta n.100km/h,70km/h alueella?
No yleensä tuossa tilanteessa kuuluu mennä vankilaan suoraan kulkematta lähtöruudun kautta. Toisaalta jos on muita, kiireitä niin kotiin palattuaan voi sen verran yrittää hyvittää, että ripottelee alkajaisiksi ämpärillisen tuhkaa päällensä ja viimeistelee homman ruoskimalla itseään.
cool.gif

biggrin.gif
. Kohtaamisnopeus oli ollut noin 300km/h, eikä tietenkään saaneet rekkaria ylös, onneks  kaverilla oli punaista kypärässä..mut mulla EI
buttrock.gif

wink.gif
Vankilat on täynnään syyttömiä...
biggrin.gif

Muistakaa nyt että rekisterikilpi ei ole henkilöllisyys todistus siitä kuka pyörää ajoi !
Eli kiistäkää jos ei kasvokuva ole ruudulla (mutta pitäkää pokka sitten oikeuteen asti).
Poliisilla on todistus taakka !

Back