• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ottiko poliisi kuvan?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja likis
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Poliisilla on todistus taakka !
Onko? Eikös haltijavastuu astunut jo voimaan?
nixweiss.gif

Onko? Eikös haltijavastuu astunut jo voimaan?
nixweiss.gif
Haltijavastuu siinä mielessä, että lähettelevät postissa (tulevaisuudessa, vielä ei ole yhtään lähetetty) sakkolaput pienistä rikkeistä. Tämän rikkeen voi sitten myöntää ja sakot maksaa, tai sitten kieltää, jolloin poliisi tekee esitutkinnan jne. jne.

Suuremmista tehdään aina tutkinta.

Edelleenkään ei ole pakko myöntää mitään, eikä maksaa sakkoja toisten puolesta.

Kaveri näytti tutkan lukemia: 197,2km/h! Ei ihme et olivat kiinnostuneita
biggrin.gif
. Kohtaamisnopeus oli ollut noin 300km/h, eikä tietenkään saaneet rekkaria ylös, onneks  kaverilla oli punaista kypärässä..mut mulla EI
buttrock.gif

Taakse kuvaava kamera olis ottanut kaverilta kortin pois kesäksi
wink.gif
Mitäköhän olisi tapahtunut, jos ois ollu vielä samanlaiset ajokamppeetki ja vaikka samanlainen pyöräkin? Siinäpä ois hyvä selitellä: "En se minä ollut". Miten poliisi todistaa tuommoisen vai tarviiko niiden todistella? Syyttömänä voisi olla ikävä tilanne.
Vankilat on täynnään syyttömiä...
biggrin.gif
Sitten pitää pyytää että saanko ajaa tutkaan testin kun "mun pyörä menee varmasti lujempaa!"
tounge.gif

Epäilisin että tuommosissa tapauksissa pitää olla vähän enempi todisteita kun sininen pyörä tai musta kypärä
nixweiss.gif
Ainakin toivon niin

sanoi:
Sitten pitää pyytää että saanko ajaa tutkaan testin kun "mun pyörä menee varmasti lujempaa!"  

Menisköhän samaan rahaan? Hmm...
Idea: Sanois että oottakaas hiuka, mä käyn tos ottamas vaan vauhtia, tarvii kymmenen kilsaa ennenku on täydet kierrokset koneessa. Sitte vaan jatkas menoo, siis ei kääntys takasin kympin päässä. Sitte ku skoudet tulis kotia kyseleen, sanois vaan että en se ollu minä ja vetäs oven kii. Linnottautus vintille ja heittelis tyhjiä kaljapulloja skoudejen niskaan: "Molotovin Coctail!" ja "MÄ RÄJÄYTÄN tän kämpän! Mun kassissa on kolkyt kiloo dynyä!"
biggrin.gif

Back