• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Oulun äkkilähdöt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Birke
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mites olis huomenna torstaina 11.6. klo 18.00 Kaakkurin Teboililta pikku iltapyrähdys ja/tai kahavin ryystelyt jossakin? Poutaa P Pouta ainakin lupailee...:)

Kuuden mopon reipas letkahan siitä tuli. Ne "jossakin" kahavit ryystettiinkin sitten Ii:ssä, Oulusta n.30km pohojoseen. Motoristihenkisen isäntäväen käsissä uusiutuvalla Nelos-Grillillä. Ja paikkahan näytti, maistui, tuntui ja kuulosti hyvältä. :thumbup:

Viimeksi muokattu:
Maha sylissä mukava ajella :grin:

20150611_191502_zpsdendqyka.jpg

Arvelinkin teitin olevan Oulun orggilaisia. Olisi pitänyt lähteä teidän matkaan, näytti hauskemmalta kuin oma rupeama. Olin kotona jo puoliltaöin :D
(Se pitkänmatkalainen punaisella vfr:llä...)

Arvelinkin teitin olevan Oulun orggilaisia. Olisi pitänyt lähteä teidän matkaan, näytti hauskemmalta kuin oma rupeama. Olin kotona jo puoliltaöin :D
(Se pitkänmatkalainen punaisella vfr:llä...)

No moro, Orggi-letkaahan siinä eilen Teboililla kokoon kasailtiin. Kiva, että reissu meni hyvin (paitsi pers:een kannalta) :D

Olen kyytiläisen kanssa lähdössä tänään klo 12:30 Kaakkurin Teboililta ajelemaan. Reitiksi olen ajatellut Lumijoki-Pyhäjoki-Oulainen (n. 250 km). Mukaan voi tulla jos haluaa.

Olisiko nyt su. 21.6 lähtijöitä...? Aikataulua ja reissun pituutta saa vapaasti esittää...?

Shell Haapalehto??

Lauantaille letkalenkkiä ennen saunaa...? Esteri pitelee huomenna paussia ja klo 16.00 korvilla pitäisi olla poutaa. Jos otettaisiin n.tikkarit Kaakkurin Teboililta huomenna klo. 16.00. Rapiat pari-kolme tuntia. :cruising:

Jessen vedolla, "kolmen koplan" äkkihoppu-letkailu Alakylä-Takalontie-Joloksentie-Oulujoen pohjoispuoli. Uusi Duke letkailija oli mukana ja keli hieno. :thumbup:

Liitetiedostot

• letka3.png
    letka3.png
    66,9 KB · Katselut: 47
Viimeksi muokattu:
Voitti kyllä qstockin ihan 100-0 tuo reissu. Vaikken qstokissa oo kertaakaan käyny :orgmp:

Back