• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Pahis vs mp-poliisi

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
voihan sen kisan ajaa motocross radalla joka vastaa katuolosuhteita hiekkaisine mutkineen jne.
Valitettavasti valtaosa meistä asuu pk-seudulla, joten ei simuloi meidän olosuhteita, mutta kyllä me töitä tehdään, jotta nettomaksajina hoidetaan ne pikitiet sinnekin joku päivä.

(Hese tietää -hymiö)

Jukka
saisitta ny edes nettomoottoriradan hommattua sinne.ominpäin.kyl met pärjäämmä tääl kuralki
smile_org.gif

No kannetaas oma korsi kekoon:
Laitoin juuri privaviestiä eteenpäin, notta jos kelepaa niin täältä lähtee rosmoksi muutaman ratapäivän (ei alastaro) kokemuksella märkäkorvakuski -02 vuoden rytkösellä, ja mikäli oikein olen käsittänyt niin tämä on leikkimielinen tapahtuma, joten mulle on aivan sama pääsenkö ekaan kaarteeseen vaiko jopa seuraavaan...
Up juors ja sillai.
On se piruvie -timi- sulla paha paikka tuo koitos. Nostan kyllä hattua ja helvetin hieno homma, että lähdet ajamaan!

Sanoisin, notta siihen ekaan pääsuoran päätteessä olevaan oikeaan pitää ladata reilusti toistasataa, tästä seuraavaan pärjää varmaankin siinä satasen hujakoilla, mutta siinä ekassa vasemmassa sitten onkin uutta asfalttia, joten varmaan vähän jänskättää ajaa siihen?

Tämän jälkeen tuleekin sitten suht kovalla avauksella ja vauhdilla suoritettava oikea, mihin kerkeää kyllä valmistautumaan/jarruttamaan ja on kiva mutka.

Sen oikean perään tulee taasen hyvää suoraa ja vasen mutka mikä on varustettu pienillä ölpänimeytys poikittaisraidoilla. On aika tiukka mutka se mitä seuraa taasen aika kiva tiukka vasen, mutta sen perään tulee taasen kurvi mikä pitää pistää taas reilusti toistasataa..

Tämän päätteeks tulee mukava oikea joka on varustettu pienellä suoralla, jatkuen oikeaan. Oikein mukava mutka mikä päättyy sitten "pyöränheitto" - vasuriin ja sitten ollaankin pääsuoran aloittavassa neulansilmässä oikeaan ja uusi kierros alkaa.

Siellä oli ainakin yhdessä kurvissa semmoista pikihommelia keskellä rataa mikä vei huomioni ja muutamassa kurvissa oli tosiaan joko uutta asfalttia, tai sitten semmoista korjaushommelia, mitkä vähän pelottivat, ainakin meikäläistä, kun olin ensimmäistä kertaa kurvaamassa.

Yhdessä mutkassa on vielä heitto ulkokurviin, joten hermoja vaatii tuon radan suorittaminen polvi maassa, näin noviisina ajatellen.

Ei muuta kuin tsemppiä kaikille pahiksille ja toivottavasti näillä neuvoilla on edes ajatustasolla helppiä teille?

Matti. Vihdistä.

Ihme, ettei vastaani tulevan autokuskin valinnasta ole vielä suurempaa kohua syntynyt, entinen ammattikuski kun perkule on ja vielä radan omistaja joka voi päivittäin radalla vaikka nukkua, talvellakin sitä katsella. Kyllä tasapuolisuuden nimisssä olisi pitänyt ainakin kaksi kuukautta juottaa raakaa pirtua sille, repiä suolia ulos ja käskeä lukemaan näitäkin viestejä syksystä kesään, sitten olisi tasapuolista.
Motoristit on kato sen verran joviaalia porukkaa, että jo tässä vaiheessa halutaa kertoa jopa toisten puolesta, miksi se poliisi oli nopeampi. Tässä jurputuksessa kun kyse ei taida olla paljosta muusta, kuin kaikkien halusta nähdä poliisi epäonnistuvan.

No kannetaas oma korsi kekoon:
Laitoin juuri privaviestiä eteenpäin, notta jos kelepaa niin täältä lähtee rosmoksi muutaman ratapäivän (ei alastaro) kokemuksella märkäkorvakuski -02 vuoden rytkösellä, ja mikäli oikein olen käsittänyt niin tämä on leikkimielinen tapahtuma, joten mulle on aivan sama pääsenkö ekaan kaarteeseen vaiko jopa seuraavaan...
Up juors ja sillai.
On se piruvie -timi- sulla paha paikka tuo koitos. Nostan kyllä hattua ja helvetin hieno homma, että lähdet ajamaan!

Sanoisin, notta siihen ekaan pääsuoran päätteessä olevaan oikeaan pitää ladata reilusti toistasataa, tästä seuraavaan pärjää varmaankin siinä satasen hujakoilla, mutta siinä ekassa vasemmassa sitten onkin uutta asfalttia, joten varmaan vähän jänskättää ajaa siihen?

Tämän jälkeen tuleekin sitten suht kovalla avauksella ja vauhdilla suoritettava oikea, mihin kerkeää kyllä valmistautumaan/jarruttamaan ja on kiva mutka.

Sen oikean perään tulee taasen hyvää suoraa ja vasen mutka mikä on varustettu pienillä ölpänimeytys poikittaisraidoilla. On aika tiukka mutka se mitä seuraa taasen aika kiva tiukka vasen, mutta sen perään tulee taasen kurvi mikä pitää pistää taas reilusti toistasataa..

Tämän päätteeks tulee mukava oikea joka on varustettu pienellä suoralla, jatkuen oikeaan. Oikein mukava mutka mikä päättyy sitten "pyöränheitto" - vasuriin ja sitten ollaankin pääsuoran aloittavassa neulansilmässä oikeaan ja uusi kierros alkaa.

Siellä oli ainakin yhdessä kurvissa semmoista pikihommelia keskellä rataa mikä vei huomioni ja muutamassa kurvissa oli tosiaan joko uutta asfalttia, tai sitten semmoista korjaushommelia, mitkä vähän pelottivat, ainakin meikäläistä, kun olin ensimmäistä kertaa kurvaamassa.

Yhdessä mutkassa on vielä heitto ulkokurviin, joten hermoja vaatii tuon radan suorittaminen polvi maassa, näin noviisina ajatellen.

Ei muuta kuin tsemppiä kaikille pahiksille ja toivottavasti näillä neuvoilla on edes ajatustasolla helppiä teille?

Matti. Vihdistä.
Nyt Matti ainakin mä ajaisin pois radalta jos noita sun ohjeita seurais ;)

Mä ainakin putosin radalta tuossa kohtaa

"Sen oikean perään tulee taasen hyvää suoraa ja vasen mutka mikä on varustettu pienillä ölpänimeytys poikittaisraidoilla. On aika tiukka mutka se mitä seuraa taasen aika kiva tiukka vasen, mutta sen perään tulee taasen kurvi mikä pitää pistää taas reilusti toistasataa..
"

Eikö tuon suoran jälkeen tule kuitenkin Las Palmas? Vai olenko mä ajanut aivan laput silmillä
biggrin.gif

Eikö tuon suoran jälkeen tule kuitenkin Las Palmas? Vai olenko mä ajanut aivan laput silmillä
biggrin.gif
Juu..
thumbs-up.gif

Lukasin sitten julkaisemani perään tuon tekstini ja joo. Hyvin sekavahan tuo mun selostus oli ja muisti ei näköjään riittänyt joka mutkaan, mutta suhtkoht sinnepäin edes yritin kuvailla tuota rataa, sen 40min sitä kierrettyäni ja muistikuviini nojaten.
smile_org.gif

biggrin.gif
Juu..  
thumbs-up.gif

Lukasin sitten julkaisemani perään tuon tekstini ja joo. Hyvin sekavahan tuo mun selostus oli ja muisti ei näköjään riittänyt joka mutkaan, mutta suhtkoht sinnepäin edes yritin kuvailla tuota rataa, sen 40min sitä kierrettyäni ja muistikuviini nojaten.
smile_org.gif
No ensi viikolla on taas mahollisuus tulla parantamaan tuota muistia Alastarolle
062802moto_prv.gif

Tjooh... Mää kävin eilen kurvailemassa omalla rytköselläni tuolla, ja täytyy kyllä sanoa notta jos siihen toiseen oikeaan pääsen ennen kuin poliisi paukkaa ohi niin ihme on...
biggrin.gif
Sen verran epätoivoiselta vaikutti, hitaassa ryhmässä pujottelukeppinä olla...
biggrin.gif

Vieläko tuonne Alastaroon on ennakkolippuja myynnissä?
Valitettavasti ei enää, koska pankkiviiveen ja kilpailukiireiden vuoksi paperityöt pitää saada hyvissä ajoin tehdyksi ja kaiken oltava valmiina jo tiistai-iltana, keskiviikkona täydet kapinat käynnissä ja ke-pe voi ostaa paikan päältä lippuja. Lipun hinta 60 euroa/päivä, sisältäen lippumiehet, treenit ja ambulanssipalvelut.

Jatkossa hyvissä ajoin liikkeellä ja suosittelen panostamaan keskiviikkoon ja torstaihin, perjantaina on taatusti paljon porukkaa paikalla ja mukavampaaa treenata jos on vähän väljempää.

Jukka

voihan sen kisan ajaa motocross radalla joka vastaa katuolosuhteita hiekkaisine mutkineen jne.
Valitettavasti valtaosa meistä asuu pk-seudulla, joten ei simuloi meidän olosuhteita, mutta kyllä me töitä tehdään, jotta nettomaksajina hoidetaan ne pikitiet sinnekin joku päivä.

(Hese tietää -hymiö)

Jukka
no upotettuja ratikkakiskoja sitten, meillä päin niitä ei kyllä ole kun jokasella on vara ostaa oma auto  
biggrin.gif
Joka tapauksessa asiaan,  taitaa häviämisen pelko olla joillain niin pirun kova jotta minkäänlainen valvottu suorituspaikka ei käy.. Poliisilla pitäisi olla 125cc skootteri ja sittenkin vaaditaan mailin etumatka koska kyttä tuntee radan entuudestaan..

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back