No kannetaas oma korsi kekoon:
Laitoin juuri privaviestiä eteenpäin, notta jos kelepaa niin täältä lähtee rosmoksi muutaman ratapäivän (ei alastaro) kokemuksella märkäkorvakuski -02 vuoden rytkösellä, ja mikäli oikein olen käsittänyt niin tämä on leikkimielinen tapahtuma, joten mulle on aivan sama pääsenkö ekaan kaarteeseen vaiko jopa seuraavaan...
Up juors ja sillai.
On se piruvie -timi- sulla paha paikka tuo koitos. Nostan kyllä hattua ja helvetin hieno homma, että lähdet ajamaan!
Sanoisin, notta siihen ekaan pääsuoran päätteessä olevaan oikeaan pitää ladata reilusti toistasataa, tästä seuraavaan pärjää varmaankin siinä satasen hujakoilla, mutta siinä ekassa vasemmassa sitten onkin uutta asfalttia, joten varmaan vähän jänskättää ajaa siihen?
Tämän jälkeen tuleekin sitten suht kovalla avauksella ja vauhdilla suoritettava oikea, mihin kerkeää kyllä valmistautumaan/jarruttamaan ja on kiva mutka.
Sen oikean perään tulee taasen hyvää suoraa ja vasen mutka mikä on varustettu pienillä ölpänimeytys poikittaisraidoilla. On aika tiukka mutka se mitä seuraa taasen aika kiva tiukka vasen, mutta sen perään tulee taasen kurvi mikä pitää pistää taas reilusti toistasataa..
Tämän päätteeks tulee mukava oikea joka on varustettu pienellä suoralla, jatkuen oikeaan. Oikein mukava mutka mikä päättyy sitten "pyöränheitto" - vasuriin ja sitten ollaankin pääsuoran aloittavassa neulansilmässä oikeaan ja uusi kierros alkaa.
Siellä oli ainakin yhdessä kurvissa semmoista pikihommelia keskellä rataa mikä vei huomioni ja muutamassa kurvissa oli tosiaan joko uutta asfalttia, tai sitten semmoista korjaushommelia, mitkä vähän pelottivat, ainakin meikäläistä, kun olin ensimmäistä kertaa kurvaamassa.
Yhdessä mutkassa on vielä heitto ulkokurviin, joten hermoja vaatii tuon radan suorittaminen polvi maassa, näin noviisina ajatellen.
Ei muuta kuin tsemppiä kaikille pahiksille ja toivottavasti näillä neuvoilla on edes ajatustasolla helppiä teille?
Matti. Vihdistä.