• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Päitsi -11

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soikka83
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Soikka83

New member
Onko lähtijöitä kisaamaan tai huoltoon?
tai edes kattelemaan?

numero 230 ilmottautuu ja tarvii kannustusta
tounge.gif

ajattelin taasen mennä katsomaan, puskaratio vaan sanoo että reitti vaihtuu tänä vuonna joten vakipätkää ei taideta ajaa..
= ei taida päästä Tcatillä reitinvarteen
biggrin.gif

Evolla ollaan ajeltu koko talvi reittiä joten siellä on loistospoori odottamassa kisakuskeja. Itse olen paikalla purkupyöränä ja pätkän varressa hurraamassa.
Katsojille loistopaikka katsella. Mopot näkee yhdestä paikasta pitkään ja paikalla puffetti lasten leirikoulua tukemassa. Kaikki vaan heti lauantaina aamusta Evolle katselemaan.
Joutsjoentie 46 Evo, jotkut navit tunnistaa tien väärin joutsjärventienä.

tarvii yrittää tänä vuonna kiristää se sinkki heti alkuunsa ettei jää löysiä liikaa..!  
biggrin.gif

juu mitä karttaa kattelin nii oliko se evosta "ylöspäin" samat pätkät ku viime vuonna ja alku/loppu onkin ihan uutta!
toivottavasti nyt ei tule semmosta ruuhkaa että nollapyörätkin joutuu odotteleen, vaikka olihan se mukava rupatella  
tounge.gif

tais olla kyl sunnuntain eka pätkä...

Evosta eteenpäin on samoja pätkiä kaikki, tai ainakin samoilla suunnilla. Voihan siellä pätkällä muutoksia olla, ainakin Evo on muuttunut monesta paikkaa. Viime vuonna marjoniemi oli tokavika ja tänä vuonna on viimeinen pätkä. Pe ja Su on sitten kokenut enemmän muutoksia.
Ei muuta kuin hanaa vaan. Taitaa tulla loistokeli kun suojaantuneet spoorit jäätyy, jannut pääsee ajamaan ihan kivikovaan ränniin
smile_org.gif

Soikkaa en Evon lähdössä nähnyt ja Titullakin oli aika kiire ja hässäkkä. Aika karu oli ero pätkässä kun aamulla ajoi sen ennen kisakuskeja ja sitten viimeisen mopon jälkeen taas....

juu tässä starttaillaan uuteen aamuun vierumäeltä helsinkiä kohti, joutu eilisen skippaamaan kun meni kytkin eikä saanu osia vasta kun lauantaina!
sad_orig.gif

Joo TiTu:lle piti lähteä huoltoon mutt luotti enemmän oman vaimon apuun
biggrin.gif
Myöhäiset onnittelut kaikille reitille lähteneille, siis kilpalijolle
062802jumpie_prv.gif

sunnuntai menikin sitte ihan jees, olis kyl kiva ollu lauantaikin ajaa...
pätkäajat sunnuntaina 21,14,15,11,7 ja 3!  
tounge.gif

millä numerolla TiTu ajeli?

225 oli teipattuna. Mä näin sut pari kertaa tänään. Kertoilitkin aamulla, että lauantai meni kykärempassa.

Mulla alkaa nyt olla sisäänajo suoritettu tuohon Kaasu Kaasuun
biggrin.gif
5h oli mittarissa, kun perjantaina startattiin. Nyt on jonkunverran enemmän.

Oli aika huima reissu. Joskus tuntui tuo rautaperse kelpo suoritukselta ja piti oikein laittaa aiheeseen liittyvä rekisterikilven alunenkin Z-kulkineeseen...

Nyt on sitten ajettu itselle "vereslihaperse" kaikista liukastevoiteista
033102ass_1_prv.gif
huolimatta. Siirtymätkin ajoin pääsääntöisesti tapeilla seisten alkuun ehkäistäkseni nirhaumat ja lopuksi siksi, että ei yhtään huvittanut istua...

juu sisäänajettu on varmasti!
biggrin.gif

taidettiinkin muuten ajella samaa matkaa vuosaareenkin...

no mut kai ens vuonna uudestaan?  
thumbs-up.gif

Titulle koitin Evon lähdössä tsemiä toivotella mutta oli kaverilla hieman kiire
smile_org.gif
. Sunnuntaina vielä Askolassa olin huutamassa ja meno oli vielä ihan hyvännäköistä. Onnittelut maaliin ajosta
smile_org.gif

löyty tuubivideoo samasta mäestä
TiTusta:
MK27
ja musta:
MK27
tounge.gif

olikos se tapsan endurolenkki askolassa? se oli ainaki hieno ja nopee pätkä!

Menit sitten kiven yli heittämällä
bowdown.gif
Mulle kostautui lenkin tuttuus. Sai koko ajan käskeä itseään rauhoittamaan ajoa, kun meinasi välillä lähteä lapasesta.

Juu Tapsan endurolenkki oli Askolassa ja hieno pätkä sekin. Siellä oli sama juttu, eli tuttu pätkä ja meinasi vauhtia olla enemmän kuin kykyjä
blush.gif

Back