• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

päiväkotinäyttö!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Virpi77
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Katsotaan pääsenkö sittenkään tulemaan. Flunssa puskee päälle.
sad_orig.gif

niin ja miuthan tunnistaa turkoosinsinisestä ulkoilutakista ja mustasta piposta(jos kylmä) ja kyllä mä taidan henk.koht käydä esittelemässä itteni joka pyöräilijälle.....huomista innolla odottaen...
062802jumpie_prv.gif

Tää yrittää päästä paikalle ajoissa.
Miten pitkään tilaisuus kestää??
sport05.gif

Näähän on hyviä ideoita, mä en tosin pääse paikalle. Iltavuoroo pukkaa..
sad_orig.gif

Mikäs tää Nurmijärven tapahtuma on ollu, menny sekin multa ihan ohi?

Jos silmät (leikattu toissapäivänä) antaa myöten, niin saatanpa tulla käymään keikalla!
smile_org.gif

jep tarkistin ja se on vallikatu 15...yritämme olla neljältä jo takaisin päiväkodin pihalla kun puolella henkilökunnasta loppuu työt silloin, kun joku aikataulusta kyseli....

Kun toi CJ on lipannut, niin pitänee meikäläisen tulla edustamaan Ukkoslintuosastoa. Lähdenpä kohta ajelemaan...

Paikallahan oli reippaasti motoristeja ja lapsia sitäkin enemmän
thumbs-up.gif
. Tuntuivat kovasti tykkäävän fiilistellä mopon puikoissa. Eniten tuntui kiinnostavan tankin korkki ja sitten töötti
biggrin.gif
. Kiva tapahtuma ja kelikin suosi.

062802jumpie_prv.gif
Lapset tykkäs
062802jumpie_prv.gif

Ei ollut ilmassa moitteen sijaa. Tais tulla vanhemmille aikas positiivinen kuva mopoilijoista, ainakin tyytyväisen näköisiä olivatten...
Kiitokset Virpille ja Kollegoillensa kaffesta ja pullaatista
thumbs-up.gif

Paraskin naskali tais kavuta citymaasturin niskaan reilun puolenkymmentä eri kertaa.
biggrin.gif
tuntui kylmät tyypit kelpaavan muillekin.
cool.gif
wink.gif

Virpi: mie pistän sitten pirvaatisti...

Porukkaa oli todella runsaasti ja heti paikalle päästyä pikkuisia oli jonoksi asti koeistumaan
biggrin.gif

Oli tosi mukavaa katsoa lasten intoa
tounge.gif

Niin kiitos kahvista ja pullasta.

SUPERKIIIIITOS KAIKILLE PAIKALLA OLLEILLE!!!

Uskalsihan yksi lastenhoitajakin mun lisäksi käydä ottamassa kylmät
062802moto_prv.gif
...niin ja näin mun vanhan hornetinkin, taisi tulla ihan varta vasten moikkaan(pyörä meinaan
biggrin.gif
)...kiva nähdä että vielä hengissä....
inlove.gif

työt taas kohta kutsuu,tervetuloo Fenniaan jutusteleen...ovellahan siinä istuskelen...viikonloppuisin siis...
cool.gif

niin ja Piipu laski et 22 pyörää paikalla, ihanaa...

Back