Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Seuraavaksi varmaan arpanopat roikkumaan vilkunvarteen..![]()
Siinä meillä taas yx asennevammanenSeuraavaksi varmaan arpanopat roikkumaan vilkunvarteen..![]()
Siinä meillä taas yksi huumorintajuinenSiinä meillä taas yx asennevammanenSeuraavaksi varmaan arpanopat roikkumaan vilkunvarteen..![]()
![]()
Kukin käyttää tietty aikansa miten haluaa, mutta ilmeisesti kommentteja halusit kun kuvan tänne tuuppasit:Ja ääni muttui myönteisesti
huono provo.Miksi äänet piti saada muuttumaan?.![]()
Miksi äänet piti saada muuttumaan?.![]()
sanoi:Kunhan kokeilin kun noita putken pätkiä netissä kaupataan......(tein itse)
Niinku mitkä ja mihin?Seuraavaksi varmaan arpanopat roikkumaan vilkunvarteen..![]()
Huumorinkukka kaunis kukkaSiinä meillä taas yksi huumorintajuinenSiinä meillä taas yx asennevammanenSeuraavaksi varmaan arpanopat roikkumaan vilkunvarteen..![]()
![]()
![]()
Missä tarkkaan ottaen on moottoripyörässä vilkunvarsi?
Ainakin mulla hondurasissa on takavilkut tuollaset varrelliset. Etuvilkuthan onkin upotettuna katteisiin. Mutta ei mahtanis pysyä ihan helpolla matkassa tuollaset karvanopat. Sais alkaa kohta käyttään nippusiteitä tai vastaavia että kiini sais. Ei taida imukuppikaan enää riittää jos laittaa katteista roikkuun. En sitten tiiä että miten pysyis pleksin sisäpuolella.Missä tarkkaan ottaen on moottoripyörässä vilkunvarsi?
Onko missään pyörässä sellaista?
Hondassa on vain sellainen pieni namikka jota ei voi hyvällä tahdollakaan kutsua varreksi...
Katteen? Mun pyörässä ei ole sellaista, pankkitilillänikään ei ole, eikä vilkuissakaan niin paljoa vartta että kannattaisi kehuaMun pyörässä se on siinä vilkun yhteydessä. Vilkun ja katteen välissä ;-)
Käyttökytkin on tietysti asia erikseen...