Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaveri veti pari vuotta sitten käyrät tuolla VHT:n maalilla ja ei vielä ainakaan ole joutunut maalaamaan uudelleen.VHT kuumudenkestävää spräymaalia.
Kestää muistaakseni (1400 astetta)
Sitä saa maali ja rautakaupoista
Prätkä käyttöön en usko että tulee hyvä, kun juurikäyriin suihkuaa vettä ja kuraa.![]()
Taitaa putket vetää harmaaksi ja joudut niitä uudelleen maalaamaan vähän väliä![]()
Reiska_SB
Tuliko kaverisi käyristä katseen kestävät? Entäs kuran ja muun kökön irrottaminen?Kaveri veti pari vuotta sitten käyrät tuolla VHT:n maalilla ja ei vielä ainakaan ole joutunut maalaamaan uudelleen.VHT kuumudenkestävää spräymaalia.
Kestää muistaakseni (1400 astetta)
Sitä saa maali ja rautakaupoista
Prätkä käyttöön en usko että tulee hyvä, kun juurikäyriin suihkuaa vettä ja kuraa.![]()
Taitaa putket vetää harmaaksi ja joudut niitä uudelleen maalaamaan vähän väliä![]()
Reiska_SB
Kestävyyttä tuntuu lisäävän se että lämmittää käyrästöä kuumailmapuhaltimella kunnolla ja ruiskuttaa maalin kuumalle putkistolle. Itsellä oli maalatessa vähän kiire ja kuivattelinkin maalia puhaltimella. Gixxerissä on toistaiseksi kestänyt lämpöjä moitteetta.Luulis liesimustan pysyvän, kattelin että Motonetissä oli ainakin sitä...paitti mahtaak se sopia putkille?
Oon noita kuumankestojuttuja kokeillu, ei kaikki oo niin hyviä kuin kehuvat. Kollektorista ainakin paloi +800 C° kestävä eka reisulla kuumista paikoista pois.
Eiks xräyhässä ole vakiona ne kiiltävät alaspäinputket. Ajattelin jossain vaiheessa metsästää tohon omaan mopottimeen sellaset...Luulis liesimustan pysyvän, kattelin että Motonetissä oli ainakin sitä...paitti mahtaak se sopia putkille?
Oon noita kuumankestojuttuja kokeillu, ei kaikki oo niin hyviä kuin kehuvat. Kollektorista ainakin paloi +800 C° kestävä eka reisulla kuumista paikoista pois.
Milläs ruikuttelit? Kynäruiskullako? Käsittääkseni liesimusta tulee pienessä maalipurkissa.Kestävyyttä tuntuu lisäävän se että lämmittää käyrästöä kuumailmapuhaltimella kunnolla ja ruiskuttaa maalin kuumalle putkistolle. Itsellä oli maalatessa vähän kiire ja kuivattelinkin maalia puhaltimella. Gixxerissä on toistaiseksi kestänyt lämpöjä moitteetta.Luulis liesimustan pysyvän, kattelin että Motonetissä oli ainakin sitä...paitti mahtaak se sopia putkille?
Oon noita kuumankestojuttuja kokeillu, ei kaikki oo niin hyviä kuin kehuvat. Kollektorista ainakin paloi +800 C° kestävä eka reisulla kuumista paikoista pois.
Niin, kyseessä ei ollut varsinaisesti liesimusta mutta sellaisella halpis "tippakannun kokoisella" maaliruiskulla.Milläs ruikuttelit? Kynäruiskullako? Käsittääkseni liesimusta tulee pienessä maalipurkissa.