ST1050
New member
Siis joka mopossako ei ole kojelaudassa kelloa?![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siis joka mopossako ei ole kojelaudassa kelloa?![]()
![]()
![]()
Langaton toimii ihan hyvin. Aina on 99 lasissa^saa. Joo, antureilla toimii, anturin johtoa saattaa joutua jatkamaan. Älä osta 'langatonta', ei toimi mp:ssä.
Yritin kyllä käyttää hakutoimintoa, mut tulosta ei tullutNo jos katsoit tuon keskustelun kirjoitusajankohdan ja Papan liittymispäivän niin todennäköisesti ei ole lukenut, tuo HAKU on todella harvoin käytetty toimenpide tällä foorumilla, soisi yleistyvän.Ootko lukenut jo tuon?
Ja kohta tietysti sanotaan, ettei vaihdenäyttöäkään löydy....?Siis joka mopossako ei ole kojelaudassa kelloa?![]()
![]()
![]()
Taikka ulkolämpömittariaJa kohta tietysti sanotaan, ettei vaihdenäyttöäkään löydy....?Siis joka mopossako ei ole kojelaudassa kelloa?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voisin olla kiinnostunut, jos se halkaisija on tosiaan vain pari senttiä... senhän saa mihin vain piilotettua, ettei pistä turhaan silmään silloin kun ajalla ei ole väliä!Eik sulle PP kelpaa tuo mitä sulle tarjosin kympillä? Täytti sun kriteerit eikä ole kallis...![]()
Pitää kai myydä jollekin toiselle...
Mulla se on ihan sillä omalla hihnalla jarrunestesäiliön ympärillä, kätevä paikka ja saa helposti otettua vaikka mukaa jos rannekellon tarvetta reissussa on, ja lähtee tietty helposti pitkäkyntisen mukaankin mutta ei siitä konkurssia tuu.Varmaan tollanen Lidlin "sukeltajankello" tarranauhalla kiinnitettynä voisi olla minun ratkaisuni.
Siksi kun prätkällä ajaminen on kivaa.Ja minkä ihmeen takia kesken ajon pitää yleensä katsoa kelloa tai puhelinta? Pysähtykää siksi aikaa.![]()
Kellon runko ruuvataan mutteriin kiinni pienellä sivussa olevalla ruuvilla. Heikkous on itse kellotaulu, joka lähtee nostamalla poijjes, tosin mitä kukaan tekisi pelkällä kellotaululla, paha lähteä sanomaan.Mites tuo muuten kiinnittyy mutteriin? Lähteekö helposti pitkä... eiku vahvakyntisen mukaan?Mä ostin Motovelholta tällaisen ja hyvin on pelittänyt. Toimiiko vielä keväällä, jää nähtäväksi ;-)
Siinäpä se olisiOos kukkaan törmänny semmoseen pienehköön vimpaimeen jossa olisi kello, lämpömittari ja jonkin asteinen säänkestävyys? Sikmoissa ei taijja olla? Onhan niitä marketeissa jos vaikka minkälaista sääasemaa mut ei aivan semmosta kuitenkaan