• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Paljonko kello on?

Siis joka mopossako ei ole kojelaudassa kelloa?
omg.gif
biggrin.gif
tounge.gif
wink.gif
tounge.gif
biggrin.gif
062802jumpie_prv.gif

No jos katsoit tuon keskustelun kirjoitusajankohdan ja Papan liittymispäivän niin todennäköisesti ei ole lukenut, tuo HAKU on todella harvoin käytetty toimenpide tällä foorumilla, soisi yleistyvän.
Yritin kyllä käyttää hakutoimintoa, mut tulosta ei tullut
withstupid.gif
. Luovutin kai liian helpolla.
Kiitos vastauksista. Mutta jos esittelette vaihtoehtoa, mainitkaa jos kello ei ole vedenpitävä. Toisekseen yli 30€ maksava kampe ei minusta ole enää halpa (ei ollut pistää "köyhä minä" hymiötä
wink.gif
).
Arvokkaampi kello pitäisi tosiaan kiinnittää niin, ettei sitä saa helposti pöllittyä pyörän ollessa parkissa maalikylillä.
Varmaan tollanen Lidlin "sukeltajankello" tarranauhalla kiinnitettynä voisi olla minun ratkaisuni. Pitääpä käydä kaupoilla ennen kevättä.

Eik sulle PP kelpaa tuo mitä sulle tarjosin kympillä? Täytti sun kriteerit eikä ole kallis...
omg.gif

Pitää kai myydä jollekin toiselle...

Eik sulle PP kelpaa tuo mitä sulle tarjosin kympillä? Täytti sun kriteerit eikä ole kallis...
omg.gif

Pitää kai myydä jollekin toiselle...
Voisin olla kiinnostunut, jos se halkaisija on tosiaan vain pari senttiä... senhän saa mihin vain piilotettua, ettei pistä turhaan silmään silloin kun ajalla ei ole väliä!
062802moto_prv.gif

Sopii Jagge mulle, mutta odotetaan nyt ensin, jos asia jäi vain huomaamatta Pärinäpapalta...ellei sille, niin sit sulle.

Se siis pitää vettä, koko kellon halkaisija n. 2,5cm (kellotaulu n. 2,0cm) ja mukana ns. karhuntarra kiinnitykseen.

Toi Moto-Detailin kloku Louisilta on ihan hyvä ja huokea.
Itsellä samanlainen, mutta siihen sopivalla tankoon asennettavalla telineellä. Ostin kellon ja telineen Louisilta muun sälän kanssa jostain talven -04 alennusmyynneistä., yhteishinta lienee ollut jossain 15€ tietämillä? Hyvin on skulannut, ei ole ollut tarvetta edes pariston vaihtoon...

Ja minkä ihmeen takia kesken ajon pitää yleensä katsoa kelloa tai puhelinta? Pysähtykää siksi aikaa.
omg.gif

Mä ostin Motovelholta tällaisen ja hyvin on pelittänyt. Toimiiko vielä keväällä, jää nähtäväksi ;-)
Mites tuo muuten kiinnittyy mutteriin? Lähteekö helposti pitkä... eiku vahvakyntisen mukaan?
Kellon runko ruuvataan mutteriin kiinni pienellä sivussa olevalla ruuvilla. Heikkous on itse kellotaulu, joka lähtee nostamalla poijjes, tosin mitä kukaan tekisi pelkällä kellotaululla, paha lähteä sanomaan.

Ilkivalta ja kiusanteko on sitten eri tarina, mutta meillä motoristeillahan on jo valmiiksi sellainen maine, että meille ei v.ttuilla, joten...
033102bebe_1_prv.gif

Osta Lidl'stä 3 Euron kello kun on tarjouksessa kun patteri tyhjenee niin heitä hittoon ja uus tilalle

Oos kukkaan törmänny semmoseen pienehköön vimpaimeen jossa olisi kello, lämpömittari ja jonkin asteinen säänkestävyys? Sikmoissa ei taijja olla? Onhan niitä marketeissa jos vaikka minkälaista sääasemaa mut ei aivan semmosta kuitenkaan

Oos kukkaan törmänny semmoseen pienehköön vimpaimeen jossa olisi kello, lämpömittari ja jonkin asteinen säänkestävyys? Sikmoissa ei taijja olla? Onhan niitä marketeissa jos vaikka minkälaista sääasemaa mut ei aivan semmosta kuitenkaan
Siinäpä se olisi
tounge.gif
.
Taitavat olla tosiaankin vähän kookkaampia värmeitä ne digi-versiotkin. Liekkö näytötkään vedenpitäviä...kuin ehkä venekäyttöön tarkoitetut.
lookaround_orig.gif

Back