Fasu
New member
Olen ostamassa ekaa pyörää,tonnista FZS:ää. Muutamia vaihtoehtoja soitellu läpi, n 30 000km ajettuja jotka tuontipyöriä,ei huoltohistoriaa,eli ei myöskään takeita oikeasta km.määrästä.. ja sitten 46 000 ajettu suomi- ja huoltohistorialla oleva pyörä. Onkohan liian paljon ajettu? Tarkoitus olisi kuitenkin ostaa hyvä pyörä joka toimii pidempään,ja myöskin mahdollisessa myyntitilanteessa siitä saisi vielä jotain. Olen myös huomannut että monessa 30 000 ajetussa ei ole kulutusosia vielä vaihdettu, eli ne tulisi varmaan itselle vaihdettavaksi, kun taas yli 40 000 ajetuissa on venttiilien säätö, ketut+rattaat, jarrupalat ainakin uusittu. Paljonko tuommosilla sitte ajaa että ne ei ole vielä "loppuun ajettuja"?