paljonko painaa? motoristi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kawabata
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

paljonko painaa? motoristi -

• 1. alle 50 kg

Ääniä: 5 1,2%
  • 2. alle 65 kg

Ääniä: 35 8,2%
  • 3. alle 75 kg

Ääniä: 74 17,4%
  • 4. alle 90 kg

Ääniä: 148 34,7%
  • 5. alle 100 kg

Ääniä: 80 18,8%
  • 6. alle 110 kg

Ääniä: 42 9,9%
  • 7. alle 125 kg

Ääniä: 29 6,8%
  • 8. alle 140 kg

Ääniä: 12 2,8%
  • 9. alle 180 kg

Ääniä: 1 0,2%
  • 10. yli 180 kg

Ääniä: 0 0,0%

• Ääniä yhteensä
    426
Siinähän se 168/58
Kukaan tosin ei ikinä usko, että painan noin paljon. Liekö sitten pituus tekee laihemman näköisen tai jotain.

183 / 78-85

Oon aina ollut kohtuu "slimfit" ja paino pysynyt siinä about 79kg vuosia. Tän vuoden alussa ajattelin ottaa tankkauskuurin jolloin paino nousikin tuohon 85kg. Ei ollut mun juttu ja nyt oon keventänyt ruokavaliota (lue: syönyt terveellisemmin) niin paino tullut tuohon 78kg huitteille. Lihamöykyksi musta ei ole mutta salilla voisi poltella noi loput rasvat pois. Tai ennemmin vaihtaa ne lihaan.
biggrin.gif
Updatea: Terveellisempi ruokavalio on pääosin säilynyt ja tällä hetkellä mennään lukemissa

183 / 73-74

Liikunnan määrää ajattelin tästä kohtuu vähäisestä vielä lisätä ja nyt paino on ok-tasolla.

Ja jos saisin itseäni motivoitua niin voisi kokeilla tätä jo hypen saanutta "treenikokeilua":

www.100punnerrusta.com

Aika näyttää kuin käy..
smile_org.gif

Syksyllä oli painoa 94kg... Kallit rukkalaiset ei meinannu mahtua jalkaan, joten kuuri päälle. Nyt oon ollu "kuurilla" 3kk ja paino on 85kg luokkaa ja tavote olis 80kg ennen kauden avausta. Tuli hankittua hiukan kireähkö dainesen puku kannustimeksi :) Eli nyt mitat 183/85 ja bmi on 25,3

Viimeksi muokattu:
vuoden 2011 tammikuusta saakka tähän päivään oon pudottanu vasta 21kg painoa. Kulukee riumppiki kovempaa..

Samansuuntainen projekti ollut menossa kuin Jazzolla.

Itsellä lyhyen aikavälin (syyskuusta 2010) painonpudotusta -25 kg. Hieman pidemmällä aikavälillä (pari kolme vuotta) painoa on tippunut yhteensä 35 kg. Nyt 80 kg / 186 cm.

Oli pakko äänestää ihan siitä ilosta että pääsin tonne kirppusarjaan alle 50kg. :D Mut puolustuksekseni sanon että olenhan myös lyhyt, 161cm tms. Pyörä painaaki sit reilu 200kg..

Timanttia tullut lisää. Nyt 90 kg. Trendi on positiivinen
lookaround_orig.gif

Pienelle kuurille joutui. Nyt paino tuolla 87 ja hieman alle tietämissä. Tammikuussa mopohousut kinnas hieman, joten oli aika ryhdistäytyä... ainakin hetkellisesti.:grin:

Mie 70 killoo, Jammu n. 270. Yhteensä n. 340 vesilitran massaa. Jammulla on kiva mennä neuvolaan punnitukseen. Tätit niin tykkää meistä mopopojista :orgmp2:

Pari kuukautta sitten oli paino yli 120 kg nyt aamulla kotona vaaka näyttp 101 kg joten pientä edistystä on tapahtunut. Tavpite olis kesäloman alkuun (Heinäkuun loppupuolella) saada paino 90 kg pintaan.

Aloin pudottamaan tuota painoa kun ei meinannut enää mahtua ajokamat päälle. Nyt on jo uudet pienemmät päällä:)

Syksyllä oli painoa 94kg... Kallit rukkalaiset ei meinannu mahtua jalkaan, joten kuuri päälle. Nyt oon ollu "kuurilla" 3kk ja paino on 85kg luokkaa ja tavote olis 80kg ennen kauden avausta. Tuli hankittua hiukan kireähkö dainesen puku kannustimeksi :) Eli nyt mitat 183/85 ja bmi on 25,3

Aamulla näytti vaaka 80,5 kg :) sitten ku alkaa vaakan numerot 7:lla, ni vihellän pelin poikki. Pituutta kun on 183cm, niin työmaan naisväki moittii nyt jo nälkäseks... :D

Back