Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sanoi:mitä tässä nyt haetaan?
Mulla iso Strommi syö keskimäärin 6 l. satkulla. Matka-ajossa n. 5,6, kaupunkiajossa n. 6,3. Toi sun 4,5 kuulostaa aigas vähältä...1000 DL vie sukkasillaan maantiellä noin 4,5 l/100 km
Kovaa ajettaessa en ole koskaan saanut sitä kuluttamaan keskimäärin enemän, kuin 7,5 l / 100 km. Stadissa se kuluttaan 7,5, jos ihan matelua. Normaali keskikulutus työmatka-ajossa, jossa ei kaahata yhtään = 5,7 l /100 km.
Tuossa edellä joku jo mainitsikin viisaasti, että samaan nämä kaikki pyörät kuluttaa, jos ei ole mitään vikaa. Isommalla koneella vähän enemän, kuin pienemällä...![]()
Ja loppujen lopuksi kaikki menee, jonka tankkiin laittaa...
![]()
Minäpä olenkin katsonut referenssiä Gepsun tarjoamista nopeudesta ja kilsoista. Tsutsukin omat mittarit on suuntaa antaviaMulla iso Strommi syö keskimäärin 6 l. satkulla. Matka-ajossa n. 5,6, kaupunkiajossa n. 6,3. Toi sun 4,5 kuulostaa aigas vähältä...![]()
Niinpä...Alppireissun heitin Busalla, alle 5 litran keskikulutuksella...Pistää suun messingille, kun kuuntelee kavereiden kulutuslukemia Bussilla ja ZZR 1400:lla![]()
![]()
![]()
Körö-körö-kirkkoon... Sanoi laulu aikanaan.Niinpä...Alppireissun heitin Busalla, alle 5 litran keskikulutuksella...Pistää suun messingille, kun kuuntelee kavereiden kulutuslukemia Bussilla ja ZZR 1400:lla![]()
![]()
![]()
sanoi:Pistää suun messingille, kun kuuntelee kavereiden kulutuslukemia Bussilla ja ZZR 1400:lla
Pikainen keskiarvotus viidestä uudemman mallin 750 äffästä 5,4l/100km. Taitaa tuo oma vanhempi olla hiukan kulahtanut. koska alle kuuden ei pääse vaikka potkisi vauhtia. Oman matkamittarin mukaan ja neljän tankkauksen määrävirhein tulee 6.1l/100km.-04 GSX 750 F viitisen litraa 95E:tä satkulle
Mä en oo saanu kyseistä pyörää menemään alle viiden litran satasella. Kertooko se sitten vain ajotavasta...650 sisävessa kulttaa noin 4.5-5l/100km rauhallisessa ajossa maantiellä yks päällä 95:sta. Saa kyllä menemään helposti ylikin.
Palikat ovat toimineet hyvin. Ei moitteen sijaa, hyvin on alumiini kestäny.Mulla iso Strommi syö keskimäärin 6 l. satkulla. Matka-ajossa n. 5,6, kaupunkiajossa n. 6,3. Toi sun 4,5 kuulostaa aigas vähältä...![]()
-> BRAAAAAAAM![]()
-Masa
EDIT: By the way Anki, onko palikat toiminut oikein? Mulla ainakin on ollut kertakaikkiaan mainio ajettava korotuksen jälkeen.![]()