Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
normi liikenne vauhti pikkasen kiihdyttelyä kyl.Jos et aja naru kireällä ja kierrokset punarajalla koko aikaa, niin kannattais tarkistaa seokset ja muutenkin pyörän kunto, kuulostaa meinaan aika kovalta kulutukselta. Z750 vei edellisellä tankkivälillä 6,5 sataselle ja 600GPZ tasan 5.
Osakaasun seokset on rikkaalla eli joku dorka on nostanut neulat kaasareista aivan ylös tai neulat ja neulasuuttimet kuluneet hirmuisen väljiksi. Jos pääsuuttimet on vaihdettu alkuperäistä suuremmiksi neuloja pitää vastaavasti laskea tehtaan asetuksista.normi liikenne vauhti pikkasen kiihdyttelyä kyl.
ei haise bensalle eikä pöllyttele?
ehkä 1100cc kulutus on sit vaan jumalaton![]()
edellinen päästi tankillisella 150km -91 1100kiksu
Osakaasun seokset on rikkaalla eli joku dorka on nostanut neulat kaasareista aivan ylös tai neulat ja neulasuuttimet kuluneet hirmuisen väljiksi. Jos pääsuuttimet on vaihdettu alkuperäistä suuremmiksi neuloja pitää vastaavasti laskea tehtaan asetuksista.normi liikenne vauhti pikkasen kiihdyttelyä kyl.
ei haise bensalle eikä pöllyttele?
ehkä 1100cc kulutus on sit vaan jumalaton![]()
edellinen päästi tankillisella 150km -91 1100kiksu
Mopossa moottorin koko ei hirveemmin vaikuta kulutukseen eli säätämällä osakaasun seokset kohdilleen kulutuksen normaalissa matka-ajossa pitäisi asettua viiden litran tuntumaan.
Niin ja bensa ei haise vaikka osakaasun seokset olisivat tolkuttoman rikkaalla, itseasiassa pyörä toimii erinomaisesti, ainoastaan kulutus on tolkuton. Osakaasulla seokset voi päästää niin laihalle kuin mahdollista eli tasolle jossa moottori käy vielä nykimättä.
Sulla ei ainkaan olen sen jälkeen kiire... Aattelitko vaihtaa ihan päikseen zetorin poisNyt aivan hirveesti, mutta helpotusta tulossa asiaan. Kesällä on aikomus ostaa Royal Enfield dieseliversiona. Pääsee litralla sata kilometriä.
paljonkos gixun tankissa on bensaa kun se fuel- valo syttyy?Mulla oli -91 1127cc iö-gikseri ja ostaessa kulutus oli väkisikin sen 9l/100km (myös rajoitusten mukaan ajellessa) eli sillä pääsi sen 160-170km ennen kuin fuel-valo alkoi hehkumaan.
Kaveri on Teboililla letkuapinana ja puheli tankanneensa ainakin viime kesänä pariin otteeseen löpöä mopoon...sanoi:Siitä dieselistä... tokkopa onnistut saamaan sitä suomen kilpiinOn meinaan ollut juttua noista dieseleistä ettei onnistu, tiedä häntä.![]()
Mun pyörässä on aika paljon, 4 litraa kuulostaa paljolta, mutta en lähes ikinä tankkaa yli 14 litraa tankkiin, ja en pidä sitä ihan piripinnassa.paljonkos gixun tankissa on bensaa kun se fuel- valo syttyy?
olen alkanu epäilemään että mun mopossa ei toimi toi valo, kun ei se syty ja tankissa ei oo paljoo bensaa. äsken just tarkistin polttimon ja se oli ehjä.