Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Nyt on jo joku vajaa 10tkm ajettu, ja tällä menolla tulee paljon lisää... ja mulla on pyörä ollut paskana jo yhteensä kuukauden päivät tänä kesänä... repikää siitä huumoria
Mulla on n. 2000 km mittarissa. Siihen kuuluu satunnaisia työajoja ja lähialueen mutkapätkiä. Mitään pidempää lenkkiä ei tänä kesä kyllä kerkiä heittämään, mutta jos edes 5000 km sais yhteensä kasaan niin olisin tyytyväinen. Kesä kuluu ja on kulunut enemmänkin pyörää kuntoo laittaessa. Nyt on etupää laitettu kuntoon ja tuli Sigmakin viriteltyä. Ens viikolla pyörä menee nokketjun vaihtoon, venojen ja kaasareiden säätöön.. Sit jos hetken aikaan taas ajelis. Viim. talvella sit jarrupalat ja ehkä ketjut ja rattaat..
Halpa harrastus, mutta kuka niitä senttejä laskee
Sellaset 4000 tuli ajettua kuukaudessa entisellä cebarilla ja uudella cebarilla jotain 1000 tähän mennessä. Viikon sisällä tulee reissun vuoksi varmaankin 2000+ kilsaa lisää
Tänään meni 4000km rikki. Ensimmäinen kesä kun on noi paljon tullut ja ajokautta on vielä vaikka kuinka paljon jäljellä...sadekausi vähän rajoitti ajelua..tavoite vois olla vaiks tälle kesälle 8000km
Viitisen tuhatta on koossa omalla pyörällä, tyttären Cebarilla olen ajellut myös satunnaisesti. Arvio ajomäärästä on 10000-12000 km, tuskin enempää. Kaikki ajo on ollut lähikulmien kiertämistä 150 km säteellä eikä pidempää reissua ole suunnitelmissa. Viikkoajeluilla tulee tosin jo 2500 km kaudessa porukka-ajelua + viikonloppureissut päälle
reipas kaxtoista mittaris.... tosta puuttuu 5tonnia ku oli kesäkuun seisonnassa pyörä yläkerran rempan takia mut nyt on iskussa ja ähvässä ärrän lähdöt
viäl kerkeis ehkä tälle kesää 20000 saada rikki...