• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

paljonko

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja triangel
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nyt on jo joku vajaa 10tkm ajettu, ja tällä menolla tulee paljon lisää... ja mulla on pyörä ollut paskana jo yhteensä kuukauden päivät tänä kesänä... repikää siitä huumoria
mad.gif

Mulla on n. 7000 km takana tänä vuonna. Lomat alkaa muutaman tunnin päästä ja seuraavat 4 viikkoa paistaa aurinko!
smile_org.gif

Eiköhän kilometrejä tuu vielä saman verran lisää tänä kesänä.

Tällä ajokaudella kilometrejä kertynyt 8000 km, viime kesänä tuli ajettua 13500 km.

10 tkm ylittyy - auto on seisontavakuutuksessa joten motopyörällä töihin vaikka satais pieniä kiviä
062802moto_prv.gif

Tais eilen mennä 3000 rikki... eihän niitä customilla näillä keleillä tule. Pari kertaa olen sateessa ajanut, siinä selitys. T. Sokerpala

Mulla on n. 2000 km mittarissa. Siihen kuuluu satunnaisia työajoja ja lähialueen mutkapätkiä. Mitään pidempää lenkkiä ei tänä kesä kyllä kerkiä heittämään, mutta jos edes 5000 km sais yhteensä kasaan niin olisin tyytyväinen. Kesä kuluu ja on kulunut enemmänkin pyörää kuntoo laittaessa. Nyt on etupää laitettu kuntoon ja tuli Sigmakin viriteltyä. Ens viikolla pyörä menee nokketjun vaihtoon, venojen ja kaasareiden säätöön.. Sit jos hetken aikaan taas ajelis. Viim. talvella sit jarrupalat ja ehkä ketjut ja rattaat..
Halpa harrastus, mutta kuka niitä senttejä laskee
tounge.gif

Sellaset 4000 tuli ajettua kuukaudessa entisellä cebarilla ja uudella cebarilla jotain 1000 tähän mennessä. Viikon sisällä tulee reissun vuoksi varmaankin 2000+ kilsaa lisää
biggrin.gif

Ei se määrä vaan laatu. Itse ajelen kaudessa noin 8000-11 000 km riippuen työkiireistä.

Tänään meni 4000km rikki. Ensimmäinen kesä kun on noi paljon tullut ja ajokautta on vielä vaikka kuinka paljon jäljellä...sadekausi vähän rajoitti ajelua..tavoite vois olla vaiks tälle kesälle 8000km
062802jumpie_prv.gif
buttrock.gif

Viitisen tuhatta on koossa omalla pyörällä, tyttären Cebarilla olen ajellut myös satunnaisesti. Arvio ajomäärästä on 10000-12000 km, tuskin enempää. Kaikki ajo on ollut lähikulmien kiertämistä 150 km säteellä eikä pidempää reissua ole suunnitelmissa. Viikkoajeluilla tulee tosin jo 2500 km kaudessa porukka-ajelua + viikonloppureissut päälle  
wink.gif

reipas kaxtoista mittaris.... tosta puuttuu 5tonnia ku oli kesäkuun seisonnassa pyörä yläkerran rempan takia mut nyt on iskussa ja ähvässä ärrän lähdöt
wink.gif

viäl kerkeis ehkä tälle kesää 20000 saada rikki...

Back