• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Pallon pyörittäjien kylä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kemo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

kemo

New member
Ajeltiin eilen Tampereelta Forssaan Bike-Expo tapahtumaan alku illasta(n.klo18).Välillä Vammala-Punkalaidun,en muista pienempi paikkakunta.Taajama ja nopeus rajoitus oli 40km/h.Alueella oli yksi hidaste töyssykin.Me kolmella mopolla liikkeellä.Yksi meidän porukasta otti hiukan etumatkaa mut kaikki ajettiin taajamassa rajoitusten mukaan.Taajama oli jo lopuillaan kun näen yhdeltä sivutieltä kävelevän vanhemman "herras miehen".
crazy.gif
Huomaan kun mies potkaisee palloa
crazy.gif
sivu tieltä kohti isompaa kulkemaamme tietä.No pallo ei sit kumminkaan tule tielle asti joten äijä sit ottaa muutaman juoksu askeleen ja ottaa pallon käteensä ja heittää sen tielle!
eek.gif
No onnex ei ollut vauhtia hirveesti ja tiellä pyörivän lentopallon sai väistettyä.
veryangry.gif
Mielessä kävi sillä kohtaa et olis pysähtyny ja käyny antamassa lentopallomailasta niin kovin ystävälliselle äijälle.
kaboom.gif
Kysynyt kumminkin ennen sitä et mitähän mahtoi mielessä pyöriä sillä hetkellä ja miks yrittää ottaa itselleen iso pikavoitto maksellen uusia katteita,kun ei edes ajettu yhtään ylinopeutta.Seuraavalla stopilla selvisi et myös kaverin 636n eteen oli pallolentänyt mut oli saanut väistettyä.Hänkin ajoi rajoitusten mukaan tuolla kohtaa.

Eli varoituksen sana jotka ajelee tuota hienon mutkaista pätkää!!!!!
crazy.gif

No jopas on
mad.gif

Oisit pysähtynyt, ottanut pallon matkaan ja huokannut kiitokset herrasmiehelle. Tai jos tien toisella puolella ois sattu olemaan sopiva jorpakko, niin potkaissut pallon niin pitkälle sinne kuin ikinä vaan oisit jaksanut.
tounge.gif

Kaiken maailman hiihtäjiä sitä onkin...

Jäi vaivaamaan vaan yksi seikka, minkälainen on "lentopallomaila"?
tounge.gif

Todella ajattelematonta toimintaa ja todennäköisesti jatkaa tota harrastustaan niin kauan kunnes saa näpäytyksen "pojilta".
Tossa kohtaa soitto poliisille ja kyseinen sälli vastaamaan teostaan. Loppuu pelleilyt ja kuningas olo
kaboom.gif

Itse olisin kyllä mennyt kyselee että onko lääkitys kohdillaan. Hieman vastauksesta olisi sitten jatko toimenpiteet riippunut.

Oon samaa mieltä edellistenkin vastausten kanssa, mutta ehkä kaikkein huvittavinta olis ollut, jos olisi ollut tsäänssi kaapata se pallo messiin ja heittä se lepikkoon jossain kilometrin päässä.
tounge.gif

jos on umpipotta päässä, voi neuvotteluita hoitaa aika turvallisesti, vaikka joutuisi hiukan alakynteenkin (ei satu leukaan), joten äijän puheille vain
tounge.gif

Tosin voi olla, että pallohemmolla on ns pallo hukassa sen verran pahoin, ettei järkipuhe auta.

TÄTÄ MÄ OLEN AINA PELÄNNYT.....
Jo kaksi sukupolvea on opetettu, että hivimerkki suoritetaan liikkuvaan hirveen. Nyt kun riistanhoitoyhdistyksen ammuntakoe suoritetaan paikalla olevaan tauluun, sitä liikkuvaan maaliin ammuntaa pitää ennen hirvestyskautta harjoitella lentopallolla ja liikkuvaan moottoripyörään.

jos on umpipotta päässä, voi neuvotteluita hoitaa aika turvallisesti, vaikka joutuisi hiukan alakynteenkin (ei satu leukaan), joten äijän puheille vain
tounge.gif

Tosin voi olla, että pallohemmolla on ns pallo hukassa sen verran pahoin, ettei järkipuhe auta.

Komppaan tota viimeistä lausetta, mut pallon olis voinu kaapata ja kiikuttaa turvallisemmille maille
tounge.gif

Se on vissiin tie nro 252. Varmaan riittäisi, jos pysähtyisi, ajaisi pihaan ja menis vaan juttelemaan. Kertois, että oot vissiin potkinut ennenkin. Mä luulen, että olisi ukko aika nolona ihan ystävällisen keskustelun päätteeksi.

Kaikki sinne vaan ajelemaan!
smile_org.gif

Mulla tuli lentopallo vastaan tiellä 232, 2-tieltä-Punkalaitumelle jonkun koulun kohdalla. onkohan yleistä huvia...?

Oon samaa mieltä edellistenkin vastausten kanssa, mutta ehkä kaikkein huvittavinta olis ollut, jos olisi ollut tsäänssi kaapata se pallo messiin ja heittä se lepikkoon jossain kilometrin päässä.  
tounge.gif
Näin meillä:

Turussa Raunistulassa liikkuu teinejä, jotka laittavat esteitä tielle pimeään aikaan. Esim oikotielle (tien oikea nimi
biggrin.gif
)on monta kertaa laitettu välillä jääkokkareita talvella ja kesäisin vanhoja renkaita. Siis keskelle tietä
mad.gif

Kerran, kun tulin paikalle farmariautolla ja taas oli neljä vanhaa rangasta tiellä, niin pysäytin auton, avasin takaluukun, heitin renkaat sisään ja huusin teineille, jotka kyttäsivät mäen päältä pusikosta, että kiitos vaan renkaista!
biggrin.gif

Penskat kiroilivat ja mä nauroin paskaista naurua!
033102bebe_1_prv.gif

Voi perhana, kun rupeaa vieläkin naurattamaan!
tounge.gif
Ilkeä setä vai renkaat...

Back