Panigale R superleggera.....

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jules
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Niinkuin oli se 100 keur MV Agusta. Olisin kyllä maksanut Desmosedicistä silloin enemmänkin vaikka ei olisi ollut varaakaan. Nyt kun olen vaihtanut pakoputken ja vanteet niin siihen on mennyt 92 keur enkä kadu yhtään.
Mahtaa esim. sen kone olla ollut aika kallis tehdä verrattuna tuohon Panigalen koneeseen.

Edit korjaan 93 keur
 
Viimeksi muokattu:
Juuei, hieno on toki! Muttei NOIN hieno, vaikka olis jostain hiivatista rahaakin moiseen. Ennemmin hankkisin desmosedicin, ainakin omaan ajatuksen juoksuun 110% munakkaampi vehje nimittäin! Ja näinki "vakaa" mielipide ihan pelkästään ko. laitteen (desmosedici) kuvia & videoita kuolaamalla... saati mitä se olisi livenä? :rakastunut:

Tai sitten tavalliseen Pano-kalleen sama maalaus, niin juuri kukaan ei huomaa eroa 70 000 kalliimpaan. Tosin ei huomaa kyllä ilmankaan.
 
Tai sitten tavalliseen Pano-kalleen sama maalaus, niin juuri kukaan ei huomaa eroa 70 000 kalliimpaan. Tosin ei huomaa kyllä ilmankaan.

Mutta sydän tietäis... huonolla omallatunnolla ei tulisi uni.

Onhan niitä ihan naisen näköisiä miehiäkin.
 
Viikon päästä on Hifi-messut Hesassa. Sieltä voi hankkia 500k€ (ja ylikin) laitteiston CD-levyjen soittamiseen. Tulkaa tsekkaamaan. (Mistähän tämäkin tuli mieleen?)
 
Maailmassa on riittävästi ihmisiä, joille raha on vain numeroita pankkitilillä...
Pitäähän tuotteen hinnassa olla reilusti eroa toiseksi kalliimpaan tai se ei muuten erotu riittävän selkeästi :D

Juu. Tietyissä piireissä kansainvälisen suurkaupungin motoristi kahvilan edessä saa suurpankin pankin motoristi ekonomi kivasti respektiä kavereiltaan, kun kurvaa pihaan Panigalella, jonka katteessa pienellä lukee superleggera :) p.s mielummin se kun joku öky nelipyörä.
 
Juu. Tietyissä piireissä kansainvälisen suurkaupungin motoristi kahvilan edessä saa suurpankin pankin motoristi ekonomi kivasti respektiä kavereiltaan, kun kurvaa pihaan Panigalella, jonka katteessa pienellä lukee superleggera :) p.s mielummin se kun joku öky nelipyörä.

Ekonomit on jo tehtävänsä tehneet. Pankki tarvitsee nyt juristia.
 
Mulla on saksalainen lehti PS 8/2013, jossa on verrattu Desmosediciä ja Panigale R:ää. Panigale on siinä radalla nopeampi, mutta vaikeampi säädettävä. Enempi siinä kuitenkin kehutaan Desmosediciä kilpapeliksi ja Pania katupeliksi. Tehoa aika lähekkäin D16 188 hv ja Pani R 191 hv.
Samassa lehdessä kehutaan älyttömästi Alpha Racingin tekemää BMW S1000RR, jossa on 237 hv ja 180 kg, hinta 60.000 Eur.
 
Superleggeralle aika miehekäs hinta suomessa....

899 Panigale
22 990,30 €

1199 Panigale ABS
29 319,05 €

1199 Panigale S ABS
36 222,32 €

1199 Panigale R ABS
46 721,45 €

1199 Superleggera
94 489,10 €

:p
 
Nooh.. Leggeraa tehdään 500 kappaletta. Kyllä ne maailmalla omistajansa löytävät, joillekin se on se ja sama, mitä se maksaa. Meille toki tolkuttoman hintainen. Varmaan hyvä bisnes tehtaalle....
 
Millainenhan toi "pikku" Panigale olisi ratapelinä? En vielä löytänyt netistä mitään kunnollista testiä.
 
Nyt on hiano tuunattu Panigale:

Ducati+Panigale+Motopuro+EliteII+%284%29.jpg

Ottonero -blogissa lisää kuvia.
 
Huijausta. Uudessa Motorradissa oli enemmän juttua pyörästä. Paino ajokunnossa 177 kg ja ihan normaalit modaukset tehty; kevyempi putki, litiumakku, 520-ketjut, kuitukatteet, komposiitti takarunko ja vähän mäntää koneistettu. Jotain 5-10 tuhatta noihin menisi jos itse laittaisi. Olisivat pistäneet edes hiilikuituvanteet...
 
Huijausta. Uudessa Motorradissa oli enemmän juttua pyörästä. Paino ajokunnossa 177 kg ja ihan normaalit modaukset tehty; kevyempi putki, litiumakku, 520-ketjut, kuitukatteet, komposiitti takarunko ja vähän mäntää koneistettu. Jotain 5-10 tuhatta noihin menisi jos itse laittaisi. Olisivat pistäneet edes hiilikuituvanteet...

177kg ajokunnossa on melkoisen kevyt. Ei mulla silti ole tarvetta puolustella yhtään. Onhan tuossa kai runkopalat magnesiumia ja esim Öhlärin SBK-keula joka irrallisena ostettuna on n 13k€. Iso titaanitäysränni on 9 kiloa jne. Sitä vasten muualla hintaero on kai ihan selitettävssä, Saksan hinnat:

1199 Panigale ABS 19.990,00
1199 Panigale S ABS 24.990,00
1199 Panigale R ABS 32.290,00
1199 Superleggera 64.500,00

Joten eksklusiiviselle mallille "siedettävä" hinta. Ei kai tuota ole tarkoitettukaan rivimiehille. Mut joo, Saksassa perusmallin iso Pani 3kiloa halvempi kuin meillä 899. Ärrämalli karvan kalliimpi kuin meidän perus 1199. Noh, elämä on, onneksi meillä sentään ajokausi, tieverkoston kunto ja kelit perustelee miksi kannattaa maksaa noin paljon enemmän.
 
Back
Ylös