• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Papalle MP?!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja The Stick
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Vt 600:sta on jo moni ehdottanu ja se on kyllä kaikista japsicustomeista parhaimman näköinen mun mielestä. Mukaan lukien tää uus fury... Jos customit ei nappaa, ni mites ois nää japsisinglet, eli yammut sr500, srx600 tai Honda XBR500 (noita tosin harvakseltaan myynnissä...) taikka Royal Enfield?

Jokin aika sitten MP-Maailmassa oli testi/esittely jutti markkinoilla olevista 250 kuutioisista, löytyisikö näistä joku sopiva.

Tässä oiva vaihtoehto papallesi: http://www.motoitalia.fi/royalenfield/www/page.php?cat=1

Löytyy uutta EFI -mallia ruiskukoneeella ja varmaan joku Classic -malli käytettynä (sähköstartilla)

On matala, eikä varmasti karkaa käsistä  
smile_org.gif
Kannatetaan. Istuin messuilla päällä ja tuntui kevyen oloiselta ja helposti hallittavalta. Sopisi hyvin tyyliin eikä hintakaan ole paha. Uutta teknikkaa kaikki.

Oisko mitään päätä vaan leikata pyörän taka-osasta ne ylimäärät pois, isommassa suvussa kuitenkin löytyy joku joka siihen kykenee. Tällöinhän ei tartte lainkaan jalkaa heiluttaa vaan päälle voi halutessaan ihan "kävellä"
smile_org.gif

Englanniksi toimenpide on nimeltään "bobbing", mikä kylläkin sisältää itseensä myös muuta pyörän keventämistoimipiteitä ylimääräisen tavaran poistamisen muodossa.

Tuon Savagen kannalla olisin minä. Saa "pappa" hyvät sounditkin kaupanpäälle. Huoleton remmiveto jne....
smile_org.gif

Epäilen, että HD jää jo hintasakin puolesta ulos tästä arvonnasta... Suzuki ja Honda vaikuttaa ihan mielenkiintoselta ainakin omaan silmään, ulknäöllisesti ja hintapolitiikan puolesta
smile_org.gif

Hyviä vastauksia ja nopeasti, KIITOS jo tässä kohtaa!!!

Toki edelleen saa kirjoittaa, ideoida sekä tarjota
thumbs-up.gif

Tärkeintä tuossa on se, että pappa saa pyöränsä!Vanhuksilta ollaan AINA kieltämässä kaikki kiva muka turvallisuuteen vedoten tai että:"Eihän sitä enää papalle moisia.." Pidä huoli että pappasi saa jonkun pyörän kun hän todella sellaisen haluaa.
smile_org.gif

Suzuki GS 500E vois olla sopiva. Matala istuinkorkeus ja pappamopon tehot. Ovat luotettavan maineessa ja helppo
huoltaa itse. Pihejäkin ovat.

eikös se trike vaikka kuplan tekniikalla olisi turvallinen vaihtoehto. Saisi sukulaisetkin nukuttua yönsä rauhassa. Eikä muuten kaadu kyytiin kiivetessä vaikka vähän iän tuomaa kankeutta löytyisikin. Kaikenlaista tingeltangeliakin voi asentaa mukavasti sillä kolmen kilon lekalla.

Joku taisi Viragon mainita. 535 ei liene kovin hätäinen ja ajoasento taitaa olla aika "normaali" kustomimaiseksi peliksi, eli ei jalat juurikaan edellä jne. Näyttää olevan paljon tyrkylläkin 2000-4000e.

Eihän toi ikä ja maha mitään haittaa. kankeekin pääsee jalkatapin kautta korkeemmankin pyörän selkään. Meillä Kela racing clubissa kellään alle 100 heppasia oo
biggrin.gif
. nuorin hangaround (59v) vaihto just tän uudem bemarin tykin vai mikä se 1000rr on, muisti kele pyrkii pätkimään
tounge.gif
. Vanhimmalla (71v) on bemari r1200r sportti ja mulla toi busa. Eiköhän me pärjätä
062802moto_prv.gif
. Papalle terkkuja ja tsemppiä.

Tärkeintä tuossa on se, että pappa saa pyöränsä!Vanhuksilta ollaan AINA kieltämässä kaikki kiva muka turvallisuuteen vedoten tai että:"Eihän sitä enää papalle moisia.." Pidä huoli että pappasi saa jonkun pyörän kun hän todella sellaisen haluaa.
smile_org.gif
Olin ensin tähän papan pyörähinkuun ihan >>>
thumbs-up.gif
buttrock.gif

Mutta sitten eteenpäin luettuani; olin ymmärtänyt että papalla pyörä ollut kokoajan...vaan eipäs näin ollutkaan.

Ei siin mitään, papalle just sellanen pyörä kun haluaa
cool.gif

Oma "pappa" osti HD-n ku meillä "kersoillakin" oli sellaiset. Ajoi pari kertaa, ja totesi ettei enää pysty mp:n sarviin.
Mutta silti sanoisin: anna pappa mennä, rahaa se vaan on
smile_org.gif
.

Yksi ääni lisää savagelle. Kokeillut itsekkin ajaa sellaisella ja oli helppo ja kevyt käsitellä.

Onko joku Royal Enfieldi muka matalampi kun tuollanen NSU? Epäilen vahvasti.

En tiedä mahtaako 454 Kawankaan päälle jalka nousta mutta vaihtoehtohan on sekin.

Back