• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Paras kulma!

Paras kulma! - Rätkäsi kauneimmillaan

• 1. Edestä

Ääniä: 0 0,0%
  • 2. Takaa

• 3. Oikealta

• 4. Vasemmalta

• 5. Ylhäältä

• 6. Etu/oikea viisto

• 7. Etu/vasen viisto

• 8. Taka/oikea viisto

• 9. Taka/vasen viisto

• 10. Ruma se on vaikka mistä katsoisi.

• Ääniä yhteensä
    0
Se vain vituttaa kun kaikkien muiden mopot ovat vielä kauniimpia, tehokkaampia jne. ja sen takia tekee aina mieli uutta mopoa.  
mad.gif
Heh ja pöh. Sä et ole vaan löytäny vielä itelles sitä oikeeta. Mua taas oikeen säälittää kuinka muut kehtaa ajaa niin rumilla vehkeillä...
tounge.gif
tounge.gif
tounge.gif

Tämäpä oli vaikea äänestys minun pyörähän on upea katsoi mistä tahansa, tökkäsin kuitenkin tuohon takaa/ oikealta vaihtoehtoon.
Oikeastaan tuosta puuttui vaihtoehto "ajajanpaikalta", siitähän sitä pyörää katsellaaan  
062802moto_prv.gif

Tuohan riippuu paljolti minkälainen pyörä on, onko rakennettu, mitä erikoista/erityistä pyörässä haluaa näyttää, minkälainen ympäristö ja muita olosuhteita. Etuvasen taitaa olla se mikä iskee eniten
smile_org.gif
...kun pyöristä puhutaan...

Vaikuttaisi tuo pakoputken-puoli olevan se parempi puoli. Kyllähän hyvin viimeistelty pönttö/putkisto kruunaa kaksipyöräisen!

Ketä nämä jonninjoutavat kyselyt hyödyttävät?
baaa.gif
Mutta täähän on tosi makee kysely: Nähdään nyt kerrankin pilvin pimein Orgilaisten prätkänkuvia. Tosi upeita vehkeitä, kun kuvakulmatkin on niiiin harkitusti valittuja. Tässä kyselyssä ruumiillistuvat foorumilla kirjoittelevat
tounge.gif
.

HYVÄ KUULAPÄÄ! Sulla leikkasi taas kerran idearikkaasti.

Mun kawa näyttää parhaalta sammakon silmin suoraan takaapäin.
Takaläskissä on sitä jotain
smile_org.gif

Oli pakko laittaa rasti kohtaan 10! Bussista kun ei saa kaunista tekemälläkään!
tounge.gif
Holtsu. Olen kyllä eri mieltä kanssasi. Niinkuin tiedät, mulla on hyvin taiteellinen silmä. Ja Busa on yksi kauneimmista olioista mitä maa päällään kantaa
tounge.gif

Ja sitten vielä yksi asia: Vaikka Busa onkin "kaunis" kun faa, niin yhdessä asiassa se kyllä poikkee naisesta: se on tosi nopee.

Aika yllättäviä vastauksia! Äänestys meni ihan erilailla mitä odotin. Olin ihan varma että etu/oikea taikka oikea sivusta on suosituin tiirailemiskulma mutta mitä vielä! Hyvä hyvä, jatkakaa!
smile_org.gif

Oisikohan se sitten tuosta etuviistosta:

p3221.jpg

Toisella puolella tosin avonainen takavanne ja putki näyttää ehkä vielä paremmalta.

Kyllä se on pitkällisen ja tarkan pohdinnan jälkeen kaunis joka puolelta, mutta jos yksi pitää valita niin se on takaa oikealta alaviistosta. Melkein sivulta.
Eli tästä

Back