Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Takki ainakin on hyvä. Lippasin viime keväänä moisessa rotsissa ja kirjoitin kokemuksesta tänne enemmänkin (artikkelissa "kaatumistesti"). Silloin tuli takin osalta joristua tälläistä:Ite ostin just männä viikolla Dainesen Trax takin ja p103 housut BW:stä. Mä oon myös isokokoinen ja mulle olisi mennyt 60 numeroinen puku muuten, mutta puntit olisivat olleet liian pitkät, joten päädyin 60 numeroiseen rotsiin ja 58 housuihin. Ne voi liittää yhteen vetskarilla. Matkailukäyttöä ajatellen puvuissa on yleensä liian vähän taskuja. Radalla puku on varmaan turvallisempi, mutta kyllä noissa mun kuteissa on hyvät kovat suojat oikeilla paikoilla. Kun vertaat jonkun halpiksen saumojen laatua Daineeseen tai Alpinestarsiin, niin huomaat kyllä syyn hintaeroon.
Tekeehän se, mutta käsittääkseni aikas pitkällä toimitusajalla.(pari kuukautta)Dainese tekee mittatilauksena -> erittäin hyvä istuvuus!
Itse arvostan kyllä sitäkin että näkyvyyttä liikenteessä avittaa myös pukueri juttu sitte, jos haluu näyttää kirjavalta papukaijalta, en tiijä löytyykö heiltä niin värikkäitä malleja kuin Taiineesiltä...
Ei muuta kun iltapalalle siitä,niin tolla pituudella saat kyllä 60:sestä ihan sopivan.....Daineseen on minulla ainakin iso luotto. Löytyy sieltä mustaa ja värikästäkin.......pointtina kuitenkin että tuli puvun kolarin kestävyys jo radalla todettuakin. Koko nyt menee aina naftiksi......58 on liian iso "lihava".....56 hihoista vähän lyhyt, ja 60 on jo vitsi.
Halvarssonnista en mene mitään sanomaan.....takin omistin ja tyytyväinen olin......jotenkin tuo Dainesen kokemus ratapuolelta puhuu kuitenkin puolestaan.
Nimim 196cm