• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Parhaat ajohanskat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jmac
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tuli sitten eilen haettua lopulta nuo Danet, kun sopivat käsiin suhteellisen täydellisesti. Malli oli juuri tuo Tommyn ehdottama Fyn Gtx. Kiitti vinkeistä!
Ostin myös nuo Danet eilen. Mukavan tuntuiset. 80 euroo maksoin.
062802moto_prv.gif

Tuli sitten eilen haettua lopulta nuo Danet, kun sopivat käsiin suhteellisen täydellisesti. Malli oli juuri tuo Tommyn ehdottama Fyn Gtx. Kiitti vinkeistä!
Eipä kestä! Pehmeät ovat ja pitävät veden ja tuulen loitolla. Itse tosiaan käytän niitä talvellakin noin muuten vain jos kylmä sattuu...

Omat Sinisalon Hipora hanskat kastuu 10km matkalla ja kun matkaa oli 150km niin yhden hanskan paino oli noin 1.2kg perillä.
Vastaavasti nyt on jo neljäs päivä menossa eikä vieläkään kehtaa vetää niiitä käteen takaisin.

Eli kyllä ne vettä pitää - sisäpuolella ....
crazy.gif

Nuo MP-asun hiporahanskat oli ihan ehdottomat.....talvella ;)
Kesällä ne kastui vesisateessa läpi, muttei sentään olleet kylmät.Se oli thinsulatevuorelle kunniaksi sanottava.
Ei kaksiset, mutta kerkesin kiintyä omiini, kunnes ne sitten kevättalvella jätin Luoston pizzapaikkaan...ärkkele.

Yokon Evolution . 39000km. ajettu ja -03 hankittu . Kädet on pysynyt kuivana ja ainoastaan niitä olen ajossa käytänyt . Mutta , mutta , valmistetaanko niitä vielä : ei ole silmiin osunut tänä vuonna .

Halvarssons Dry Level nahka/tekstiilihanska. Erittäin mukavat kädessä. Eivät päästäneet vettä sisään kaatosateessakaan. Jos jotain miinusta hakee, niin päällisen kankaiset osat imee kyllä vettä --> hanskat rupeaa painamaan ja kuivuminen kestää pitkään.

Kalvo on Dryway+ ja tuntui hengittävän yllättävän hyvin. Ei hikoillu kourat.

Mulla oli Richan Superbiket ja nyt on Richan gt pro:t, vai mitkä lie ne "ratahanskat"

Jälkimmäiset toimii erittäin hyvin, jos tulee vilu niin sisähanska. Itse en ainakaan mitään kovin hepposta hanskaa ala laittamaan, kädet edellä tullaan kuitenki helposti alas... siinä vaiheessa kun kaavitaan kämmenestä hanskaa irti alkaa harmittaa ettei niihin satsannu enempää
smile_org.gif

Ostin myös nuo Danet eilen. Mukavan tuntuiset. 80 euroo maksoin.
062802moto_prv.gif
Mikä mahtoi olla ostopaikka ?

Tarttis minunkin ostaa vedenpitävät hanskat...

Joku kirjoitteli MP-asun takuista, se on nykyään 2 vuotta, koskee myös hanskoja.

Kävinpä minäkin eilen ostamassa nuo Danen Fyn GTX:t tämän keskustelun luettuani. Äsken kävin koeajamassa, ei satanut mutta kylmää ja tuulista, ja hanskat oli melkeinpä liian lämpimät. Mutta varmasti vielä vähän viileämmällä just hyvät. Tuntuvat todella laadukkailta ja tunnokkailtakin. Mulla on myös Danen goretex-asu johon olen ollut todella tyytyväinen, siksi en empinyt ostaa noita. Tampereella myy 4MC vai mikä sen liikkeen nimi nyt onkaan.

MP-asun hanskat joilla ajelin toissapäivänä kaatosateessa on vieläkin sisältä märät, samoin Lidlin kengät ihan likomärät vielä... Seuraavaksi ostoslistalla goresaappaat.

Jep!Danen vermeet on laadukkaita ja kuitenkin kohtuu hintaisia.Suosittelen omien kokemusten perusteella.
thumbs-up.gif

Hommasin eilen RM-Heinolta Halvarssons:n Apex hanskat. Nuo on tarkoitettu radalle ja ovat etupäässä kesähanskat koska niissä on suht hyvä tuuletus. Istuvuus, laatu ja vaikutelma turvallisuudesta olivat kuitenkin erinomaiset.

Tuolta voi katsoa millaiset hanskat on kyseessä, pari kertaa joutuu vielä klikkaamaan jotta saa hanskat esiin
cool.gif

Halvarssons Apex

Sweepin waterproof hanskat toimineet hyvin, sateella ja paisteella, ei ole alkanut pitkällä päivämatkallakaan (500km)
veryangry.gif

Back